TeB@ 17.10.2006 18:17:12 | |
---|
Kyllähän tuota voxia halvemmallakin saa, eikä tarttene tilata ulkomailta. Itse ostin kesällä Soundstoresta hintaan 285,-. Eikös tuota nyt saanut jostain jopa parilla satkulla?! Mulla on tuohon kytketty Digitech XMM, sen kanssa ainakin lähtee mukavat säröt. Cleanina käytän sitten ihan voxin omaa clean mallinnusta. |
-Prokitaristi- 17.10.2006 18:25:21 | |
---|
Olisiko Line6 Pod XT + Crate Powerblock? Jos käytettynä löytyisi Pod ja ostaisit uutena tuon Powerblockin. Tai vaikka molemmat käytettynä. |
Rakoni 17.10.2006 18:34:16 | |
---|
komppaan. itselläni on tuosta isompi versio ja todella hyvät rokit lähtee ja hyvät cleanit, mutta kyllä sillä jotain metalliakin soittelee (ei mitään mättöä) ja jos hevimpää tarvitsee niin ostaa jonkun efektin, niinkuin minä. eli jos soittelet rokkia mutta hyvät cleanit tarvitset niin osta nyt ihmeessä toi! Valvetronixista lähtee 10000x enemmän säröä mättöjä varten kuin Trademarkista. Eli TM30/60 ei ole metalliin tarkoitettu. Itse valitsisin Voxin, monipuolisuuden takia. Soundi lähtee pakaroista |
Deranged 17.10.2006 19:00:47 (muokattu 17.10.2006 19:03:12) | |
---|
Millanen mallintava on laadulta tommonen Line 6 AX2 212? Mulla on tuo ollut, varmaan suunnilleen ensimmäisiä AX2, joita Suomeen tuli. Monipuolinen ja hyvä vahvistin kaikin puolin. Helppo säädettävä, ja käyttökelpoiset mallinnukset. Hyvää soundia saa ruuvailemalla ulos. Jälkikäteen harmittaa, kun tuon kaverille myin. Heikoin lenkki ehkä combon omat kaiuttimet, joku niissä tökki silloin. Onneksi niitä on tuossa 2 kappaletta, kuulostaa hieman tukevammalta kuitenkin kuin joku 1x12" pikkupänikkä. Alkuperäiselle suosittelisin testattavaksi Rocktronin Replitonea, Rolandin Cubeja ja Zoomin pieniä mallintavia. Jostain noista löytyy varmasti omaa korvaa miellyttävää soundia. |
tiala 17.10.2006 19:22:31 | |
---|
Kyllähän tuota voxia halvemmallakin saa, eikä tarttene tilata ulkomailta. Itse ostin kesällä Soundstoresta hintaan 285,-. Eikös tuota nyt saanut jostain jopa parilla satkulla?! Mistä sen noin halvalla saa... 260 euroo halvin mitä oon ite nähny... www.tiala.tk
Copyright © 2006
Tiala.
Kaikki oikeudet pidätetään. |
Illu 17.10.2006 20:19:08 | |
---|
Tere! Flextone II:takin kannattaa harkita. Käytettynä liikkuu siinä 400 pintaan Floorboardin kera. |
Sebamed 17.10.2006 20:53:49 | |
---|
Mistä sen noin halvalla saa... 260 euroo halvin mitä oon ite nähny... Ainakin Kitarapajalta käytettynä 200 e. |
tiala 18.10.2006 16:32:55 | |
---|
www.tiala.tk
Copyright © 2006
Tiala.
Kaikki oikeudet pidätetään. |
Tami 18.10.2006 17:07:25 | |
---|
Monipuolinen ja hyvä vahvistin kaikin puolin. Helppo säädettävä, ja käyttökelpoiset mallinnukset. Hyvää soundia saa ruuvailemalla ulos. Heikoin lenkki ehkä combon omat kaiuttimet, joku niissä tökki silloin. Onneksi niitä on tuossa 2 kappaletta, kuulostaa hieman tukevammalta kuitenkin kuin joku 1x12" pikkupänikkä. Alkuperäiselle suosittelisin testattavaksi Rocktronin Replitonea, Rolandin Cubeja ja Zoomin pieniä mallintavia. Hmm!ja torillahan näyttää olevan yksi myynnissä ja vielä sen isomman floorboardin kanssa. Vaikka tuo on vanha mallintava niin kyseessä on kuitenkin ihan eri tason vahvistin verrattuna vaikkapa näihin puhuttuihin voxin valvetronixeihin. Soundeja, efektejä monipuolisuutta ja tehoa riittää aloittelijasta aina Jarmo Saareksi asti. Puutteena noissa axuissa on se efektilooppi jollaisen siihen saa kuitenkin teetettyä. Miinusta tulee myös isosta koosta jolloin keikkaelämä tuonkokoisen mörön kanssa on.... no voimia kasvattavaa. Tuon hintaisena torin yksilöä kannattaisi kuitenkin miettiä myös ketjun aloittajan ennemmin kuin esim ad50:ä. Kuitenkin line6 laitteita ostaessa kannattaa suorittaa ensin testiajo, sillä vanhetessaan varsinkin nuo polkimet vaativa hiukkasen huoltoa. Töissä intissä - vikaa vintissä |
Räbbänä 18.10.2006 17:30:00 | |
---|
Hmm!ja torillahan näyttää olevan yksi myynnissä ja vielä sen isomman floorboardin kanssa. Vaikka tuo on vanha mallintava niin kyseessä on kuitenkin ihan eri tason vahvistin verrattuna vaikkapa näihin puhuttuihin voxin valvetronixeihin. Soundeja, efektejä monipuolisuutta ja tehoa riittää aloittelijasta aina Jarmo Saareksi asti. Puutteena noissa axuissa on se efektilooppi jollaisen siihen saa kuitenkin teetettyä. Miinusta tulee myös isosta koosta jolloin keikkaelämä tuonkokoisen mörön kanssa on.... no voimia kasvattavaa. Tuon hintaisena torin yksilöä kannattaisi kuitenkin miettiä myös ketjun aloittajan ennemmin kuin esim ad50:ä. Kuitenkin line6 laitteita ostaessa kannattaa suorittaa ensin testiajo, sillä vanhetessaan varsinkin nuo polkimet vaativa hiukkasen huoltoa. Eikös tuossa Vellillä myynnissä olevassa ole sellanen? "Hattu pois päästä!" |
Spike 18.10.2006 20:02:19 | |
---|
Clearly motivated by an unholy alliance.
Ostan: Single coil tai singlecoil-sized humbucker, DOD Buzz Box |
Grabel 18.10.2006 23:15:15 (muokattu 18.10.2006 23:19:05) | |
---|
Toimiiko tuo Voxi yhtään bändikäytössä? Tänään testailin yksikseni Vox ad50:stä kämpällä. Ko. vahvari tulee mulla pelkästään puhtaille soundeille ja n. 45 min testirupeaman jäljiltä jäi hyvä maku suuhun - vai pitäiskö kirjoittaa, että korviin.. Äänenpainetta tosta tosin lähtee sen verran, että korviin sattuu - olettaisin, että rumpalin kanssa soitettaessa teho ei lopu kesken. Puhtailla soundeilla toi Vox kyllä vaikuttaisi aika pätevältä ja säädöiltään monipuoliselta vekottimelta. Tuona 45min aikana en saanut vielä ns. lopullista soundia laitteesta irti, koska säätövaihtoehtoja on kuitenkin jonkin verran - kaksi vaihtoehtoa soundipohjaksi tosin sain selville ja pitääpä jatkaa niiden hinkkaamista seuraavalla treenikerralla. Tykkäsin laitteesta! Lisätään vielä, että mun mielestä ton Vox ad50:sen ulkonäkö ei ole mitenkään silmiä miellyttävä sen metallisen kaiutinsuojuksen vuoksi. Tuohon hommaan tein sellaisen ratkaisun, että hain Biltemasta mustaa (ja halpaa&hyvää) kaiutinkangasta ja laitoin sitä sen metalliritilän päälle, niin ulkonäöstä tuli enemmän sellaisen perinteisen näköinen. Nappasin myös sen "Valvetronix"-logotekstin pois, koska se toi minulle mieleen marsun mg-sarjan jostain kumman syystä :) Nyt olen combon ulkonäköön tyytyväinen :) Rokkia rennolla asenteella! |
jarpppa 19.10.2006 05:14:32 (muokattu 19.10.2006 05:16:32) | |
---|
Oman voxin ostin vaasan unisoundista,315e.siis 50w valvetronixin "Loppusoinnut täytyy olla että juntit tajuaa" Toppo Koponen kumikameli |
Da Make 19.10.2006 07:59:03 | |
---|
Yamaha Magistomp F-musiikista tarjous hintaan, käy tsekkaa. Siis Helsingin liikkeessä. |
stam1na 19.10.2006 11:12:20 | |
---|
Keep on thrashing |