Heikki 11.10.2006 16:54:56 | |
---|
B.B.King käyttää Lab Series L5 vähvistinta. Kävin keikalla jäähallissa varmistamassa asian. http://www.dolphinstreet.com/amps/lab_series_l5 Oli B.B. Kingillä kyllä paras kitarasoundi mitä koskaan olen kuullut, turhaan täällä mnetissä aina transistorivahvareita haukutaa. |
slowfinger 11.10.2006 17:08:44 | |
---|
Oli B.B. Kingillä kyllä paras kitarasoundi mitä koskaan olen kuullut, turhaan täällä mnetissä aina transistorivahvareita haukutaa. Transistori vahvistimista olen saannut hyvän kuuloisia cleaneja, esim rolandin jc:stä, mutta säröissä transistori vahvistimet eivät ole koskaan itseä miellyttäneet. clapton wanted to sound like a black man...and hendrix wanted sound like he came from another dimension. |
Ze Kink 11.10.2006 21:26:33 | |
---|
Oli B.B. Kingillä kyllä paras kitarasoundi mitä koskaan olen kuullut, turhaan täällä mnetissä aina transistorivahvareita haukutaa. Ikävä kyllä tollaset vähän paremman luokan trankut ei oikein ole sama asia, kuin jotkut Mg -sarjan Marsut jne. Kyllähän putkisärö aina trankkusärön voittaa, jollet satu soittamaan Trent Reznorin kanssa. -keksikää mulle uus allekirjotus m.nettiin!
-Mie haluun keksiä!
-"Haluun yhden rasian jonka sisällä ois ötiäisiä. Ehkä."
-Toi! |
skebajaba 12.10.2006 07:42:19 | |
---|
kaivat jostain rolandin jazz choruksen. - WWW.CRANIUMBAND.COM - |
Pnctocn 14.10.2006 15:27:40 | |
---|
Ikävä kyllä tollaset vähän paremman luokan trankut ei oikein ole sama asia, kuin jotkut Mg -sarjan Marsut jne. Kyllähän putkisärö aina trankkusärön voittaa, jollet satu soittamaan Trent Reznorin kanssa. Totta. Trankut saa helposti huonon maineen, koska käytännössä jokaisella on ensimmäinen vahvari ollut trankku, usein halvin (ja pskin) mahdollinen. mjyysikoide.njiet |