Aihe: Hyvät kamat on, mutta vielä jotain?
1 2 3
-Cale
14.09.2006 13:29:41
Jos multa kysytään niin myy nuo SG:t pois ja osta nättejä kitaroita tilalle.

Vähän mutta asiaa!
Jackie
14.09.2006 15:57:07
Vähän mutta asiaa!

Että tällästä..
When I woke up, mom and dad are rolling on the couch. Rolling numbers, rock and rolling, got my Kiss records out.
Puoskari
14.09.2006 16:22:29
Kunnon rokkiin on olemassa vain yksi ja ainoa vahvistin, kaikki tietää mikä.

Mitäs vikaa sG:ayssa on?
Musiikki on perseestä.
cruel_destiny
14.09.2006 16:29:00
osta hiwatt, ja laita samaa aikaa säröille orange päälle ja hiwatt kliininä. Tulee tosi hieno, elävä, saundi kun särö ja kliini kohtaa samalla aikaa. :)
I can't sing and I can't dance, still I know how to clap my hands!
Pnctocn
14.09.2006 16:38:09
Kunnon rokkiin on olemassa vain yksi ja ainoa vahvistin, kaikki tietää mikä.

Mitäs vikaa sG:ayssa on?

ass-gay:t on myös omiin silmiin jotenkin "rumia". kaulapaino rokottaa myös pisteitä... hyviä kitaroitahan nuo kuitenkin on, älä myy jos tykkäät.

vahvareista vain jmp:stä kokemusta joten vertailut aika vähissä.
"kun on isot pussit, on kiva pussailla"
Swan
14.09.2006 16:44:51 (muokattu 14.09.2006 16:51:38)
Tuo Mesan F-30 voi olla hauskan kuuloinen Orangen kanssa rinnan. Tosin siinä yksilössä, mitä Levytukussa taannoin testailin, ei särökanavan EQ vaikuttanut lopputulokseen erityisen merkittävästi. Perussaundi on kyllä toimiva, sellainen kauniin tummasävyinen murina, joka Orangen middleärinään sekoitettuna todennäköisesti tuottaa käsittämättömän ääniseinän.

EDIT: Oli muuten tässä vähän aikaa sitten hiuskarvan varassa, että olisin ostanutkin moisen koneen Peaveyni kaveriksi. Onneksi sain kuitenkin hillittyä GASini, sillä ei ole oikein varaa pitää marginaalivahvaria lemmikkinä, kun on muutenkin niukasti rahaa ja tilaa.
Jackie
14.09.2006 18:05:37
Hmm... Jostain syystä Budda kävi kiinnostamaan. Etenkin se Super Drive 18 nuppi. Tällä hetkellä kovakolmikko on Matamp, Budda ja Hiwatt.
When I woke up, mom and dad are rolling on the couch. Rolling numbers, rock and rolling, got my Kiss records out.
McNulty
14.09.2006 18:12:00
Mites tuo ENGL Classic Head? Vaikka en itse suurin Engl-fani olekaan, niin tuo vehjas kuulosti vallan mainiolta, nimenomaan vintagemmassa menossa.

Muita mitä tulee mieleen, niin:
Bogner Shiva, Monster Amps El Monarca, Cornford Hellcat, Diezel Einstein jne.
These pretzels are making me thirsty!
Ten soldiers wisely led will leave a hundred without a head.
Jackie
14.09.2006 18:41:23
Mites tuo ENGL Classic Head? Vaikka en itse suurin Engl-fani olekaan, niin tuo vehjas kuulosti vallan mainiolta, nimenomaan vintagemmassa menossa.

Muita mitä tulee mieleen, niin:
Bogner Shiva, Monster Amps El Monarca, Cornford Hellcat, Diezel Einstein jne.

Oon pähkäilly asiaa jo sen verran, että Matamp, Budda ja Hiwatt on enää harkinnan alaisina.
McNulty
14.09.2006 18:44:19
Oon pähkäilly asiaa jo sen verran, että Matamp, Budda ja Hiwatt on enää harkinnan alaisina.

Oolrait. Budda on kyllä lähes nimensä veroisesti autuaaksi tekevä :)
Vaan eipä sekään ihan kaikkeen yksistään taivu. Mutta Pop/Rock osastolla varmasti pätevä. Miksei myös rootsimmalla puolella.
These pretzels are making me thirsty!
Ten soldiers wisely led will leave a hundred without a head.
Joees
14.09.2006 21:09:59

Mä jättäisin noista vielä Hiiwatin pois, vaikka hyvä onkin. Mun varmaan täytyy sanoa että hommaa Matamp niin ei kuulosta puolueelliselta? ;-) Ei, molemmat on hyviä. Testaaminen onnistuu kohtuu helposti vaikka Custom Shopissa jos niillä sattuu olemaan kamaa varastossa.
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
pekurides
15.09.2006 00:25:28

Saako ihan udella kenen luvalla olet peräti kaksi 4x12 kaapia hommannut?

Et täysin hevanderilta tuntu ja aika kovasti on täälläpäin ollut semmoinen linja että yli 2x12 kaappi on turhuuksien turhuus:)

itellä siis yksi kaappi ja vähän kade... :)
Tunteella päin vittua.
Jucciz
15.09.2006 00:58:23
hmetyttää vähän tuo epäsuhta vain. Toki 2x4x12" on komea pino, mutta noissa kaapeissahan on tehonkestoa yhteensä 480 wattia ja nuppi on 30-wattinen! Jos soundissa yhtään merkkaa se, miten kaiuttimet kyykkää, niin tässä tapauksessa vahvistimen puskeman tehon jakautuminen tasaisesti 8 kaiutinelementille tuottaa vissiin aika vähän tätä joidenkin haluamaa "speaker compressionia".

Onhan se silti tietty hyvä olla jo pelkästään varalta toinen kaappi. ;)
>-)))> #11
« Torilla rojua, osta! · Soitteluita »
Jackie
15.09.2006 02:23:37
Saako ihan udella kenen luvalla olet peräti kaksi 4x12 kaapia hommannut?

Pankkitilin luvalla.

vissiin aika vähän tätä joidenkin haluamaa "speaker compressionia"

Ei ole saundi ongelmia.

Onhan se silti tietty hyvä olla jo pelkästään varalta toinen kaappi. ;)

Eiköhän sinne toisenkin kaapin päälle kohta saada lisäpainoa :)
Pnctocn
15.09.2006 07:40:13
Jos soundissa yhtään merkkaa se, miten kaiuttimet kyykkää, niin tässä tapauksessa vahvistimen puskeman tehon jakautuminen tasaisesti 8 kaiutinelementille tuottaa vissiin aika vähän tätä joidenkin haluamaa "speaker compressionia".

kaikkihan eivät kuitenkaan välttämättä tätä halua, isommalla gainilla menee helposti kaurapuuroksi - mikä ei kuitenkaan liene tässä ongelma.

...ja onhan se äijä joka fullstackin edessä veivaa (ja pystyy itse roudaamaan kamat).
Spike
15.09.2006 08:38:13
...ja onhan se äijä joka fullstackin edessä veivaa (ja pystyy itse roudaamaan kamat).

Eiks roudarit o sitä varten?
Clearly motivated by an unholy alliance. Vaihdetaan SD Distortion -> JB/Custom/tarjoa.
Pnctocn
15.09.2006 08:59:55
missed the point, mutta:

Eiks bändärit o sitä varten?
Jackie
15.09.2006 11:40:52
Eiks roudarit o sitä varten?

Oon mie senverra kusipää et mie pyydän muita roudaamaan noita kaappeja.
Puoskari
15.09.2006 13:25:42
"speaker compressionia".

Onkos tämä nyt maksimissa soitettaessa 100watilla 4x25w kajareihin? Mitä kyseinen ilmiö soundille käytännössä tekee?
Musiikki on perseestä.
Ussr
15.09.2006 17:31:55

Oon mie senverra kusipää et mie pyydän muita roudaamaan noita kaappeja.

Sami kantaa. Sillä on lihaksia sitä varten.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)