Fredin laitoin joskus leppärunkoiseen stratoon kaulamikiksi, tallamikki super distortion. Eipä kyllä ihmeellistä kuvaa tuosta mikistä jäänyt, paljon parempia löytyy, kuten esimerkiksi tuo super distortion, joka toimii ainakin leppärunkoisissa kitaroissa (itsellä tällä hetkellä stratossa) tallamikkinä todella hyvin. |
Noissa dimebuckereissa tuppaa olemaan se paha juttu, ainakin omaan korvaan, että ulostulo on järkyttävän kova ja taajuuskäyrä scoopilla ---> Menee muhjuksi pelottavan helpoksi. SIIS MITÄ? Millä asetuksilla sinä saat Dimebuckerin kuulostamaan muhjuiselta? Minä en saa sitä tukkoon oikein millään, vaan soundi pysyy erottelevana ihan naurettavan kauheillakin särömäärillä. Sellaisilla gaineilla joilla ei yhtään kukaan oikeasti soita. Tone Zonea ei tietääkseni ole scoopattu, vaan siinä on vedetty hanikat kaakkoon. Ja vastatakseni alkuperäiseen Invaderia koskevaan topikkiin: Invader pukkaa ulos valtavasti alapäätä ja tehoa. Oikeilla säädöillä sen saa kuulostamaan Morbid Angelilta, mutta melko usein lopputulos on ihan hirveää muhjua. Dimarziolta X2N on raaka peli, jonka kanssa kannattaa käyttää eq:ta vahvarin luupissa vähentämään ylämiddlen riipivyyttä. |
Terve, minulla on tuo Invader tallamikkinä Tokain LP:ssä. Se toimii omaan makuuni oikein hyvin metalli-komppailussa (saundi on aika jytky), mutta ei ole kovin erotteleva, kuten täällä on jo useaan kertaan todettu. LP:ssä saundi on aika tumma, joten parhaiten tuo toimii kirkasäänisen vahvarin kanssa, tai sitten jonkun vähän eloisemman kepin kanssa. Enemmän suosittelisin emg:n 81:stä, mikä nykyään lienee aikalailla standardi hevimikki. Itse asiassa, jos jotakuta kiinnostaa vaihtaa Invader tohon emg:hen, niin laittakaahan pikaviestiä. Ja vielä vähän triviaa, Master of Puppets on kitaroitu invaderilla. |