Rypsolisti 12.09.2006 22:16:23 | |
---|
Kiitos eräitten henkilöiden omakuvien nyt minullakin on Ibanez Artist GAS. AR300 olisi varsin komia peli, onhan tuo AR3000 myös hieno peli mutta vaikuttaa aika kalliilta. Ehkä sitten joskus kun Les Paulia olen hankkimassa niin Artistia voisi harkita. |
Mustikkamuffinssi 12.09.2006 22:25:11 | |
---|
Kiitos eräitten henkilöiden omakuvien nyt minullakin on Ibanez Artist GAS. AR300 olisi varsin komia peli, onhan tuo AR3000 myös hieno peli mutta vaikuttaa aika kalliilta. Ehkä sitten joskus kun Les Paulia olen hankkimassa niin Artistia voisi harkita. Hyviä sijoituksia ne ainakin on. On aika paljon noiden hinnat noussut. Fox osaisi ehkä sanoa jotain lukujakin, mutta AR300:kin joutuu nykyään jo oikeasti maksamaan isojakin summia. Jos ei mistää uusintapainoksista puhuta. "Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää."
kalamies#45 >-)))> |
morb 12.09.2006 22:31:26 (muokattu 12.09.2006 22:33:03) | |
---|
Kiitos eräitten henkilöiden omakuvien nyt minullakin on Ibanez Artist GAS. AR300 olisi varsin komia peli, onhan tuo AR3000 myös hieno peli mutta vaikuttaa aika kalliilta. Ehkä sitten joskus kun Les Paulia olen hankkimassa niin Artistia voisi harkita. Itehän tollasen puolen vuoden GASittelun jälkeen täräytin viime kuussa tollasen 04 vuoden AR300, ja se on ainakin tähän asti ollu tosi mukava vehje soitella. Silmänruokaa riitää ja soi hienosti. Tosin ehkä vähän turhan rokisti, kun metalli/hardcore -vääntöö tulee enimmäkseen vedettyä. Mainio vehje silti käteen. Eikä ollu paha hintakaan. Reilusti alle 600e .. E: Niin vehjettä voi kattella tosta omakuvasta, tosin kuva saa värin näyttämään hitusen liian kirkkaalta. Oikea väri on jonkin sortin honey burst. "The truth will always get the best of you inside or out ." |
cruel_destiny 12.09.2006 22:37:29 | |
---|
voi hitto, nuohan artistit alkaa näyttää komeammilta koko ajan... :P mielessä käväisi jo LP studion myymisestä ja artistin ostamisesta. I can't sing and I can't dance, still I know how to clap my hands! |
Rypsolisti 13.09.2006 18:45:38 | |
---|
No osaisko joku vähän verrata tuota Artistin soundia aitoon Les Pauliin että kuinka saman tyyliset soundit noissa on? Artistissahan taitaa tosin olla vaahtera kaula joka varmaan vähän eroa tekee. Ja nykyään taidetaan AR300:a tehdä vain Koreassa, onko noissa sitten suurtakin eroa vanhoihin 80-luvun alun japsi AR300:n? Vanha japsi Artisti olisi varmaan hyvä ostos sikälikin että noissa ei varmaan tulevaisuudessa hinnat laske hirveästi vaan arvoa saattaa kertyä lisää ja hintalapussa numerot suurentua. |
wilo 13.09.2006 21:09:07 | |
---|
No osaisko joku vähän verrata tuota Artistin soundia aitoon Les Pauliin että kuinka saman tyyliset soundit noissa on? Artistissahan taitaa tosin olla vaahtera kaula joka varmaan vähän eroa tekee. Pitää kommentoida, vaikken lespauleja olekaan juuri kokeillut... Nimittäin mun artistissa on kyllä mahonkikaula. Ison eron kyllä tekee varmasti puoliksi messinkinen satula ja iso messinkinen mötikkä tallan alla, noita ei lp:ssä kait ole. |