kimurantti1 11.09.2006 13:03:00 | |
---|
Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin... |
Spike 11.09.2006 13:06:50 | |
---|
Onko siinä Harley Bentonin kaapissa normaalit V30-elementit? Joo, kiinassa tehdyt. Framuksessa tais olla britit? Tuskinpa noissa mitää eroa on. Clearly motivated by an unholy alliance.
Vaihdetaan SD Distortion -> JB/Custom/tarjoa. |
oiva tumpeloinen 11.09.2006 13:08:35 | |
---|
|
kimurantti1 11.09.2006 16:27:42 (muokattu 11.09.2006 16:44:57) | |
---|
....se mua jäi vain tuossa aiemmin kiinnostamaan, että miksi 9/10 valitsisi Oranssin kaapin, kun siinä on kuitenkin Engl kilpailijana.. Ei ollut Engliä kilpailijana ennen kuin aloittaja editoi kirjoitustaan, mun viesti on kirjoitettu sitä ennen.. :-) Edit: Editoidaanpa se, niin kukaan ei käsitä väärin. En mä niin kova Englien vastustaja ole :-) Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin... |
skebajaba 12.09.2006 07:22:03 | |
---|
Joo, kiinassa tehdyt. Framuksessa tais olla britit? Tuskinpa noissa mitää eroa on. muistelisin että tämä sama "ongelma" tuli vastaan kun oli tämä celestion kimppatilaus. osa elementeistä oli kiinassa tehtyjä ja osa briteissä. eipä kukaan ole vinkunut että "kakkaa on kun kerta kiinassa tehty". muistelisin että briteissä ei enään edes tehdä koko elementtejä vaan kiinaan koko toiminta on siirretty... enpä usko että se maa vaikuttaa siihen miten se kaiutin soi, ja celestion on kuitenkin iso nimi joten luulisi siellä olevan aika tiukan laaduntarkkailunkin... - WWW.CRANIUMBAND.COM - |
Jucciz 12.09.2006 09:12:07 | |
---|
Tmiksi 9/10 valitsisi Oranssin kaapin, kun siinä on kuitenkin Engl kilpailijana.... Varmaan siksi, että Orange on sata kertaa hienompi. |
Pekkatapio 15.09.2006 12:46:07 | |
---|
No nyssitte se luvattu raportintynkä. Kovin vahvaa kokemusta mulla ei ole kaapin kanssa soittamisesta; pelkkien combojen kanssa on pääasiassa tullut pelailtua. Ja soundihan on makuasia, joten en sitä ala tässä analyseeraamaan; enpä osaisi varmaan sanoiksi pukeakaan. Kyseessä siis Fame 2x12 kaappi. Oli syönyt Celestion Vinage 30:t, eli ihan laatuelementit on juu. Mutta se puu... lastulevyähän sieltä paljastui, onneksi kuitenkin "ihan oikeaa" puuta oli käytetty rimoihin. Takalevyssä on kaksi jakkia, molemmat kuitenkin vievät samojen narujen päihin, eli impedanssi on 16 ohmia joka tapauksessa. Jakkien levy on ihan metallia, kantokahvat taasen muovia. Ulkoisesti ihan bueno, mustaa sitä-mitä-yleensäkin (tolex?) ja metalliset kulmasuojat. Riittävän painava ja iso pilaamaan vaimon sisustussuunnitelmat olohuoneen suhteen. Vaihdoin Greenbackit v30:ien tilalle ja sopii mun korvalle nyt mukavasti. Ruista ranteeseen ja pettua pohkeeseen! |
penatuna 15.09.2006 13:31:34 (muokattu 18.09.2006 09:13:16) | |
---|
|
Goos7 16.09.2006 17:37:22 | |
---|
En menis sylkemään Framuksenkaan päälle... Hintaa oli 319 € tossa pari kuukautta sitten ja, kun takaa otti avonaiseksi, niin kyllä se hyvin ääntä toistaa. Voi kyllä olla, että toi toinen v30 vaihtuu mahdollisesti Greenbackiksi... (ihan soundin kokeilun himosta) Ainoa mitä huomasin, niin päällystolexi oli aikas hepposta, mutta mun yksilö on ihan muuten rakenteellisesti tukeva ja toimivan oloinen. (Resonointiin en ota kantaa, kun en ole täysillä luukuttanut) Ihan makeen näköinenkin on halvaksi kaapiksi. Ainahan jos on rahaa laittaa muutamia satasia lisää, niin parempia löytyy varmasti. Mutta eikös tässä budjettiluokasta puhuttukin. |
Spike 17.09.2006 22:50:09 | |
---|
En menis sylkemään Framuksenkaan päälle... Hintaa oli 319 € tossa pari kuukautta sitten ja, kun takaa otti avonaiseksi, niin kyllä se hyvin ääntä toistaa. Ainoa mitä huomasin, niin päällystolexi oli aikas hepposta, mutta mun yksilö on ihan muuten rakenteellisesti tukeva ja toimivan oloinen. (Resonointiin en ota kantaa, kun en ole täysillä luukuttanut) Ihan makeen näköinenkin on halvaksi kaapiksi. Jep, mulla on jo alkanut tolexi joistain paikoista repsottaa. Bänditreeneissä en ole sen kauheammin ennättänyt ääntä analysoimaan, mutta kotona yläbassot kumisevat pahasti. Tosin vika löytyy muualta: olohuoneen akustiikka. Makuuhuoneessa taas on hirvittävä kaiku, joka särähtää helvetin kovaa taputtaessa. Parhain akustiikka löytyy kämpän pienimmästä huoneesta: keittiöstä. Ei kumissut enää, kun keksin sinne viedä. Clearly motivated by an unholy alliance.
Vaihdetaan SD Distortion -> JB/Custom/tarjoa. |
-K- 18.09.2006 08:42:17 | |
---|
Eivät allekirjoittaneella ainakaan framukset vammaile alapäästä vaikka seiskoilla soittelenkin alaviremutkametallia. Toki EQ-käyrä on aika terve meikäläisellä. Suus kii tai paan sut pesähän !!! |
Wahi 18.09.2006 17:48:04 (muokattu 18.09.2006 17:51:20) | |
---|
Hmm... tässä olen miettinyt joko tuota Framus 212 mööpeliä tai sitten Marshall 1936 tai 1922. Kumpaakaan en ole vielä päässyt testaamaan. Saako muuten Peavey Classic 30:een lisäkaappia? Putkikombon kaveriksi nimittäin tulisi ja tuo Classic 30 löytyy Musamaailmasta ja monesta muustakin kaupasta (vaikka oma vahvistimeni ei olekaan sama, mutta aika lähellä kuitenkin). Musamaailmassa pystyisi testaamaan sitten Classic 30 + Framus. Entäs miten suuri eroa soundissa on Marsun 112 kaapeissa verrattuna 212 peleihin? Meinaan, että jos vaikka Soitin-Huttusessa testaisi Classic 30 + Marshall 1933. E: Ja musatyyli semmosta 60-70-l rockia, bluesia, funk/jazz jne. Taka-ajatuksena tässä olisi myös vähän se että olisi sitten kaappi valmiina kun jossain vaiheessa tulee kuitenkin nuppi hommattua. "To be rock and not to roll" |
Pekkatapio 19.09.2006 08:46:07 | |
---|
Hmm... Saako muuten Peavey Classic 30:een lisäkaappia? Saahan tuohon, taisi olla 16 ohmin lisäkaappilähtö perspaneelissa. Ja pistää soundiin pippeliä "pikkaisen" enemmän kuin sen BlueMarvelin kanssa pelattaessa. Ruista ranteeseen ja pettua pohkeeseen! |
Lunnu 21.09.2007 14:13:04 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 367 päivää vanhaan ketjuun! Joopajoo, mutta en viitsi avata uutta ketjua tän asian takia... Olisin tiedustellut, onko kenellekään kertynyt kokemuksia tollasesta uudesta (?) Framuksen 112 cabinetista? http://www.framus.com/amp_CS_112cab_CB.phpHarkinnassa olis tollanen lisäämyri ja tuossahan näyttäisi olevan aika edukas vaihtoehto... Esim musamaailmassa alta 200... Nostalgy is not what it used to be |