Aihe: schecter kitaroista
1 2
Kitarmän
04.09.2006 21:17:03
Onnittelut loistavasta hankinnasta ja tervetuloa Schecter-"klubiin" :)

onnittelut täältäkin... minkä värinen Schecterisi on :-)
Humanoid
05.09.2006 11:22:07
Nämä kitarat on kyllä kiinnostaneet kovastikin jo hetken.. Etenkin nyt, kun katsoin ppc-music.de:n hintoja :) Blackjack lähtisi 699e:hen.
Sami / Ääniportti
Juustonaksu
05.09.2006 11:27:40
Nämä kitarat on kyllä kiinnostaneet kovastikin jo hetken.. Etenkin nyt, kun katsoin ppc-music.de:n hintoja :) Blackjack lähtisi 699e:hen.

Suomesta saat sen samaan hintaan laukun kanssa. Turha sitä on Euroopasta tilailla. Jos jostain niin Jenkeistä saat ~satasen halvemmalla, kun tullit sun muut lasketaan mukaan. :)
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
Humanoid
05.09.2006 12:36:37
Jaa-a, soundatassa oltiin sen verran tiukkoja, että luvattiin Blackjack jopa 899:iin, eli listahintaan. Jos itse sait alennuksen, olet vain onnekas.
Sami / Ääniportti
Juustonaksu
05.09.2006 13:54:38
Jaa-a, soundatassa oltiin sen verran tiukkoja, että luvattiin Blackjack jopa 899:iin, eli listahintaan. Jos itse sait alennuksen, olet vain onnekas.

En ole. Osaan vain näyttää siltä, että olen kiinnostunut ko. tuotetta tosissani ostamaan. Ja se hinta ei tipu sähköpostilla tai edes puhelimessa. Paikan päällä menet ja kysyt tuotteen hintaa ja todennäköisesti Wilska tai kuka siellä onkaan Storessa silloin myymässä, ehdottaa suoraan alennettua hintaa, mikä istuu tuohon omaan 700€ mielipiteeseeni täydellisesti.

Kaksi kertaa olen saanut samat tarjoukset samoista kitaroista ja niin on muutama muukin, kyse on siis vain omasta halukkuudestasi ja kiinnostuksestasi. Jos menet sinne vain hieman hiplaamaan ja pohtimaan, että ostaisinko mää nyt tämän tästä vai sittenkin sen LTD:n niin et varmasti saa hyvää tarjousta. Näytä reippaalta äläkä epäile kysellä hieman tarkempia tietoja laitteista. Yleensä parin pikkujipon tietäminen saa sinut näyttämään selkeästi kokeneemmalta myyjän silmissä. Näin todennäköisesti vältyt pahimmalt teinirahastukselta, mikä on nykyajan trendi.

P.S. Kasvata pitkä letti. :-) /end sarkasmi
Humanoid
05.09.2006 14:10:20
En ole. Osaan vain näyttää siltä, että olen kiinnostunut ko. tuotetta tosissani ostamaan. Ja se hinta ei tipu sähköpostilla tai edes puhelimessa. Paikan päällä menet ja kysyt tuotteen hintaa ja todennäköisesti Wilska tai kuka siellä onkaan Storessa silloin myymässä, ehdottaa suoraan alennettua hintaa, mikä istuu tuohon omaan 700€ mielipiteeseeni täydellisesti.

P.S. Kasvata pitkä letti. :-) /end sarkasmi

Hoh :D Kullaksestakin irtosi 780:iin. Soundata sen verran kaukana, että harmittavaa lähteä hiplailemaan, Blackjackia kun en ole testannutkaan.

P.S. Letti on jo pitkä, pesen sen joka aamu sarkasmilla :)
Sami / Ääniportti
kanka
05.09.2006 16:44:46

Kiitoksia onnitteluista! Kyseessä on tämä 3-tone sunburst -väritys. Juuri se, minkä halusinkin. On kyllä loistava kitara, en kadu hetkeäkään siirtymistä Ibanezista Schecteriin. Ainakaan tällä parin päivän kokemuksella..;)
Juustonaksu
05.09.2006 16:47:26
Kiitoksia onnitteluista! Kyseessä on tämä 3-tone sunburst -väritys. Juuri se, minkä halusinkin. On kyllä loistava kitara, en kadu hetkeäkään siirtymistä Ibanezista Schecteriin. Ainakaan tällä parin päivän kokemuksella..;)

Odota vaan, kun se innostus lähtee oikein kunnolla käyntiin. Tässä ollaan kuukausi menty eikä näy ainakaan vielä loppua. :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)