L4t3 02.09.2006 20:21:13 | |
---|
No olisinkin, jos Randallia suomesta saisi. Ei voi olla niin vaikeaa kirjoittaa googleen, tai vaihtoehtoisesti jonkun nettikaupan hakupalkkiin "Randall". "Tiiäkkö sellasta bändiä ku Slayer?"
/ S.M.A.K - Jäsen. |
Petrukki 02.09.2006 20:24:19 | |
---|
Ei voi olla niin vaikeaa kirjoittaa googleen, tai vaihtoehtoisesti jonkun nettikaupan hakupalkkiin "Randall". Ei ole ei. Mutta kun ei löydä mitään. Double checked. Floikilla on hauskemapaa. |
Zl z 02.09.2006 20:25:53 (muokattu 02.09.2006 20:26:43) | |
---|
Ei ole ei. Mutta kun ei löydä mitään. Double checked. Thomann? Musik-Produktiv? Imekää Ragazzoa.
V.U.K. #20 |
Jmvk 02.09.2006 23:13:24 | |
---|
Peaveyn Transtube Studio Pro 112:sta saa ihan näppärää mättösoundia Ja jos haluaa enemmän tehoja niin Peaveyn Transtube Banditt 112. www.eroakirkosta.fi
karvaposliini |
Petrukki 02.09.2006 23:29:41 | |
---|
Thomann? Musik-Produktiv? En halua sikaa säkissä. Jos en siitä tykkääkkään. Floikilla on hauskemapaa. |
Aki 03.09.2006 00:17:33 (muokattu 03.09.2006 00:17:45) | |
---|
No hyvät kliinit ja pantera-särön saa marshallin mg100dfx:stä. Ja tämän väitteen/suosituksen perustat siihen että sun mielestä 30-wattinen vastaa kuvausta, mutta et ole kokeillut laitetta josta puhut? Ohhoh. Olet rohkea mies. "C7:n tulee kuulostaa aivan erilaiselta jos sen soittaa Stadian Pop-Jazzilainen tai Pop-Jazz Konsalainen." -Pekka Korhonen, Stadia |
Twistyh 03.09.2006 10:48:22 | |
---|
Jaa taas tää haukutaan mgdfx:ää.... heh. Te haukkujat ette varmaan oo kokeillutkaan sitä? Tai sitte ette osaa soittaa? |
Wahi 03.09.2006 10:54:37 | |
---|
Jaa taas tää haukutaan mgdfx:ää.... heh. Te haukkujat ette varmaan oo kokeillutkaan sitä? Tai sitte ette osaa soittaa? No se 15 wattinen on jotain ihan hirveetä, varsinkin särön osalta. Shine on You crazy Diamond. |
-Prokitaristi- 03.09.2006 12:51:02 | |
---|
No olisinkin, jos Randallia suomesta saisi. Soitin Laine? |
Kuno 03.09.2006 13:49:32 | |
---|
Randallin warheadeja Dime kai käytti koko Pantera-aikansa. Olin näkevinäni joskus Dimebagin signature-randall-combonkin, jossa oli tyylikäs maalaus, mutta en tiedä siitä sen enempää kuin että se oli kait 40-wattinen ja maksoi about 300€. Ei olla valmistettu pitkään aikaan, ilmeisesti. Eikös Panteran saundi ole aika pitkälti soittotatsista kiinni? Eihän dimebag käyttänyt loppujen lopuksi järkyttävää määrää säröä, vaan antoi enemmänkin kitaralleen kyytiä ranteella. En ole Marshallin MG:tä kokeillut hirveästi, kerran musiikkiliikkeessä testasin kitaraani MG:n nupin ja kaapin läpi. Cleanit olivat ihan ok:t. Sopisi siis laittaa jotain efektipurnukkaa siihen eteen, kun oli transistoripuhtaat saundit siinä, mutta särö oli aika... no, ei ainakaan minulle sopinut se saundi. ehkä voisi toimia paremmin jos volyymiä avaisi enemmän, kun edes transistorinupit eivät tunnu oikeuksiinsa pääsemään kuiskausvolyymeillä. joka tapauksessa tunkkaiselta tuntuivat säröt. Eivätkä hyvällä tavalla. Ehkä ruuvaamalla siitä saa hyvätkin säröt ulos, mutta eipä vakuuttanut kyllä tuolla liikkeessä se millään lailla. Kyllä kallistuisin itse Randallin puoleen. Ei (keskivertoa heikompi) stacki ainakaan miestä tee. I am the first not the last
Condemned by a single kiss
Betrayed eternally I'll rip inside your soul
Contaminating the world
Defying god and son
Black heart that brings your death
Living in infamy...
Paskakitaristi #4 |
1976 03.09.2006 14:23:08 | |
---|
En ole Marshallin MG:tä kokeillut hirveästi, kerran musiikkiliikkeessä testasin kitaraani MG:n nupin ja kaapin läpi. Cleanit olivat ihan ok:t. Sopisi siis laittaa jotain efektipurnukkaa siihen eteen, kun oli transistoripuhtaat saundit siinä, mutta särö oli aika... no, ei ainakaan minulle sopinut se saundi. ehkä voisi toimia paremmin jos volyymiä avaisi enemmän, kun edes transistorinupit eivät tunnu oikeuksiinsa pääsemään kuiskausvolyymeillä. joka tapauksessa tunkkaiselta tuntuivat säröt. Eivätkä hyvällä tavalla. Ehkä ruuvaamalla siitä saa hyvätkin säröt ulos, mutta eipä vakuuttanut kyllä tuolla liikkeessä se millään lailla. Kyllä kallistuisin itse Randallin puoleen. Ei (keskivertoa heikompi) stacki ainakaan miestä tee. MG:ssä pitää contour vääntää melkein nollille, muuten siitä ei lähde kuin tunkkaista mölyä. 76' the best of the bunch. |
Muuki 03.09.2006 15:49:49 | |
---|
MG:ssä pitää contour vääntää melkein nollille, muuten siitä ei lähde kuin tunkkaista mölyä. Eipä ole tuttavieni mukaan tuokaan auttanut. Jep, ehkä eivät vaan osaa. Tai sitten MG on simppelisti tuhnulaatikko. Europe on maailman paras bändi. |
1976 03.09.2006 16:27:38 (muokattu 03.09.2006 16:55:40) | |
---|
Eipä ole tuttavieni mukaan tuokaan auttanut. Jep, ehkä eivät vaan osaa. Tai sitten MG on simppelisti tuhnulaatikko. Jeps, enpä tiedä. Itse tulee soiteltua aika paljon Peaveyn Classicilla ja Marsun valvestate 8080:lla treeneissä ja kotona sitten MG:lla, eikä se noita tuhnummalta vaikuta. Edittiä: Omat kokemukset ovat siis siitä 30W takaa avoimesta komposta. Nuppi + suljettu komero soi tietenkin erilailla :) 76' the best of the bunch. |
Leper Messiah 04.09.2006 18:58:55 | |
---|
Ja tämän väitteen/suosituksen perustat siihen että sun mielestä 30-wattinen vastaa kuvausta, mutta et ole kokeillut laitetta josta puhut? Ohhoh. Olet rohkea mies. Tuon väitteen/suosituksen perustin siihen, että omistan ko. vahvistimen ja olen soittanut sellaisella hyvinkin pitkälti päivättäin nyt muutaman vuoden verran. Punttisika #3 Runkku monsteri #4
|
Zair 05.09.2006 14:21:58 | |
---|
Niin mikä ois hyvä trakkuvahvistin vähän rauhallisempaan käyttöön? Miellellään sellanen, jossa ois hyvät cleanit ja eihän se haittaa vaikka säröäkin löytyis. Ite oon kattonut: Marshallin MG50DFX ja MG100DFX Fenderin Dyna-Touch III sarjaa: Princeton 650 ja Deluxe 900 FM - sarjaa: FM 212 DSP ja FM 65 DSP |
Spike 05.09.2006 14:45:26 (muokattu 05.09.2006 14:47:52) | |
---|
Randallin warheadeja Dime kai käytti koko Pantera-aikansa.Eihän dimebag käyttänyt loppujen lopuksi järkyttävää määrää säröä, vaan antoi enemmänkin kitaralleen kyytiä ranteella. Oikeastaan käytti vasta jostain Reinventing Steel-ajoista eteenpäin kunnes siirtyi Krankkiin. En muista oliko edes tuolla levyllä vielä. Ja jos kuuntelee Sitä 101 proof liveä, niin onhan sitä säröä aika vitusti. e: overdrive (esim boss SD-1) + Laney TF200/300/700/800 + Vintage 30 elementit-yhdistelmällä pääsee aika lähelle Cowboys From Hellin kitarasaundia. Clearly motivated by an unholy alliance. |
fridgebuzz 05.09.2006 14:54:39 | |
---|
Niin mikä ois hyvä trakkuvahvistin vähän rauhallisempaan käyttöön? Miellellään sellanen, jossa ois hyvät cleanit Peavey Studio Pro 112 on mulla toiminut hyvin tuollaisessa käytössä. |
1976 05.09.2006 15:24:27 | |
---|
Niin mikä ois hyvä trakkuvahvistin vähän rauhallisempaan käyttöön? Miellellään sellanen, jossa ois hyvät cleanit ja eihän se haittaa vaikka säröäkin löytyis. Varmaankin joku Vox valvetronix sarjasta. Noi MG marsut ei oikein loista semmoisilla pienillä ruttusäröillä. Niistä saa irti ihan puhdasta (= ok) tai sitten sitä 80's heavysäröä. Säröpuolella omasta mielestä lead soundit on ihan jees, mutta komppaus ja riffittely hommiin aavistuksen liian ohut särö. 76' the best of the bunch. |
Leper Messiah 05.09.2006 15:33:52 | |
---|
Varmaankin joku Vox valvetronix sarjasta. Noi MG marsut ei oikein loista semmoisilla pienillä ruttusäröillä. Niistä saa irti ihan puhdasta (= ok) tai sitten sitä 80's heavysäröä. Säröpuolella omasta mielestä lead soundit on ihan jees, mutta komppaus ja riffittely hommiin aavistuksen liian ohut särö. Minun mielestä esim. kliinikanavan crunch-modella saa kyllä erittäin hyvät pienemmätkin säröt. ja kaikuhan vahvistimessa myös on, sitä on hyvä käyttää niissä. Punttisika #3 Runkku monsteri #4
|
1976 05.09.2006 15:37:00 (muokattu 05.09.2006 15:37:15) | |
---|
Minun mielestä esim. kliinikanavan crunch-modella saa kyllä erittäin hyvät pienemmätkin säröt. ja kaikuhan vahvistimessa myös on, sitä on hyvä käyttää niissä. Juu, sorry. En ikinä muista, että noissa isommissa MG marsuissa on noita lisäfeatureita verrattuna mun 30W peliin :) 76' the best of the bunch. |