Eikös siinä Eric Johnson -stratossa ollut kai 10" tai 12" radius? Itse totuin Straton kaulaan aika nopeasti (Tokain versio C-profiilista), mutta tuo radius vaati vähän enemmän totuttelua. Soittelin siis samaan aikaan Ibanez Jpm:llä, jonka kaula on muistaakseni täsmälleen sama kuin tuo Ultra. E: hups, kirjotusvirhe. KÄYTÄ USAN KONTSUA UN USA USAN KONTSU O SEMMONEN AITO KONTSU VEÄTSE VAA SIIHE PINTAA, YO, |
Olenkin miettinyt että kumpi tulisi kalliimmaksi tilata kaula Warmothilta vaiko teettää se jollain suomalaisella soitinrakentajalla? Viimeksi mainittu olisi ehkä hieman varmempi vaihtoehto. Kaulasta tulisi näin ainakin juuri sopiva bodyyn... Mulla tuli maksamaan n.400€, mukaanlukien postikulut, vintageväritys, nauhat ja valmiiksi hiottu graphtecin satula. Niin ja onhan 1/4 sahattu vaahtera kalliimpaa ku normaali. Halvimmillaan varmaan maksaa n.200€ postikuluineen. Suomalaisen kaulan teettäminen maksaa varmaan jo sen 400€. Siihen sitten vielä kaikki nauhat, hionnat ja muut. The story of life is quicker than the wink of an eye - The story of love is hello and goodbye until we meet again Jimi Hendrix |
Mulla tuli maksamaan n.400€, mukaanlukien postikulut, vintageväritys, nauhat ja valmiiksi hiottu graphtecin satula. Niin ja onhan 1/4 sahattu vaahtera kalliimpaa ku normaali. Halvimmillaan varmaan maksaa n.200€ postikuluineen. Suomalaisen kaulan teettäminen maksaa varmaan jo sen 400€. Siihen sitten vielä kaikki nauhat, hionnat ja muut. Jep, näinpä olen itsekin tuumaillut. Eli taidanpa tilata Warmothilta... Vain rock huuhtoo pois hölynpölyn. |