Aki 11.08.2006 02:34:42 | |
---|
Ne ainakin tuotti kovemmilla gaineilla niin hirveät suhinat... Sitä olen siis testannut sekä podin Tube preamp-mallinnuksen että behkun tube ultragain-purkin läpi... Tuo Voxengohan on vaihtoehto Podille ja muille, eikä niinkään jatke. Kokeilepa ilman erillisiä etusia, jos toimisi halutummin. Jos ei, vähennä gainia.. :oP Kohinanpoistohan toimii plugarina ennen vahvarisimulaatiota todella mainiosti, kun silloin signaalilla ja kohinalla on vielä selkeä voimakkuusero. Floorfish ja AutoGate on mainioita gateja. Eikä maailma näin pieni ole, Voxengon lisäksi oikein hyviä plugarivaffareita on mm: Helian CP75, Helian FS12, Simulanalog JCM900, Helian FreeAmpSE, HighGainAmplifier (BTE Audio). Teetkö taas kärpäsestä härkästä? Hyvä, pistän grillin tulelle! |
kozmik 11.08.2006 03:20:08 | |
---|
Tuo Voxengohan on vaihtoehto Podille ja muille, eikä niinkään jatke. Kokeilepa ilman erillisiä etusia, jos toimisi halutummin. Jos ei, vähennä gainia.. :oP Kohinanpoistohan toimii plugarina ennen vahvarisimulaatiota todella mainiosti, kun silloin signaalilla ja kohinalla on vielä selkeä voimakkuusero. Floorfish ja AutoGate on mainioita gateja. Eikä maailma näin pieni ole, Voxengon lisäksi oikein hyviä plugarivaffareita on mm: Helian CP75, Helian FS12, Simulanalog JCM900, Helian FreeAmpSE, HighGainAmplifier (BTE Audio). Hmm. Pitänee perehtyä asiaan tarkemmin. Olishan se aika törkeän näppärää jos oikeasti tuolla tavalla saa hyvän kuuloista jälkeä. Digiaika on ihmeellistä. :) Lieneekö jotain hyviä plugareita saatavana myös bassolle? Mulla on kyllä tuollainen tech21:n bass driver mutta se nyt ei suoraan nauhoitettaessa mitään ihmeen hienoa soundia tuota. Ja toisaalta myös vahvistinosasto on tätä nykyä sillä mallilla etten sitä tarvitse bändikäytössäkään. Jos vaikka voisi pistää sen kiertoon. Cat's foot, iron claw, neuro-surgeons scream for more... |
Jape Muusa 11.08.2006 06:45:41 | |
---|
http://www.presonus.com/tubepre.html Tilasin ite tollasen,111egee+postikulut StPauls Soundista http://www.stpaulssound.fi/Tutkin netistä vermeen ominaisuuksia ja arvioita (muualtakin kuin valmistajan sivuilta) ja päädyin tuohon. Laitteen saaminen osoittautui odotettua hankalammaksi,tilasin sen ensin kotikaupunkini musatarvikeliikkeestä,josta otettiin yhteyttä maahantuojaan (SoundData). Sieltä ilmoittivat,että tuotetta ei ole varastossa ja toimitusaika on n.4 viikkoa. 6 viikkoa odotettuani ja musaliikkeen sekä itse tekemieni tuloksettomien yhteydenottojen jälkeen maahantuojaan,poltin lopulta hihani ja peruin tilauksen. Keskiviikkona 9.8 soitin StPaulsille, josta Tubepre lähti liikkeelle samana päivänä. Odotan saavani sen kotiin tänään tai maanantaina (riippuen armaan Postilaitoksemme toiminnasta.) Anteeksi lievä offtopic, mutta ketuttaa toi maahantuojan flegmaattisuus palvelussa. Mielelläni lukisin lisää käyttäjäkokemuksia tuosta Tubepre:stä. Loppujen lopuksi tärkeintä ei ehkä olekkaan päämäärä,vaan itse liike!?! |
Jape Muusa 11.08.2006 11:52:49 | |
---|
Tubepre saapui ja ekat testit tehty. Soundi oli niin kitaralla,kuin bassollakin vähintään yhtä hyvä kuin odotin. En ole vielä kerennyt testata sitä äänityskäytössä,mutta livenä toimii hyvin. Sitä en osaa sanoa mitä hevimiehet sen soundista tykkäisivät,mutta mun korvaa se miellytti. Loppujen lopuksi tärkeintä ei ehkä olekkaan päämäärä,vaan itse liike!?! |
Jesus_Plastica 11.08.2006 14:58:38 (muokattu 11.08.2006 14:59:58) | |
---|
|
Antti1 11.08.2006 15:01:07 | |
---|
Toi Demonizerin pätkä oli vähän tukkoisen kuuloinen yläpäästään. Mahtaisikohan toimia paremmin kirkkaamman kaiutinmallinnuksen kanssa, luulis ainakin. The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |
Jesus_Plastica 11.08.2006 15:04:14 | |
---|
Totta, ja jos lisää kirkautta niin iskee mallintavien perusvika, sirinä. |
Antti1 11.08.2006 15:06:38 | |
---|
Totta, ja jos lisää kirkautta niin iskee mallintavien perusvika, sirinä. Parempi se pieni sirinä, kuin tunkkaisuus mun mielestä. Surinat hukkuu miksaukseen, tunkkainen soundi hukkuu kokonaan. :) Ei kellään olisi jotain toista lootaa ja tuota purnukkaa, jos voisi pistää pienen pätkän toisella mallinnoksella? The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |
passe 11.08.2006 16:21:54 | |
---|
Tässä on kaks pätkää mitkä äänitin, eka on demonizer ja toinen guitar rig 2:n rectifier mallinnus, (kopioi osoitteet selaimen osoiteriville jos ei toimi klikkaamalla). http://www.angelfire.com/music/steelmusic/music/demonizer.mp3 http://www.angelfire.com/music/steelmusic/music/guitarrig.mp3 Ootko koittanut, miten ton demonizerin ja ja aanikortin valissa kayttaytyy joku Cab-mallinnos? Itse ostin justiinsa Sansamp:n GT-2:n. Ihan tyytyvainen, mutta ei talla sepalus syki... Surffaillen loysin vinkin: Esim. Behkun Ultra G tuohon valiin. Ultra G:n Cab-mallinnos kuulemma paikkaa hienosti GT-2:n omia, ei niin muikeita Cab-mallinnoksia. "Good is in the details..." |
Jesus_Plastica 11.08.2006 17:32:42 | |
---|
Ootko koittanut, miten ton demonizerin ja ja aanikortin valissa kayttaytyy joku Cab-mallinnos? Itseasiassa en ole koittanut, mutta kyllä tota demonizerin cab mallinosta on kehuttu useammassakin paikassa. Olisko toi behringeri sitten se paras mallintaja? Eikös H&K:n reb box saanu kanssa kehuja? Mitäs muita niitä on... |
passe 11.08.2006 17:53:33 | |
---|
Itseasiassa en ole koittanut, mutta kyllä tota demonizerin cab mallinosta on kehuttu useammassakin paikassa. Olisko toi behringeri sitten se paras mallintaja? Eikös H&K:n reb box saanu kanssa kehuja? Mitäs muita niitä on... Tuskin on Behku paras, mutta hinta-laatu puoli varmasti kohdillaan. Toisaalta, eipa tuo Red-Box:ikaan montaa kymppia enempaa maksa. Taytynee vertailla... "Good is in the details..." |
Antti1 13.08.2006 13:58:02 | |
---|
Tuskin on Behku paras, mutta hinta-laatu puoli varmasti kohdillaan. Toisaalta, eipa tuo Red-Box:ikaan montaa kymppia enempaa maksa. Taytynee vertailla... Nostanpa tämän täältä, kun jotain tietoa tosta kerran on. Mikäli puhutte siitä DI-boksin 4x12" mallinnuksesta, niin tuskinpa se tuota Demonizerin omaa pesee. Siinä on jokseenkin tunkkainen yläpää ja yläbassot aivan törkeän korostuneet. Tavallaan sellainen pieni scooppi siinä kokoajan on päällä. Mun Tubemanin Red Box pieksee tuon mallinnoksen jokaisella osa-alueella ihan 6-0. Se on kirkkaampi, rouheampi, tiukempi ja aidomman kuuloinen. Parhaan lopputuloksen oon saanut käyttämällä molempi yhtäaikaa. Ei tarvitse välttämättä edes tuplata soittoa nauhoitellessa, että saa ison kuuloista ääntä aikaan. Suosittelen kokeilemaan noista ainakin tuota H&K:ta ensisijaisena vempaimena. Jos löytyy rahaa, niin hankkikaa Palmeria, ne on vielä parempia. The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |