Aihe: Teräskielisten akustisten hinta suhteessa laatuun
1 2
kiriminni
04.08.2006 23:24:28 (muokattu 04.08.2006 23:25:05)
Tuli juuri ostettua Martinin akustinen kitarapajalta dc-16rgte-aura 1700€
Ainoa teräskielinen akustinen kitara jolla olen soittanut jossa on intonaatio ollut kohdallaan.
Laatu ja materiaalit parantuu hinnan noustessa.
Takaminea kokeilin h.700e ja sitä ei voi edes verrata Martiniin muuten kuin, että
puusta sekin on tehty.
fox
05.08.2006 00:24:32

Tuossa on kyllä ideaa, eipä Suomessa ole noita mahdollista kovin laajasti vertailla missään.

Eipä ei, tosin itehän en juurikaan akustisten päälle ns. ymmärrä.. Femma Puhtilan jotain Martinia testailin, ja olipas ihQ, sellainen erotteleva ja lämpöinen.. Kiven (Larmola) kanssa joskus on noista Kalamazoon komppikitaroista (juu juu, Gibat ei soi ellei käske vähän) joskus juteltu, ja olen jokusta päässyt rämpyttämäänkin. Furcheja on kehuttu kovin kyllä, lienee parhaasta päästä ne. Eikä ihan hirveästi hinnan kiroissakaan. Eli olis ihan mielenkiintoista jos joku järjestäis moisen. Uteliaisuuttaan vois paikalle tulla...
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Les Fender
05.08.2006 00:34:09
Uteliaisuuttaan vois paikalle tulla...
juu juu.. ja Giban Doven vois ottaa mukaan, noita Furcheja onkin nykyään jokatoisellakin...;) Eikös Kettusen pitäis olla meatissa? Vai onko sielä tietokonekeskuskin?
"Living is easy with eyes closed!"
fox
05.08.2006 00:44:36

juu juu.. ja Giban Doven vois ottaa mukaan, noita Furcheja onkin nykyään jokatoisellakin...;) Eikös Kettusen pitäis olla meatissa? Vai onko sielä tietokonekeskuskin?

Mulla oli viel töitä, ja sitte tuo piti tuo vanha-mies saunottaa ja kylvettää, omaishoitojutskia. Mutta kyllä mä sinne oon aamusella suunnistamassa, illalla pitäs parissa-kolmessa tribussa jopa soittaa. Pallon pakkasin just tuossa. Työkalupakki pitää vielä muistaa, herra Ravun kitara pitäs kuulemma säätää siellä.. 8)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Chips
05.08.2006 15:06:10
Kävin tänään testaamassa uudelleen tota Ibanez AW15:sta ja oli se kyl ihan hyvän kuuloinen. Hintalapussa 260€. Voi olla että ostan semmosen :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)