Feggy 18.07.2006 09:40:25 | |
---|
|
Feggy 18.07.2006 15:19:43 | |
---|
Kävin muuten äsken Musiikki Fazerilla (Helsingissä) ja siellä oli käytettynä nätti ja ihan uuden näköinen MIJ sunburst-jazzmaster 650e.
Lockman keikalla Operaatio Livessä 10. 8. Club Liberté, Helsinki |
Zigura 18.07.2006 15:40:05 | |
---|
Käytettynä nätti ja ihan uuden näköinen MIJ sunburst-jazzmaster 650e Ei paha hinta. Hyvän värinenkin... Käykää hakemassa pois ;) Who are these people? These faces? Where did they come from? They look like caricatures of used car dealers from Dallas, and sweet Jesus, there are a hell of a lot of them at 4:30 on a Sunday morning. Still humping the American dream. |
tomukka 19.07.2006 00:32:37 (muokattu 19.07.2006 00:32:57) | |
---|
Ei paha hinta. Hyvän värinenkin... Käykää hakemassa pois ;) Tuon saa saksan maalta uutena hintaan 635€ kotiin kannettuna. Tosin silloin ei pääse testaamaan... |
Feggy 19.07.2006 08:06:06 | |
---|
Tuon saa saksan maalta uutena hintaan 635€ kotiin kannettuna. Tosin silloin ei pääse testaamaan... Makuasia, mutta mä ostan käytettynä jos vain mahdollista. Uusi on niin karheannihkeä pitkään. Lisäksi Saksasta tilattuna pitää lisätä postikulut.
Lockman keikalla Operaatio Livessä 10. 8. Club Liberté, Helsinki |
Jani The Rock 19.07.2006 11:36:28 | |
---|
Mä ostin Jaguarini m.netin torilta. Ei ollu kallis. Basisti/rumpali! Kolahtaako T.Rex? Tsekkaa ilmoitus Wantedista! |
tomukka 19.07.2006 12:54:26 (muokattu 20.07.2006 01:17:18) | |
---|
Makuasia, mutta mä ostan käytettynä jos vain mahdollista. Uusi on niin karheannihkeä pitkään. Lisäksi Saksasta tilattuna pitää lisätä postikulut. Vaan tuo 635€ on postimaksujen kanssa guitar24.de:stä. Totta on, että sisäänajetulla on mukavampi soittaa ja jos siihen on vielä entinen omistaja teettänyt huollon niin käytetty on parempi vaihtoehto kuin uusi. Edit: Ziguran nokkela huomio |
Zigura 19.07.2006 13:10:15 | |
---|
guitar24.fi:stä... Taisi pikku päätevirhe lipsahtaa? Who are these people? These faces? Where did they come from? They look like caricatures of used car dealers from Dallas, and sweet Jesus, there are a hell of a lot of them at 4:30 on a Sunday morning. Still humping the American dream. |
Zigura 28.03.2007 22:04:51 | |
---|
Tällaista vielä: Omasta japsi-Jaguaristani puuttuu vibrakoneiston sisukset, eikä siihen irto-osia tunnu löytyvän mistään. Mutta, mutta, GAS-vieroituksissani menin Thomannin sivuja selaamaan ja sieltä nyt saisi tilattua Jazzmasterin tremolon. Tuossa linkki: http://www.thomann.de/fi/goeldo_tremolo_for_jazzmaster.htmSitä vain mietiskelin, että ovatko nuo Jazzarin ja Jaguarin koneistot ihan identtisiä, eli meneekö tuo Jazzmasterin nimellä kulkeva koneisto siististi Jaguariini? Ovatko saman kokoisia ja sellaista? Get through this life without killing anyone and consider yourself golden. |
Jungleman 29.03.2007 09:19:08 | |
---|
Tällaista vielä: Omasta japsi-Jaguaristani puuttuu vibrakoneiston sisukset, eikä siihen irto-osia tunnu löytyvän mistään. Mutta, mutta, GAS-vieroituksissani menin Thomannin sivuja selaamaan ja sieltä nyt saisi tilattua Jazzmasterin tremolon. Tuossa linkki: http://www.thomann.de/fi/goeldo_tremolo_for_jazzmaster.htm Sitä vain mietiskelin, että ovatko nuo Jazzarin ja Jaguarin koneistot ihan identtisiä, eli meneekö tuo Jazzmasterin nimellä kulkeva koneisto siististi Jaguariini? Ovatko saman kokoisia ja sellaista? Joo, kyllä ne ovat saman kokoisia. Mutta: noista tarvikevibroista puuttuu Trem-Lok -systeemi, joka (oikein säädettynä) on erinomaisen hyvä ominaisuus. Jos budjetti venyy (ja maltat odotella) suosittelen painokkaasti alkuperäistä USA-vibrakoneistoa. Suomessa sen ovh on 120 € seudulla, kampi maksaa lisäksi n. 20 €. Guitarpartsresource myy koko pakettia n. 100 dollarin hintaan: http://guitarpartsresource.com/gbridge_jagjazz.htm Vaihdoin tuollaisen omaan japanilaiseen Jazzmasteriini (kuten myös entiseen japanilaiseen Jaguariini) ja ero on oikeasti merkittävä. Pikku vinkki vain. Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 |
Les Fender 29.03.2007 11:45:57 | |
---|
Eipäs ole pelkästään Jazz/Jaguarien ongelma tuo talla. http://muusikoiden.net/dyn/users/10826.jpg myös tässä CIJ '62 tele w-bigsbyssä on tuo talla käytössä. Luulempa että osa ongelmista poistuisi omaltakohdaltani jos tallan kääntäis toisinpäin, eli säätöruuvit mikkeihin päin. Kielten kulma tuohon bigsbylle on niin jyrkkä, että makaavat myös noitten ruuvien päällä. Itse olen noi tallapalojen zzz-äänet poistanut kiertämällä niiden säätöruuvien ympärille putkimiesten käyttämää kierreteippiä. "Living is easy with eyes closed!" |
Zigura 30.03.2007 15:47:43 | |
---|
Suosittelen painokkaasti alkuperäistä USA-vibrakoneistoa. Houkuttelevalta kuulostaa, tietysti tuota rahaa ei paljoakaan ole käytettävissä. Ehkäpä sitten kun kesällä saa kunnolla rahaa töistä... kiitos vinkistä, kuitenkin. Itse olen noi tallapalojen zzz-äänet poistanut kiertämällä niiden säätöruuvien ympärille putkimiesten käyttämää kierreteippiä. Minua ärsyttää suuresti nuo tallan surinat. Tuo teippikikka tuntuu minusta paremmalta kuin em. kynsilakalla suttailu. Siis koko ruuvin päälle olet kiertänyt teipin? Get through this life without killing anyone and consider yourself golden. |
Les Fender 30.03.2007 20:58:34 | |
---|
Minua ärsyttää suuresti nuo tallan surinat. Tuo teippikikka tuntuu minusta paremmalta kuin em. kynsilakalla suttailu. Siis koko ruuvin päälle olet kiertänyt teipin? Jep, ruuvi pois ja kietomaan. Tuossa on se hyöty muihin patentteihin, että kielenkorkeus on edelleen täysin säädettävissä. Ruuvista tulee vain jämäkämpi. Ei ollut vaikea tehdä, tietty aika näprääminen laittaa kahteentoista ruuviin. Yllättävän reilulla kädellä ainakin Japanian malliin sai laittaa. "Living is easy with eyes closed!" |
Zigura 31.03.2007 13:58:36 | |
---|
Jep, ruuvi pois ja kietomaan. Tuossa on se hyöty muihin patentteihin, että kielenkorkeus on edelleen täysin säädettävissä. Ruuvista tulee vain jämäkämpi. Ei ollut vaikea tehdä, tietty aika näprääminen laittaa kahteentoista ruuviin. Yllättävän reilulla kädellä ainakin Japanian malliin sai laittaa. Täytyypä saada käsiini ko. teippiä. Ja mitä tuohon näpräämiseen tulee, niin mitäpä ei mies kitaransa eteen tekisi? ;) Get through this life without killing anyone and consider yourself golden. |