Aihe: Jimmy Page signature
1 2
Härski
03.07.2006 14:27:06
Aihetta vähäisissä määrin sivuten, vähän silmäruokaa (100 000 jeniä=686 euroa)

http://www.tcgakki.com/tcgakki/inst/guitar/agibson.html

Johan on hinnat! Pärkkele!
ballfish
03.07.2006 14:32:41
Johan on hinnat! Pärkkele!

GIBSON 66 FIREBIRD V NON REVERSE SB
472,500YEN

Kelpais mulle...
McNulty
03.07.2006 14:38:10 (muokattu 03.07.2006 14:41:00)
BB1 = lievästi alikäämitty '57 Classic tyylinen
BB2 = ns. normi burstbucker '57 Classic hengessä... hieman BB1:tä kuumempi
BB3 = lievästi ylikäämitty '57 Classic + kenties lähimpänä, hieman BB2:ta kuumempi
Pro = Pitäisi olla bursteista se kaikista paras, se mistä löytyy autenttinen LP ja PAF-soundi

Jotenkin tuollai minä olen aina nuo mieltänyt. Vallan hyviä mikkejä. Itse pidän Pro:sta tallassa ja BB #1 kaulassa. BB1, 2 & 3 korvasivat 490R (alnico 2) ja 498T (alnico 5), joidenka pohjalta ne on kehitelty. BB Prossa on AlNiCo V magneetit kun #1-3 oli muistaakseni AlNiCo II.
El zorrero más grande en el mundo
www.myspace.com/dimeshred
Flash
03.07.2006 14:48:56

Kelpais mulle...

Tuolla oli jo ensivilkaisulla ainakin 10 keppiä, jotka kyllä kelpais...
Live Music Is Better!
Les Fender
03.07.2006 21:18:26
Huomasinpa juuri, että niinhän tuossa Custom Shopin linkissä lukeekin (pitänee harjoitella lukemisen ymmärtämistä :P).

Eli 150 kappaletta ovat jonkin Tom Murphy nimisen sällin ikäännyttämiä (liekö edes oikea sana) ja nämä ovat tod.näk niitä 14-15000 euron hintaisia malleja. Niitä perusmalleja (niissäkin tosin on Custom Authentic viimeistely) tehdäänkin sitten rajoittamaton määrä. Eli itse mitä todennäköisimmin kokeilin juuri tuota halvempaa "perus"mallia.

Vieläkin pientä korjausta..;) Eli niitä varsinaisia käsinsigneerattuja mainitsemiani oikein kalliita ja haluttuja ovat nrot 2-26: Nron 1 piti Page itse. Sitten tehtiin ne 150 "tavis"mallia joita myytiin esim IntoLmännillä hp. 13 695e

http://www.themusiczoo.com/gibson1959jimmypagelespaulpilotrun9.htm
"Living is easy with eyes closed!"
Mustikkamuffinssi
03.07.2006 21:38:07
Aihetta vähäisissä määrin sivuten, vähän silmäruokaa (100 000 jeniä=686 euroa)

http://www.tcgakki.com/tcgakki/inst/guitar/agibson.html

Edit: Esim tuo 03 Studio wr n. 700€ kotiovelle veroineen, ei huono. Japanilaisilta kun tiedustelee kitarasta, niin siitä saa lähes tuhat valokuvaa kaikista sormenjäljistäkin ja siihen päälle tarkan soittimen historian.

luulisi perstuntumalla japanin soittimien ( gibsonit) olevan laadultaan hyviä, kun siellä on aika isot markkinat vrt.Suomi.

Mitämitä. Tuolta saisi Orville/Gibsin Les Paul Customin korjatulla kaulalla 39000 jeniä=265 euroa. Siitä sitten miinus Japanin verot 5% plus Suomeen tuodessa verot ja tulli n. 25% ja vielä rahdit, niin ei olisi paha. Tässähän oikein innostuu.
"Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää." kalamies#45 >-)))>
kari10
03.07.2006 21:52:26
Mitämitä. Tuolta saisi Orville/Gibsin Les Paul Customin korjatulla kaulalla 39000 jeniä=265 euroa. Siitä sitten miinus Japanin verot 5% plus Suomeen tuodessa verot ja tulli n. 25% ja vielä rahdit, niin ei olisi paha. Tässähän oikein innostuu.

Tai GIBSON 91 LP CUSTOM W.RED 165,900 YEN=1139€-5%+verot/tulli=kohtuu edullinen.

Piti parista kitarasta laittaa tiedustelua.
joukov
03.07.2006 21:54:11
Tai GIBSON 91 LP CUSTOM W.RED 165,900 YEN=1139€-5%+verot/tulli=kohtuu edullinen.

Piti parista kitarasta laittaa tiedustelua.

Jos katsotte tarkemmin niin TCGakki ei ota tilauksia ulkomailta(overseas) tällä hetkellä.
kari10
03.07.2006 21:59:12
Jos katsotte tarkemmin niin TCGakki ei ota tilauksia ulkomailta(overseas) tällä hetkellä.

Putkinäkö päällä kun kuolaa, niin jää oleellinen huomaamatta. Kiitoksia palautuksesta maan pinnalle :-)
fox
03.07.2006 22:22:38

Siellä oli "hirveesti" noita kaulavikasia, yks Orville ja yks LP Studio.. jos vertaa noihin taustatietoihin, mitä täälläkin on joskus jaeltu...niit olis pitäny olla vähintäänkin 3 neljästä.. ;)
Ishibashilta kannattaa myös kysyä, ne ainakin lähettelee "ympäri maailmaa"..
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Mustikkamuffinssi
03.07.2006 22:27:06
Siellä oli "hirveesti" noita kaulavikasia, yks Orville ja yks LP Studio.. jos vertaa noihin taustatietoihin, mitä täälläkin on joskus jaeltu...niit olis pitäny olla vähintäänkin 3 neljästä.. ;)
Ishibashilta kannattaa myös kysyä, ne ainakin lähettelee "ympäri maailmaa"..

Mikäs vika se korjattu kaula on? Mutta noissahan ei lukenut mitään viimeistelystä. Ei sitä tiedä vaikka olisi kaikki otelautamerkit vinossa, ja vielä märkää liima pursuaisi joka välistä. Ne on kuulemma vähän semmoisia.
"Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää." kalamies#45 >-)))>
fox
03.07.2006 22:32:10

Mikäs vika se korjattu kaula on? Mutta noissahan ei lukenut mitään viimeistelystä. Ei sitä tiedä vaikka olisi kaikki otelautamerkit vinossa, ja vielä märkää liima pursuaisi joka välistä. Ne on kuulemma vähän semmoisia.

Mm´m.. "ruuvitki oli IHAN ruosteessa".. (tää on klassikko, mutta kovin sisäpiirikäs) 8)
Mustikkamuffinssi
03.07.2006 22:39:15
Mm´m.. "ruuvitki oli IHAN ruosteessa".. (tää on klassikko, mutta kovin sisäpiirikäs) 8)

Mun Artistinkin ruuveissa on ruostetta. Se on siis yhtä paska kuin Gibsonit. Mutta pitääpä Ishiban tarjonta katsastaa.
fox
03.07.2006 23:40:24

Mun Artistinkin ruuveissa on ruostetta. Se on siis yhtä paska kuin Gibsonit. Mutta pitääpä Ishiban tarjonta katsastaa.

Niihä! Ihan kelpoton lienee.. ;) Juu jes kannattaa toki Ishibashin kitarat katella. Kuvia sielt lähettävät mailiboxin tukkoon, jos pyytää..
Tuota tuota, mulla on tuos yhessä artistissa inlay väärinpäin.. itse en oo sitä oikein laatuongelmana pitäny, vaan huvittavana yksityiskohtana, persoonallisenakin oikeestaan. Mutta öögh, laatuongelmahan se vissiin sittenkin...
joukov
03.07.2006 23:54:14
Tuolta Greco-threadistä löytyy yksi Japanin ihme. ; )
fox
04.07.2006 00:32:30

Tuolta Greco-threadistä löytyy yksi Japanin ihme. ; )

Mm´m.. ei ollenkaan huono..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)