HeBeHu 29.06.2006 03:31:52 | |
---|
Jaahas, kannatti fiksuna aikanaan valita kullatuilla metalliosilla valittu kitara. Schallerin lukittuvat n. 2x kalliimmat kultaisina kuin kromisina... Kitarana tosiaan Musta LP Studio kullatuilla metalliosillla. Mielessä kävi jo kaikkien metalliosien vaihtaminen kromisiksi, mutta itsestäni ainakin kultaisilla metalliosilla varustettu kapistus on sangen näyttävän näköinen. Voi tätä murheen ryyniä... |
SugarDaddy 29.06.2006 10:26:13 | |
---|
Oi..! Hieno homma. Itse tuossa hetki sitten Gibson LP Classicin ostin, oli aluksi juuri tuo Studio mielessä, mutta tuon hankin. Hienoa kun ihmiset vielä ymmärtävät hienojen soitinten päälle. *lisää silmääiskevä hymiö* ._. |
apenaattori 29.06.2006 11:10:49 | |
---|
Todella hieno kitara.. En kyllä tajua miten noinkin nuorilla kavereilla kuin sinä on varaa ostaa reilun tonnin kitaran "kattellaan vaan"-reissulla. Mutta onneksi olkoon, siinä riittää kitaraa pitkäksi aikaa! Niin no, uuden kitaran hankinta oli mielessä enkä ole koko elämäni aikana ostellut käytännössä yhtään mitään kalliimpaa, kaikki synttäri-, kesätyö- ja muut rahat olen aina pistänyt säästöön (No ihan vaan joskus olen jotakin kitarakamaa ostanut). Ja puuttuvat pari sataa vanhemmilta. Melkein 16 vuoden säästöt siinä meni. :-) Voi myrkky. |
Grabel 29.06.2006 21:46:15 | |
---|
Melkein 16 vuoden säästöt siinä meni. :-) Hattua pitää nostaa kärsivällisyydestä!! Näistä Studion mikeistä - onkohan kukaan muu pannut merkille, että Gibson LP Studion hankkijat saavat toisinaan suosituksia vaihtaa kitaransa mikit, mutta Gibson LP Supremen omistajat taitavat saada näitä mikkien vaihtokehotuksia harvemmin (samat mikit kyseessä, mutta kitaroiden hinnassa hitunen eroa..) No, toisaalta ne Supremet ja niiden omistajat ovat harvemmassa, joten keskustelua ko. kitaramallin mikeistä ei paljoa tule, mutta jotenkin tuntuisi hassulta kehottaa Supremen omistajaa vaihtamaan kitaransa mikit, vaikka eihän siinä suosittelussa sinäänsä mitään vikaa olekaan ja makuasioista on vaikea kiistellä.. Niin, ja onnea uudesta kitarasta! |
Illu 29.06.2006 21:52:32 | |
---|
Ajatonta tyylikkyyttä. Onnea uudelle instrumentille! |
peto 29.06.2006 22:15:17 | |
---|
Hattua pitää nostaa kärsivällisyydestä!! Näistä Studion mikeistä - onkohan kukaan muu pannut merkille, että Gibson LP Studion hankkijat saavat toisinaan suosituksia vaihtaa kitaransa mikit, mutta Gibson LP Supremen omistajat taitavat saada näitä mikkien vaihtokehotuksia harvemmin (samat mikit kyseessä, mutta kitaroiden hinnassa hitunen eroa..) No, toisaalta ne Supremet ja niiden omistajat ovat harvemmassa, joten keskustelua ko. kitaramallin mikeistä ei paljoa tule, mutta jotenkin tuntuisi hassulta kehottaa Supremen omistajaa vaihtamaan kitaransa mikit, vaikka eihän siinä suosittelussa sinäänsä mitään vikaa olekaan ja makuasioista on vaikea kiistellä.. Niin, ja onnea uudesta kitarasta! Huonot ne mikit on, vaikka sitten Supremessa. Ja niiden omistajat tosiaan on vähässä. :D Mutta eikö ne käytä nykyään lähes kaikissa kallimmissa malleissa Burstbuckereita? |
cruel_destiny 29.06.2006 22:24:18 (muokattu 29.06.2006 22:26:09) | |
---|
Joo, eli kun täällä on tapana ollut aloittaa topikki uuden kitaran ostettuaan, niin minäkin sitten. Eli kävi perinteiset: "Kattellaan vaan"-reissulta jäi käteen Gibsonin Les Paul Studio (omakuvassa näkyy huonossa kuvassa). Hassua on, että minulla ei pitänyt olla varaa ostaa uutta kitaraa tänä kesänä, ja vaikka olisikin ollut, olin jo jättänyt Les Paulin pois laskuista. Mutta koska hyvään rahaan tarjottiin ja kaulakin oli parempi käteen kuin muissa Les Pauleissa (Lespoissa minulla on yleensä tökkinyt juurikin tuo kaula), niin pitihän se sieltä pois kantaa. 1150 euroa maksoin, laukun kanssa ja piuha ja nahkahihna vielä kaupan päälle. Saundi kuulostaa aika murealta, kun on tuohon Squierin stratoon (hyvä kitara sekin, hintaan nähden) tottunut. Nyt olen tällainen soittotaitoihinsa nähden liian hyvällä kitaralla soitteleva ärsyttävä kakara. ei helvetti, ostit samanlaisen kitaran kuin itse päivää aikasemmin... :P hjyvä vehje, ite ainakin diggailen... :) EDIT: ja itelläkin meni aika pitkälti viimesen 4 vuoden säästöt (rippijuhlista asti laittanu rahaa syrjään), ekasta palkasta meni vaan pari sataa euroa... ite ostin käytettynä stuodion samalla värillä vuodelta 2004... myykääs mulle Hiwatt Custom 50 vahvistin tai ibanezin UE-405 multiefekti |
Kasperi Tervonen 29.06.2006 23:46:08 | |
---|
Nyt olen tällainen soittotaitoihinsa nähden liian hyvällä kitaralla soitteleva ärsyttävä kakara. Kuin myös. Piti tässä vähän aikaa sitten maksaa 880e kepukasta, vaikka enhän mä mitään soittaa osaa. :) Komian muuten skeban hankit. "Mä haluisin joululahjaksi ittelleni oman kitaran jossa on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa." -Pekka Poro |
Grabel 30.06.2006 08:03:37 | |
---|
Huonot ne mikit on, vaikka sitten Supremessa. Ja niiden omistajat tosiaan on vähässä. :D Mutta eikö ne käytä nykyään lähes kaikissa kallimmissa malleissa Burstbuckereita? Busteja ei ole muissa kuin Stankuissa (näin muistan asian olleen, en jaksa tarkistaa..) |
DaKiller 30.06.2006 08:06:55 | |
---|
Hmm.. Paljon gibsonin hankkineita, kun etusivulla komeilee juttu hävinneistä gibsoneista... Mwuahahahaha, vitsi vitsi. Joo, menen pois. |
peto 30.06.2006 11:21:36 | |
---|
Busteja ei ole muissa kuin Stankuissa (näin muistan asian olleen, en jaksa tarkistaa..) Niinpä onkin. Mutta nyt kaikille supremen ostajille: mikit vaihtoon! ;) |
L4t3 30.06.2006 13:51:49 | |
---|
Nätti on, täytyy myöntää. Jospa sitä joskus itsekkin voisi gibsonin ostaa. "Elämä on vain M-netin korvike."
(Vanha viidakon sanonta) - Hohhoijaa
/ S.M.A.K - Jäsen. |
SugarDaddy 30.06.2006 13:55:43 | |
---|
Nätti on, täytyy myöntää. Jospa sitä joskus itsekkin voisi gibsonin ostaa. Kannattaa sitte varoa niitä valmistusvirheitä, varsinkin jos uuden ostat. Voi olla jotai pientä naarmua tms, ei soi enää ollenkaa ja tuntuma on iha hakusessa, kaulakin saattaa olla puolmilliä väärään suuntaan. *hymiö joka nauraa leveästi* ._. |