McNulty 20.06.2006 15:08:09 (muokattu 20.06.2006 15:20:31) | |
---|
Onko esim. Bonella tai Kunnasja:lla jotain näkemystä tähän? Käsittääkseni te olette tutut ja sitä kautta teidän käsissä on pyörinyt molemmat???? Molempia on tullut soiteltua. Minulla oli G-Major ja Jaskalla on G-Force ja G-System sen lisäksi vielä. Kaikki on helkkarin hyviä vempaimia. En minä huomannut näistä minkään värittävän soundia sen kummemmin "bypass"-tilassa. G-Forcessa on vain enemmän erilaisia delay-ominaisuuksia yms. kikkareita. Sinne voi itse täpätä sisään rytmi-patternin mitä se delay toistaa jne. Näitä hienouksia ei ole G-Majurissa. Eli uskaltaisin väittää että G-Majorissa on ne perusasiat vähintään samalla tasolla kuin G-Forcessakin (G-Major on samaa laatua, mutta karsituin ominaisuuksin). Forcessa on lisää ominaisuuksia ja lisää säätämistä :) Niin ja isompi hintalappu. Kummatkin ovat laadukkaita tekeleitä. Mitä sanoo Jaska? |
kimurantti1 20.06.2006 15:32:07 (muokattu 20.06.2006 15:33:04) | |
---|
...ja hintaa on paljon lisää. Eikä G-Forcessa ole noita releswitchejä. Ilmeisesti siinä on ajateltu, että niillä joilla on varaa ostaa G-Force, on myös varaa hommata erilliset releswithcerit. :-) Edit: Hidas... Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa?
Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl... |
Mika_K 20.06.2006 22:32:10 | |
---|
No täytyy testata huomenna (tänään myöhemmin siis) mutta kallistun yhä enemmän ja enemmän rocktronin ja rolandin suuntaan. Katsotaampas mitä herra musiikkikauppias miettii... Morock, Jos saan jotain suositella, niin MidiMate ... siro, pomminvarma, presettien nimeäminen (Alfanumeerinen näyttö ja muisti on ymmärtääkseni EEPROM, eli tiedot ei häivy vaikka olis ilman sähköö 5 vuotta. Muistinpitopatteria /,-akkua ei siis tarvi). Virransyöttö midi-kaapelin kautta ... ei siis mitään poweri/piuha hässäkkää. Omastani tykkään kuin hullu puurosta. :) -M- Through the centuries, flames have had a mind-calming effect ... the sweet bluish glow of the tubes has the similar effect. -M- |
offerotorium 21.06.2006 01:27:25 | |
---|
Jätin pois koko g-majurihomman. Speduja lissää vaan. Oppiipahan tanssimaan sitten samalla :P Oli se sellasta ruuvaamista seki, että en jaksa. |
Jonttu 21.06.2006 03:19:25 | |
---|
Jätin pois koko g-majurihomman. Speduja lissää vaan. Oppiipahan tanssimaan sitten samalla :P Oli se sellasta ruuvaamista seki, että en jaksa. Mitäpä tuumasit efekteistä? |
kimurantti1 21.06.2006 11:56:30 | |
---|
Jätin pois koko g-majurihomman. Speduja lissää vaan. Oppiipahan tanssimaan sitten samalla :P Oli se sellasta ruuvaamista seki, että en jaksa. Jos haluat kaikki efektit + vahvistimen kanavan vaihtumaan yhdestä napista, niin tietysti on vielä vaihtoehtona looppijärjestelmä, esimerkiksi DMC Ground Control Pro + GCX Switcher: http://www.voodoolab.com/ GCX Switcherissa on 8 looppia, joihin voit tunkea pedaalit jotka ovat kokoajan päällä. Sitten voit tallentaa presetteihin, mikä pedaali milloinkin on päällä. Säätämistä tuossakin on vähän, mutta itse efektien kontrollointi tapahtuisi pedaaleista, ja voit valita itse efektisi. Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa?
Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl... |