Juu cazaresillahan on sellanen iba missä on 27" scale, reverse lapa. ((FF)) -merkki 12.nauhavälissä. Se on nätti kitara se. Mä en ole oikein koskaan lämmennyt noille reverse-lavoille. En tiedä, mikä niissä mättää, mutta ei vaan miellytä kauheasti. Ei ne kyllä suoranaisesti rumiakaan (aina) ole. Omistatko btw kornin deuce dvd:tä? Omistan. KoRnilta ilmestyi muuten juuri live-DVD, jonka ajattelin hommata myöskin. headilla on yksi aivan älyttömän hieno iba siinä (no aika montakin). en muista varmasti että missä se oli mutta niissä issues levyn matskuissa kait. Body on leveämpi kuin tavallisessa RG:ssä ja väritys on tyyliin transparent black mutta keskellä on todella vaalen harmaata joka tummenee reunoille Täytyykin tarkistaa jossain välissä. ja sitten tosiaan 2 707:aa. sellainen olisi mukava teettää, kunhan saisi ensin 2000e ylimääräistä. Mua ehkä pikkuisen himottaisi laitattaa tuohon toiseeen RG:hen tallamikiksi 707. Kaulamikki voisi olla kokonaan pois, mutta siihen ei kuitenkaan saisi jäädä mitään tyhjää mikin paikkaa vaan se pitäisi peittää. Äh, ehkä mä hommaan tohonkin vaan jonkun uuden tallamikin (ja luultavasti passiivisen sellaisen). |