Aihe: millä efekteillä/laitteilla onnistuis
1 2
Antti1
13.06.2006 20:02:34
Mä oon pikkusen eri mieltä Juccizen kanssa näiden ketjujen merkityksestä. Tarpeellisia nää ei varmaan suuren yleisön kannalta oo, mutta on näistä hyötyäkin. On mielettömän hyvä lähtökohta oman soundin rakentamiselle, jos tykkää jostain tietystä soundista ja tietää mistä se tulee. Koska jo aiemminkin sanottiin soittajankin vaikuttavan soundiin huomattavasti, niin väkisinhän siinä muodostuu oma soundi. Jos ei muodostu, niin se ei ole keneltäkään pois.

Kannattaa kuunnella paljon hyviä soundeja sisältäviä levyjä, tutkia käytettyjä laitteistoja ja käydä sitten testaamassa vastaavia kamppeita. Siinä sitä oppii, että mistä osista se soundi rakentuu ja mitä itse on edes hakemassa. Sitten joskus myöhemmin kun pääset studioon asti, niin hommaan tulee vielä aivan uusi näkökulma mukaan.
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had.
Jööhannes
14.06.2006 00:42:20
kakasta ei saa konvehtia vaikka miten kauniisti kääris paperiin.

Hihii! :-D

+
Groke's Clan -> www.grokesclan.com
Hevitytteli
14.06.2006 14:10:50

On mielettömän hyvä lähtökohta oman soundin rakentamiselle, jos tykkää jostain tietystä soundista ja tietää mistä se tulee

siis tätä ajattelin itsekkin, ilmaisen vain itseäni huonosti. tosin tämäkin on mielipide mutta onhan se vain hyvä juttu jos tietää millaisilla laitteilla saa soundin siihen suuntaan josta pitää :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)