WNB-Ynkkä 03.06.2006 12:30:50 | |
---|
Kattelin taas tossa noita Ibanezzeja ja tuli eteen tämmönen kuin rgt42bp. Onko kellään kokemusta tästä kitarasta, näyttää ainakin mielettömän hyvältä |
Jesus_Plastica 03.06.2006 13:35:50 | |
---|
En suosittele, suht huono talla sekä kököt mikit. |
Petrukki 03.06.2006 15:11:22 | |
---|
En suosittele, suht huono talla sekä kököt mikit. Ei noi Edge Prot nyt niin huononoja ole. Vai eroaako toi Edge Pro 2 radikaalisti Prosta? Lordi:"Lol, we won the Eurovision", O RLY OWL: "O RLY?" |
Svensson 03.06.2006 15:20:05 | |
---|
Ei noi Edge Prot nyt niin huononoja ole. Vai eroaako toi Edge Pro 2 radikaalisti Prosta? Eroaa. Edge pro ja sen II versio ovat todellakin kuin eri maailmoista. Samalla hinnalla saa käsittääkseni Ibaltakin kitaran jossa on ainakin parempi talla. Ota pihevi jos ahdistaa |
oiva tumpeloinen 03.06.2006 15:27:56 | |
---|
Eroaa. Edge pro ja sen II versio ovat todellakin kuin eri maailmoista. Samalla hinnalla saa käsittääkseni Ibaltakin kitaran jossa on ainakin parempi talla. Eikös nuo RGT:t ole neck thru-malleja? Niissä on ainakin järkyttävän suuret hintaerot pulttikaulaisiin. Paremmuus pitää taas sitten jättää muiden arvioitavaksi, mä en halua siihen lähteä. Noista talloista mulla olisi kanssa muistikuva kuulopuheiden perusteella, että noi Edge Pro II&III olisi huonompaa tekoa lähinnä kestävyyden suhteen. |
kh 203 03.06.2006 15:31:20 | |
---|
Ite ainakin ostamassa seuraavaks kitaraks stratoa, monipuolinen keppi täytyy myöntää! Voihan sitä vaikka pukeutua naiseksi mutta sisällä on aina mies ( Lord of the strings ) |
XDream 03.06.2006 17:50:25 | |
---|
Mielestäni hyvä vaihtoehto olisi joku Charvelin kasarikeppi! Erityisesti 80-luvun lopun Charvel Model 3-6:set ovat hintalaatusuhteeltaan loistavia soittimia. Kaula jacksonin performeria vastaava, eli melko ohut. Charvelit valmistettu laatupuusta ja soivat akustisesti melko hyvin. Ainoa miinus tulee jacksonin floyd jt-6 tallasta, näistä olen kuullut vaihtelevia kokemuksia. Omassa model 4:ssä talla toimii hienosti ja pitää vireen todella hyvin. Tuohan riippuu tietysti siitäkin kuinka hyvin soitinta ja tallaa on huollettu! Mikit, elektroniikat, virittimet ym. jacksonin osia. Charvelit eivät kalpene saman ikäisille japsi jacksoneille, omista kokemuksista ovat viimeistelyltään jopa laadukkaampia! |
WNB-Ynkkä 03.06.2006 19:04:02 | |
---|
mä en oikein kovin paljon noista charveleista pidä, mutta kiitos kuitenkin ehdotuksesta :) tulipa tässä mieleen että eroaako tuo ibanez rgt42 kuinka paljon tuosta rgt42dx mallista ku näyttää ainakin olevan vähän hintavampi tuo dx? |