Aihe: ENGL Ritchie Blackmore
1 2
Jucciz
05.03.2007 22:32:56
Tuon Rocksolidamps-sivuston äänipätkien perusteella ENGLin vahvistimet ovat jotain, mitä en suosittelisi kenellekään IKINÄ. Omien testien perusteella muutamalla mallilla on edes toivoa.
>-)))> #11
« Rojuja · Soitteluita »
Ben_D
05.03.2007 22:39:07

Tuon Rocksolidamps-sivuston äänipätkien perusteella ENGLin vahvistimet ovat jotain, mitä en suosittelisi kenellekään IKINÄ. Omien testien perusteella muutamalla mallilla on edes toivoa.

Just viikon studiossa ENGL:llä soittaneena olen täysin eri mieltä. Helvetin hyvää soundia ja erottelevuutta.
http://www.myspace.com/fiercemetal
mungiisi
05.03.2007 22:40:03
Just viikon studiossa ENGL:llä soittaneena olen täysin eri mieltä. Helvetin hyvää soundia ja erottelevuutta.

Olen samaa mieltä. Ehkäpä vahvistimet vaan eivät ole Juccizelle "SE"-juttu :-)
Ben_D
05.03.2007 22:47:51

Olen samaa mieltä. Ehkäpä vahvistimet vaan eivät ole Juccizelle "SE"-juttu :-)

Hänellä käsittääkseni on studio ja jos on metallia äänittänyt niin ENGL ei todellakaan ole huonoin vaihtoehto..ainakaa Powerball, Blackmore tai Savage...
oiva tumpeloinen
05.03.2007 23:01:33 (muokattu 05.03.2007 23:02:27)
Hänellä käsittääkseni on studio ja jos on metallia äänittänyt niin ENGL ei todellakaan ole huonoin vaihtoehto..ainakaa Powerball, Blackmore tai Savage...

Eiks hää sanonut, että Rocksolidampsin clippien perusteella sitä ei voisi suositella kenellekään......

En ole niitä aikoihin kuunnellut, mutta jos ne eivät ole mihinkään muuttuneet, niin aika samoilla linjoilla on pakko olla. Ne clipit on (ainakin oli aikanaan) kauheeta kuraa.
Jucciz
05.03.2007 23:02:06
Siis nimen omaan tarkoitin, että nuo Rocksolidamps:in pätkät antavat kaikkea muuta kuin positiivisen kuvan ENGL:eistä, sillä ne pätkät ovat todella karmivan kuuloisia eivätkä tee mitään oikeutta millekään. Niiden perusteella jäisivät kaikki ENGLit kauppaan, mutta livenä muutamilla malleilla on selvästi ollut potentiaalia edes jonkinlaiseen menoon.
>-)))> #11
« Rojuja · Soitteluita »
Werihukka
05.03.2007 23:04:23

Moonsorrow/Kiuas-keikalla kuulin ekaa kertaa livekäytössä Powerballia.. Mehukkaan kuuloinen kyllä, ei voi muuta sanoa. Täytyy Mesan kaveriks joskus hommata tai jos sattuu kyykkäämään, niin tilalle Voimapallo kyllä. :)
Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä!
Ben_D
05.03.2007 23:04:28 (muokattu 05.03.2007 23:06:05)

Eiks hää sanonut, että Rocksolidampsin clippien perusteella sitä ei voisi suositella kenellekään......

En ole niitä aikoihin kuunnellut, mutta jos ne eivät ole mihinkään muuttuneet, niin aika samoilla linjoilla on pakko olla. Ne clipit on (ainakin oli aikanaan) kauheeta kuraa.

Juu ymmärsin kyllä..ne ovat kauheeta paskaa kuten nettiklipit aika monesti muutenkin.

Moonsorrow/Kiuas-keikalla kuulin ekaa kertaa livekäytössä Powerballia.. Mehukkaan kuuloinen kyllä, ei voi muuta sanoa. Täytyy Mesan kaveriks joskus hommata tai jos sattuu kyykkäämään, niin tilalle Voimapallo kyllä. :)

Soitin studiossa myös Rectifierilla komppiraitoja. Nyt tulee mun mielipide...yksinään todella kauhean kuuloinen, mutta yhdessä ENGL:n kanssa naminami. Liideihin Mesa on bueno.
punainenettan
05.03.2007 23:06:41

Varmasti kaikilta merkeiltä löytyy netistä äänipätkiä, joiden perusteella ei suosittelisi kyseistä merkkiä.. Moni on varmasti kuitenkin kiinnostunut englistä tuon sivuston kautta, vaikka se ei annakkaan koko kuvaa sen saundista.
-En muista miten tilutettaan, ku oon kompannu..
Werihukka
05.03.2007 23:12:26

Liideihin Mesa on bueno.

Niitäpä tulee pääasiassa väänneltyäkin.

Engliä on kyllä silti pakko saada jossain vaiheessa. :)
Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)