Aihe: Vaffaria kattelemas
1 2
TeB@
25.05.2006 22:31:31
Joo eipä tuo Porvoo kovin kaukana ole. Eipä kyllä stadikaan :)
oiva tumpeloinen
25.05.2006 22:53:06
En nyt tiedä onko se mäntsälä niin kaukana täältä. Noh kunhan ehdotin. Ja meinasin kyllä myös että kyseisissä kaupoissa myydään noita vahvareitakin.

Nyt mun täytynee mennä nurkkaan häpeämään.........

Eipä taida nopealla vilaisulla kyllä lähempääkään löytyä liikkeitä. Olen pahoillani.

Mutta mutta..... Jos sä meinaat matkustaa karvan alta 100 km 'bout 300 euron vahvarin takia, niin kannattaa ainakin soittaa liikkeeseen ensin, että tavaraa on varmasti sisällä. Ja samalla vähän kysästä hintoja, niin tietää mihin suuntaan suunnistaa.
slowfinger
25.05.2006 22:59:54
Nyt mun täytynee mennä nurkkaan häpeämään.........

Eipä taida nopealla vilaisulla kyllä lähempääkään löytyä liikkeitä. Olen pahoillani.

Mutta mutta..... Jos sä meinaat matkustaa karvan alta 100 km 'bout 300 euron vahvarin takia, niin kannattaa ainakin soittaa liikkeeseen ensin, että tavaraa on varmasti sisällä. Ja samalla vähän kysästä hintoja, niin tietää mihin suuntaan suunnistaa.

Tosiaan tuo on fiksua että soitat ensin sinne kauppaan. Mutta itse matkustin kahden kielipaketin ja plektrojen takia helsinkiin muutama vuosi sitten kun tuota liikettä ei vielä ollut. Meidän maaseudun ihmisten elämä on kyllä vaikeaa.
C:stä...
Aki
26.05.2006 00:54:17

Luultavasti jotkut Rolandin tuotteet saattaisi olla parhaita tuossa hintaluokassa. Ja menee reippaasti budjetin ali.
Mä lupasin yrittää viikon olla mainitsematta erästä mallisarjaa, mutta jos Rolandin mallintavia suositellaan, niin on tosi vaikea olla hiljaa. Jos Rolandia pohditte, verratkaa ihmeessä myös kilpailijaan, saattaa nimittäin Rolandit tuntua yllättäen nuhapumpuilta.

HK Blå on myös kaikinpuolin ihan fiksu vehes.
"We are the winners, of Eurovision. Vote! Vote! Vote for the Winner!!!" -Liettuan Euroviisuedustaja 2006
TeB@
31.05.2006 19:02:37 (muokattu 31.05.2006 19:04:41)
Kuulin tuosta Digitechin Metal Masterista että muuten rankka vehje mutta ei oikein taivu sooloiluun (pörinää?). Pitääköhän paikkansa?
Wahi
31.05.2006 19:08:18 (muokattu 31.05.2006 19:08:35)
Kuulin tuosta Digitechin Metal Masterista että muuten rankka vehje mutta ei oikein taivu sooloiluun (pörinää?). Pitääköhän paikkansa?

No yhtä huonothan ne soundit on kaikissa hevibiiseissä, että eiköhän se ihan hyvin toimi. :D

E: Pakollinen hymiö
"Sori vaan mut pikkuveljeni kirjoitti sen ku käytämme tätä yhteisesti, joten.." -Friedman, kohta 16v.
slowfinger
31.05.2006 19:20:10

Omasta mielestäni tuo metalmaster ei ole kovin kaksinen purkki, on se sitten soolossa tai kompissa. Kannattaa suosiolla testata sitä hot head:ia. Hakkaa nuo teini heavy purkit mennen tullen. Ja muutenkin nuo purkit eivät oikein pääse oikeuksiin halvoilla transistori vahvistimilla. Huonoa vahvistinta ei voi parantaa hyvällä säröllä, mielestäni.
C:stä...
Oz
31.05.2006 21:57:22 (muokattu 31.05.2006 21:57:55)

mainos:
Osta multa liine6 flextoneIII , pirunkovalla tinkaamisella voi päästä aika lähelle tuota 350€
Time is never wasted when you're wasted all the time. AllAround
Aki
31.05.2006 22:39:25

mainos:
Osta multa liine6 flextoneIII , pirunkovalla tinkaamisella voi päästä aika lähelle tuota 350€

Ohhoh. Pitäisköhän tähän keksiä jotain kätevää Line6:sesta... :oP
"We are the winners, of Eurovision. Vote! Vote! Vote for the Winner!!!" -Liettuan Euroviisuedustaja 2006
Jaava
31.05.2006 22:55:04
HK Blå on myös kaikinpuolin ihan fiksu vehes.

Rohkenen olla erimieltä. Meillä oli yläasteella mm. tommone vahvari koulussa, mutta sillä pääsi harvoin soittamaan kun oli jatkuvasti huollossa. Samoin oli myös silloin kun meillä oli vielä nuorisotalotreenis ja siellä oli tommonen.
Soundit on kyllä ihan mukiinmenevät, mutta perhanan epäluotettava.
''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?''
Juustonaksu
31.05.2006 23:03:36 (muokattu 31.05.2006 23:04:04)
Rohkenen olla erimieltä. Meillä oli yläasteella mm. tommone vahvari koulussa, mutta sillä pääsi harvoin soittamaan kun oli jatkuvasti huollossa. Samoin oli myös silloin kun meillä oli vielä nuorisotalotreenis ja siellä oli tommonen.
Soundit on kyllä ihan mukiinmenevät, mutta perhanan epäluotettava.

Veikkaan, että tuo ns. epäluotettavuus pohjaa siihen faktaan, että joka päivä kymmenkunta räkänokkaa käy sitä kaltoin kohtelemassa? =) Juttelin tosiaankin Bändikeskuksen myyjän kanssa ja kun hän useimpiin kouluihin noita toimittaa niin totesi vain, että harva kouluun myyty laite tulee takuuajan umpeuduttua huoltoon. On kuulemma niin hasardia aina, kun kaikenlaiset ihmiset sitä sorkkivat eikä porukalle opasteta riittävästi turvallista ja ennenkaikkea laitteen kannalta hyvää käyttöä.

Edit: Typo
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
gator
01.06.2006 00:08:44
Mua on kokeilemissani Flextoneissa häirinny soundien mutaisuus. Saman syyn takia myös POD ei kauaa kämpillä viihtynyt.
Aki
01.06.2006 01:07:25

Meillä oli yläasteella mm. tommone vahvari
Eipä sitä oikein mikään vahvistin, kitara, tai kielisetti koulukäyttöä kestä, joten tohon on vähän ohut perustaa luotettavuusepäilyjä.

Mua on kokeilemissani Flextoneissa häirinny soundien mutaisuus. Saman syyn takia myös POD ei kauaa kämpillä viihtynyt.
Je. Flex III:ssa ja POD XT:ssä tohon mutaisuuteen on tullut kyllä huomattava parannus. Ne muut asiat kyllä sitten tökkii vähän vieläkin.
TeB@
22.07.2006 15:03:20
Juu Voxin AD30VT tuli hankittua, ja on kyllä tosi hyvä vehje! Samoin tuli myöskin Metal master ostettua, tosin vahvarin ja efektin yhteistyö ei ihan saumatonta ole mutta kyllä siitä aika rankat saundit saa ulos.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)