Aihe: Warmoth
1 2 3 4 5 6 7
kohvakka
19.12.2007 10:21:43

Itse laitoin tilauksen menemään viime viikolla sähköpostitse. Tilausvahvistus tuli heti seuraavana päivänä. Samalla tuli tiedot toimitusajoista ja veloituksesta jne. Eli hyvää ja nopeaa palvelua ainakin omalle kohdalleni on sattunut..
Kyllä työssäkäynti aina elämän voittaa.
horseface
19.12.2007 14:21:10
Olen kuluneen vuoden aikana tilannut pari kaulaa ja asiakaspalvelu on ollut moitteetonta. Jotkut Warmothilta tulleet meilit ovat tosin löytyneet roskapostin joukosta.
Oli miten oli, näin on!
anttipi
19.12.2007 20:47:59

En epäile lainkaan, etteikö Warmoth olisi luotettava ja moneen otteeseen hyväksi todettu firma. Ehkä juuri siksi ihmetyttää ja harmittaa. Noh, nyt on lähetetty toisesta osoitteesta tilaus uudestaan, ehkäpä sieltä tulee jotain vahvistusta vihdoin ja viimein.
Neptuna's Machine (melodista rockpoppia)
anttipi
20.12.2007 22:05:18 (muokattu 20.12.2007 22:05:42)

Jiihaa! Heti tuli vastaus, kun laittoi tilauksen Gmailista. Jäi epäselväksi, menikö ne Yahoosta lähetetyt viestit Warmothille ollenkaan perille (aikaisemmin nimittäin on mennyt) vai skitsoilivatko vain, kun s-postin haltijan ja luottokortin omistajan nimet olivat eri. Nyt kun ne täsmäsivät, niin johan alkoi homma pelittää. Hoitaisivat nyt vaan äkkiä tuon E-storen sellaiseksi, että sieltä voisi myös ulkomaan asiakkaat tilata. Ei luulisi kovin vaikeaa olla toteuttaa?
LamaAjanElvis
20.12.2007 23:25:06 (muokattu 20.12.2007 23:25:54)
Miten muuten kun on tullut Stratoja netissä joskus vastaan joissa speksien mukaan ollut Warmothin kaula, mutta kuvien mukaan lavassa Fender? Onko noilla lisenssit niinkin pitkälle, että saavat asiakkaan halutessa lyödä fenkun tarrat lakan alle?

Suomessakaan Straton kaula maksa soitinrakentajalla kuin n400euroa, mut sitten kun rupeaa laskemaan hinnastoista alkuperäisen kaulan modausta vaikka pykälää flätimmälle radiukselle ja isommille nauhoille, niin menee varmaan ylikin. Siis ainakin lakatulla vaahterapölkyllä. Merkitöntä kaulaa en kyllä Fenkkuun ikinä löisi. Noihin muihin torspoihin kyllä ihan sama vaikkei olisi kaulaa ollenkaan.
Sormet lähtee soundista. "I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
anttipi
21.12.2007 08:19:37 (muokattu 21.12.2007 08:21:03)

Onko noilla lisenssit niinkin pitkälle, että saavat asiakkaan halutessa lyödä fenkun tarrat lakan alle?

Eivät lyö mitään logoa lapaan edes pyynnöstä. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta näin muistan lukeneeni Warmothin nettisivuilta. Itselleni on ihan sama lukeeko jotain vaiko ei. Tai voisin mä siihen Squierin logon ottaa. ;)
horseface
21.12.2007 08:56:14 (muokattu 21.12.2007 10:25:48)
Eivät lyö mitään logoa lapaan edes pyynnöstä. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta näin muistan lukeneeni Warmothin nettisivuilta. Itselleni on ihan sama lukeeko jotain vaiko ei. Tai voisin mä siihen Squierin logon ottaa. ;)

Olet oikeassa. Eivät laita. Kaulan mukana tulee Warmoth-tarra, jonka voi halutessaan lätkäistä lapaan. Voi myös tilata lisämaksusta metallisen Warmoth-logon, jossa on niinikään tarrakiinnitys. Näitä Fenderin siirtokuva-logojahan pyörii ajoittain myynnissä täällä M-netissäkin ja, pakko myöntää, olen sellaisen itsekin ostanut ja rykäissyt Warmothin kaulaan. Mitään huijausmahdollisuutta jälleenmyyntitilanteessa nuo siirtokuvat eivät tuo tullessaan, koska Warmoth stanssaa/polttaa oman logonsa kaulan kiinnityspäähän.

Erittäin hyvä kauloja muuten ovat. Toiseen stratoon tilasin kaulan lyhyemmällä skaalalla, siis sillä, mitä Gibsonkin käyttää ja olen tosi tyytyväinen. Kellariin jäi vaihdossa n. 17 vuotta vanha Warmothin linnunsilmävaahterakaula Explorer-lavalla, joka sekin on parhaita kauloja, jolla olen koskaan soittanut.
Oli miten oli, näin on!
anttipi
21.12.2007 18:29:25 (muokattu 21.12.2007 18:30:33)

Erittäin hyvä kauloja muuten ovat.

Näin olen kuullut. Toivottavasti sattuu hyvä yksilö myös meikäläiselle. Tilasin oman kaulani ruostumattomilla teräsnauhoilla. Saako sellaisia muuten asennutettua Suomessa (ei mitään tietoa, kun en ole nauhoja koskaan asennuttanut/hiotuttanut) vai onko toi joku Warmothin oma spesiaali?
nikovirtala
21.12.2007 19:22:01

Näin olen kuullut. Toivottavasti sattuu hyvä yksilö myös meikäläiselle. Tilasin oman kaulani ruostumattomilla teräsnauhoilla. Saako sellaisia muuten asennutettua Suomessa (ei mitään tietoa, kun en ole nauhoja koskaan asennuttanut/hiotuttanut) vai onko toi joku Warmothin oma spesiaali?

Ainakin Ruokakangas asentaa stainless steel nauhoja suomessa.
What is life? - A bad trip.
Kiksaus
21.12.2007 23:47:56

Stainles Steel nauhat on sitten vähän erilaiset niin tatsiltaan kuin saundiltaankin. Tiedän kokemuksesta ;-)

Todella laadukkaita kauloja on ainakin noi mun molemmat kaulat! Hinta/laatu on kohdallaan. Ja tykkään tosta compound-radiuksesta(10"-16"). Suosittelen!
anttipi
22.12.2007 13:18:13

Stainles Steel nauhat on sitten vähän erilaiset niin tatsiltaan kuin saundiltaankin. Tiedän kokemuksesta ;-)

Mulla ei ole mitään aiempaa kokemusta. Tilasin vaan sillä ajatuksella, että ei tarvitse saman tien olla vaihtamassa/hiotuttamassa...
saastara
22.12.2007 19:44:50

Kerro heti!
-This is madness! -Madness? This is m.neeeeeeeeeeeet!!!!!!1
tuluppa
22.12.2007 20:34:48

Ommuute aivan loistavia kauloja. Näyttää ja tuntuu hyvältä.
ReBeat
23.12.2007 01:13:22

Stainlessit on liukkaampia bendauksissa. Kieli liikkuu kitkattomammin nauhaa vasten. Soundi on vähän enemmän niinku tiukka led-spotti, jos tavalliset nauhat on yöpöydän hehkulamppu. Kirkkautta enempi.
saastara
23.12.2007 02:21:52
Stainlessit on liukkaampia bendauksissa. Kieli liikkuu kitkattomammin nauhaa vasten. Soundi on vähän enemmän niinku tiukka led-spotti, jos tavalliset nauhat on yöpöydän hehkulamppu. Kirkkautta enempi.

Kuulostaa juuri minun jutultani. :)
-This is madness! -Madness? This is m.neeeeeeeeeeeet!!!!!!1
JHL
23.12.2007 14:59:04

mulla on 2 Warmoth-kaulaa teräsnauhoilla, toisella olen ehtinyt pari kuukautta soitella, toinen saapui vasta viikko sitten eikä ole vielä käytössä. liukkaampi tuntuma, sanoisin. myös satiinilakkaus on varsin miellyttävä, muistuttaa hyvällä tavalla 80-luvun lopun Japanin Charvelien kaulan lakkausta. suosittelen.
Kiksaus
24.12.2007 15:09:59

Jep eli niinkuin yllä mainittu. Tatsi on paljon "liukkaampi" ja saundi on kirkkaampi, ehkä enemmän sellainen napsuvampi. Eli bendaukset helpottuu, mutta myös saattaa mennä helposti yli. Mulla noi SS nauhat toimii hyvin kun kitaran puut on vähän tummempia saundiltaan ja otelauta on Pau Ferroa, tietysti ilman lakkaa . En suosittele elixirin kieliä SS nauhojen kanssa, mun mielestä menee överi liukkaaks.

Warmothilla ne SS nauhat on myös eri kokoa kuin normaalit. Eli SS6105:t on vähän isommat kuin normaalit.
anttipi
16.01.2008 21:43:52

Warmothilla ne SS nauhat on myös eri kokoa kuin normaalit. Eli SS6105:t on vähän isommat kuin normaalit.

Jep. Olisi pitänyt miettiä asiaa jo tilatessa, koska nyt on vaikeuksia saada kieliä soimaan rämisemättä, vaikka kuinka kaularautaa ja tallapaloja säätäisi. Täytyisi siis saman tien hiotuttaa nauhat sopiviksi, mutta enpä ollut moista budjetoinut, ts. ei ole varaa. Kahta ylintä nauhaa aloin jo itse hiekkapaperilla viilailla, mutta jälki oli niin karseaa, että jätän muut nauhat suosiolla rauhaan...
Kiksaus
16.01.2008 22:11:40

Jep. Olisi pitänyt miettiä asiaa jo tilatessa, koska nyt on vaikeuksia saada kieliä soimaan rämisemättä, vaikka kuinka kaularautaa ja tallapaloja säätäisi. Täytyisi siis saman tien hiotuttaa nauhat sopiviksi, mutta enpä ollut moista budjetoinut, ts. ei ole varaa. Kahta ylintä nauhaa aloin jo itse hiekkapaperilla viilailla, mutta jälki oli niin karseaa, että jätän muut nauhat suosiolla rauhaan...

Laita kaula suoraksi ja nostat kieliä siksi aikaa kunnes viet nauhat hiottavaksi. Mä oon vieny kaikki mun kaulat hiottaviksi heti kun ne on tullu. Kyllä se siitä.
"Pieni ryyppy maistuu ruoan kanssa, syö tai ei."
Swan
16.01.2008 22:16:45
Onko kukaan tilannut tavaraa tilisiirrolla? Sain olennaisista ulkomaanmaksuun liittyvistä tiedoista vain tilinumeron ja jonkun routing numberin. IBAN- ja SWIFT-koodeja eivät kuulemma käytä, kun kysyin. Meinaako tuo routing number samaa kuin clearing?
Once Lady Yuna fixes her hair, we leave.
Disney-huone avattu!
>-)))> #26
S.M.A.K.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)