Aihe: Miten nauhoittelette Line6 POD xt Livellä?
1 2
Antti1
21.05.2006 19:57:43
Vielä viimeinen tyhmä kysymys: kuinka pod resetoidaan alkuperäisasetuksiin.

En muista enää, kun omani myin eikä siten oo enää ohjekirjaa. Helpoiten se käy kuitenkin, kun päivität sen softan ja annat vetää kaikki presetit uusiksi.
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had.
Tympee Huttunen
21.05.2006 20:54:24
Mulla taisi olla samanlainen ongelma. Soundi oli todella ohut ja särisevä.

Vaivaan auttoi, kun laittoi korvakuulokkeet PodXT:n kiinni(!). Liekö jokin pugi, mutta ilman kuulokkeita en saanut äänitettyä hyvää soundia.
Minä Rakenna itse pedaalisi Myy Schallerin hihnalukot.
Antti1
21.05.2006 21:11:57
Vaivaan auttoi, kun laittoi korvakuulokkeet PodXT:n kiinni(!). Liekö jokin pugi, mutta ilman kuulokkeita en saanut äänitettyä hyvää soundia.

Mä en muista enää ulkoa, mutta olisiko niin, että pod vaihtaa tuolloin automaattisesti päälle jonkin kaiutinsimulla varustetun moodin? Jos ei oo ollut noi kaiutinmallinnukset päällä, niin hirveää ponnetonta sirinää on aivan varmasti luvassa stereoiden kautta kuunnellessa.
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had.
Invader
21.05.2006 21:26:13
Jep, Pod vaihtaa what are you connected to -arvoksi Studio Direct kun luurit lyö kiinni kuulokeliitäntään.
Tai sitten ei..
Jaristoteles
21.05.2006 21:44:20
Poistin kaikki ja asensin uudelleen. Sama ongelma eli hirveät surinat. En tajua. Kun Pod saapui ja asensin sen niin kaikki toimi. Nyt surisee helvetisti vaikka on kytketty usb:n kautta ja oon kokeillu ronklata nauhotusohjelmien eri äänitys vaihtoehtoja. Pistäkää joku malli miten ootte asentanu sen Family ajureita käyttäen, usb-liitännällä ja saanu koneen nauhottamaan käyttäen Podia ulkoisena äänikorttina.

Tää nyt voi olla Kaukaasiasta haettu keksintö, mutta minä hommasin Firewire-äänikortin, joka pelasi ensin ihan näppärästi kunnes ei.

Sain selville, että se soti koneessani olevan integroidun äänikortin kanssa.

Homma hoitui siten, että poistin ensin koneeltani sekä integroidun äänikortin ja tämän uuden äänikortin ajurit kokonaan pois. Tämän jälkeen asensin kaikki ajurit uusiksi järjestyksessä integroitu äänikortti, firewire-murkula.

Sitten kaikki taas pelaakin juuri kuten pitääkin. Jopa vielä tälläkin hetkellä.

Ja ei, se ei toiminut ilman että asensin integroidun äänikortin ajurit. Sen on näköjään pakko olla olemassa vaikkei sen kautta mitään enää tulekaan.

Tuo kuulostaa vähän samanlaiselta ongelmalta. Varsinkin jos Podi osaa toimia ulkoisena äänikorttina myöskin.
Kazokaapas videoita:
[v a l t a v a], Ylistyslaulu
Jaakko Pesola, Hunajaa
saastara
21.05.2006 22:20:10
Jep, Pod vaihtaa what are you connected to -arvoksi Studio Direct kun luurit lyö kiinni kuulokeliitäntään.

Eli kuten jo tuossa aiemmin todettiin, sen 'wayct'-arvon muuttelulla voitaisiin saada sangen kehityskelpoisia tuloksia aikaan.
Lisää middleä.
pogo
25.05.2006 14:47:23
Sain selville, että se soti koneessani olevan integroidun äänikortin kanssa.

Homma hoitui siten, että poistin ensin koneeltani sekä integroidun äänikortin ja tämän uuden äänikortin ajurit kokonaan pois. Tämän jälkeen asensin kaikki ajurit uusiksi järjestyksessä integroitu äänikortti, firewire-murkula.

Kokeilin tota ja nyt homma toimii.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)