fox 07.06.2006 13:59:11 | |
---|
Miksi Gibson lopetti ES-135 valmistuksen? Vaikea sanoa, mutta veikkaisin, että myyntitavoitteet jäi toteutumatta?? Monesti tuo on ollu Giballa syynä jonkun mallin "ennenaikaiseen" poistumiseen.. Nighthawkkia oon katellu, poistunut malli sekin.. Ei tahdo vaan Customia olla juurikaan myynnissä... ;) |
Joees 07.06.2006 14:36:40 | |
---|
Vaikea sanoa, mutta veikkaisin, että myyntitavoitteet jäi toteutumatta?? Monesti tuo on ollu Giballa syynä jonkun mallin "ennenaikaiseen" poistumiseen.. Nighthawkkia oon katellu, poistunut malli sekin.. Ei tahdo vaan Customia olla juurikaan myynnissä... ;) Mä oon aivan järjetön Gibsonin puoliakustisten friikki. Tuossa 137:ssa mua ei haittaa yhtään tuo talla ratkaisu. Vaikka trapetsi onkin kiva. Mulla on Tokain 335-kopiossa trapetsi. 135 on pakko saada jossain vaiheessa, samaten 175. Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
metalsika 21.01.2007 21:10:56 | |
---|
torstaina tilasin coda musicista gibsonin LP standardin limited editionin (pasific reef blue) ja nyt innolla odottelen saapuvaksi. sanoivat että kolmessa työpäivässä pitäisi tulla. tuleekohan noi paketit suoraan kotiin vai postiin yleensä. olen päivät töissä joten en voi olla vastaanottamassa. tietääkö kukaan mitä toi kitara maksaa suomessa, itse maksoin 1489_ mikä on ilmeisesti n.2200e. |
wizard86 21.01.2007 21:42:15 | |
---|
If you really love Les Paul kind Guitar you should go for Tokai.. |
wizard86 21.01.2007 21:42:49 | |
---|
pitääkö noista maksaa vielä verot päälle? If you really love Les Paul kind Guitar you should go for Tokai.. |
duc 21.01.2007 21:47:14 (muokattu 21.01.2007 21:47:27) | |
---|
pitääkö noista maksaa vielä verot päälle? Ne on hinnoissa mukana, kauppahan on Englannissa, joten tullin kanssa ei tarvitse taistella. |
minidriver 21.01.2007 21:47:23 | |
---|
pitääkö noista maksaa vielä verot päälle? Iloista EU-perhettä kun ollaan niin ei. Ulkon o lunt ja lumes o kust. |
Les Fender 22.01.2007 02:38:38 | |
---|
torstaina tilasin coda musicista gibsonin LP standardin limited editionin (pasific reef blue) ja nyt innolla odottelen saapuvaksi. sanoivat että kolmessa työpäivässä pitäisi tulla. tuleekohan noi paketit suoraan kotiin vai postiin yleensä. olen päivät töissä joten en voi olla vastaanottamassa. tietääkö kukaan mitä toi kitara maksaa suomessa, itse maksoin 1489_ mikä on ilmeisesti n.2200e. Kotiovelle ne tuodaan. Päiväsaikaan on tulleet. Itse oon ollu aina kotosalla kun paketti on saapunut. "Living is easy with eyes closed!" |
MusaMasa 22.01.2007 10:07:49 | |
---|
Jep jep! Hieno liike kaikinpuolin! Hehkutin tästä jo viime keväänä kun tilasin Gibsonin Stankun! Kilpailu kykyisimmät hinnat tällä hetkellä. Tosin myös Japanista saa samoihin hintoihin, mutta alv:it yms. sotkee hieman? Punnan kurssi nyt aika kova! Mutta hyvä musa liike, suosittelen! p.s. Mukaan tulee hyvä paketti piuhaa, huolto terviketta yms yms. joita esim. suomessa tuskin saisi!!? Life is for living! Only a Real Gibson is Good Enough. |
javia 22.01.2007 10:51:43 | |
---|
Jep jep! Hieno liike kaikinpuolin! Hehkutin tästä jo viime keväänä kun tilasin Gibsonin Stankun! Kilpailu kykyisimmät hinnat tällä hetkellä. Tosin myös Japanista saa samoihin hintoihin, mutta alv:it yms. sotkee hieman? Punnan kurssi nyt aika kova! Mutta hyvä musa liike, suosittelen! p.s. Mukaan tulee hyvä paketti piuhaa, huolto terviketta yms yms. joita esim. suomessa tuskin saisi!!? No tosta japanista puheen ollen. Sieltähän saa gibbonin aika lailla halvemmalla. esim. tosta http://1484.bz/c/19249/ 129000yen on 843e + n.120e läh. ja tuon kertaa 1.25 (alv/tul) = 1203 euroo koko homma suurin piirtein, tietysti tohon vielä kova case mutta aika lailla halvemmalla kun täältä. Se ishibasin u-boxi on kanssa kiva paikka, aika halvalla on menny tavaraa... Man With Bad Tone Laughs Alone! |
Kuha 22.01.2007 11:35:02 | |
---|
Ykkösluokan palvelu Codassa. Suosittelen. Muistakaa venytellä. |
atha 22.01.2007 11:47:46 | |
---|
No tosta japanista puheen ollen. Sieltähän saa gibbonin aika lailla halvemmalla. esim. tosta On ishibashissakin nuo perus-standardit samoissa hinnoissa kuin coda-musicissakin, ~1700e kuluineen. Ei sen puoleen, ihan hyvä hinta STD Fadedista kyllä tuo linkitettämäsi. |
losli 22.01.2007 12:42:09 (muokattu 22.01.2007 12:42:58) | |
---|
http://www.coda-music.com/ Kokemuksia kaupasta? Olisivat nuo Gibsonit aika kohtuullisen hintaisia tuolla, kun löytyy tuollaista tarjouserää. Ikinä en oole tuolta tilannut, mutta Gibsoneita olen sieltä kattellut. Näyttäisi siltä että kalliimman hintaluokan kitarat eli vaikkapa Les Paul Standardit irtoo tuolta halvemmalla kuin suomesta. Toisaalta pikkuisen huokeammat Gibsonit, vaikkapa SG:t ovat usein jopa kalliimpia kuin meillä suomessa. |
metalsika 26.01.2007 16:02:24 | |
---|
tänään tuli kitara, eli kesti reilun viikon verran siitä kun tilasin. kitara on täydellinen ilman naarmuja tai kolhuja. kaularautaa jouduin heti säätämään kun paksu e melkein nojas nauhaan. pirun komee kitara ja sointikin uskomaton ihan akustisena. sustainiakin löytyy vaikka muille jakaa. jahka uudenkarheus katoaa ja saan soitettua kaulan ns. auki niin uskon että siinä on soitin millä soittaa vaikka hautaan asti. voin suositella codaa ja todennäköisesti seuraavakin kitara tulee sieltä kun sopiva kohdalle sattuu. nyt on kotona sg ja Lp. seuraavaksi ehkä joku 24 nauhanen floikalla tai fender. |
Numb 12.01.2010 13:29:30 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 1081 päivää vanhaan ketjuun! No uusiko pitäisi avata, hä? Tilasin Codalta käytetyn Hiwattin. Vahvistin lähti liikkeelle samana päivänä kuin sen tilasin, ja joulun pyhistä huolimatta tuli perille kymmenessä päivässä. Soittelin siinä vartin verran, kunnes vahvistin mykistyi. Katsoin sulakkeet ja putket - olivat kuosissa. Lähettelin sähköpostia Codalle, joka vastasikin saman tien, että vaihtoehtoja on kaksi: lähetä takaisin tai vie paikalliselle korjaajalle, jos semmoinen on, ja pyydä niiltä arvio. Vein paikalliseen. Sain arvion, lähetin sen Codalle. Coda vastasi kahdessa minuutissa, että korjauta siellä, he hyvittävät Visalle. Erinomainen palvelu mielestäni. Kun minä kuolen, vaadin, että kuolinilmoitus laitetaan Myydään: Veneet ja Moottorikelkat -osastolle. -Sir Härö |
Dunga 12.01.2010 13:37:02 | |
---|
Oma Coda-kokemus ei ole kovin positiivinen. Tilasin käytetyn MIJ Fender 54 reissue straton, joka oli heidän sanojensa mukaan originaalikunnossa. Totuus oli toinen, body oli toisesta mallista ja virittimiä oli vaihdettu. Maksoivat kuitenkin korvausta, josta plussaa. Korvauksen maksamisessa ei vaan tuntunut olevan mikään kiire. Ei epäilystä, etteikö uuden romun tilaaminen sujuisi hyvin, mutta käytettyä kitaraa ostaessa kannattaa triplatsekata että romu on sitä mitä lupaavat... War... war never changes. |
Numb 12.01.2010 14:10:10 | |
---|
Void: Korvauksen maksamisessa ei vaan tuntunut olevan mikään kiire. Mulla meni näköjään hyvitykseen aikaa kaksi tuntia siitä kun ilmoitin mikä oli kustannus :D Kun minä kuolen, vaadin, että kuolinilmoitus laitetaan Myydään: Veneet ja Moottorikelkat -osastolle. -Sir Härö |
ReBeat 12.01.2010 22:02:08 | |
---|
Mikä siinä Hiwattissa oli mennyt rikki? |
habakoski 12.01.2010 22:43:23 | |
---|
Erittäin hyviä kokemuksia Codasta on minullakin. Itse ostin lähes vuosi sitten Johnsonin akkarin JD17 kyseisestä puljusta. Noin viikossa kitara sitten tuli, ja erittäin hyvissä säädöissä niinkuin pyysinkin. |
Numb 13.01.2010 11:29:12 | |
---|
ReBeat: Mikä siinä Hiwattissa oli mennyt rikki? Eipä ole ihan selvillä vielä. Mykän syy oli se, että impedanssin valintakytkin oli menettänyt kosketuksen. Mutta kun vein sen korjauksen pajalta kotia ja testasin, niin poksautti kahdet sulakkeet ja soitteli radiota, useampaa kanavaa yhtäaikaa. Menee takaisin pajalle. Kun minä kuolen, vaadin, että kuolinilmoitus laitetaan Myydään: Veneet ja Moottorikelkat -osastolle. -Sir Härö |