Aihe: räkkietunen + -päättäri?
1 2
oiva tumpeloinen
14.05.2006 15:05:05
mie oon huono ettiin noita käytettyjä tavaroita.. :( kertokaapas jotain nettisivuja joista vois katella noita vermeitä? ebay on siinä ja siinä että uskallanko ostaa sieltä mitään :/

e: mistä yleensä hommaatte noita käytettyjä kitarakamoja?

Huuto.net, Tori, Ebay, kaverit ja välillä jotain näyttää menevän täällä keskusteluissakin. En sitten tiedä miten keltaisessa pörssissä on tavaraa näinä päivinä.
Juustonaksu
14.05.2006 15:31:49
Tämä M.netin tori on melkoisen hyvä. Noissa huutoneteissä sun muissa tulee paljon enempi kusetettua silmään. Samaten siellä liikkuu lähinnä romua. eBay onkin sitten asia erikseen, mutta se on kiinni siitä, uskallatko tilata jenkeistä asti mitään. Taino onhan tuolla saksanmaallakin sellainen. :)

Itse ostan omat romuni aina torilta tai, kun joku epämääräisesti mainostaa täällä foorumeilla.
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
azo
14.05.2006 15:37:13
mitenhän tommone etune sitte toimis ihan ton mun peavey classic30 vahvarin inputtiin.. haittaako tuo jos on kaks etusta sarjassa?
Jaava
14.05.2006 15:49:49
Kytkin kitaran yhdessa boss sd-1 pedaalin kanssa tohon efektilenkin returniin. Ääntä kuului, mutta se oli yhtä hiljainen/äänekäs kuin olisin luukuttanut normaali inputin kautta vahvistinta kuudesosatehoilla. Ja kavavia kokeilin sekä säröä että puhdasta. Vahvistin siis peavey classic 30 (vm 2005)

edit: eli siis mikään potikka ei toiminut kytkettäessa signaali efektilenkin returniin(toimii? ja tehot olivat noin kuudesosa kaikesta möykästä(ei toimi?)

Mikään potikka ei toiminut koska putaat kanavat on toteutettu niin että master on aina täysillä ja etuasteesta (=gain) säädetään volat. Mutta säröllä tuon masterin (tai mikä post-gain tuossa onkaan) olisi pitänyt vaikuttaa.

Ääntä ei kuulunut tarpeeksi, koska kitarasi ja sd-1:n ulostulo ei riitä. Se on sama kuin vetäisit kokoajan vola melkein nollassa. Kyllä se sen etusenkin tarvitsee.
''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?''
azo
14.05.2006 16:12:36
Mikään potikka ei toiminut koska putaat kanavat on toteutettu niin että master on aina täysillä ja etuasteesta (=gain) säädetään volat. Mutta säröllä tuon masterin (tai mikä post-gain tuossa onkaan) olisi pitänyt vaikuttaa.

Ääntä ei kuulunut tarpeeksi, koska kitarasi ja sd-1:n ulostulo ei riitä. Se on sama kuin vetäisit kokoajan vola melkein nollassa. Kyllä se sen etusenkin tarvitsee.

jos ymmärsin oikein niin kun tuohon loopin returniin tungetaan etunen ni sillon se toimii samalla lailla ku kitara suoraan inputtiin kytkettäessä, eli sitä voluumia todellakin löytyy.
Jonttu
14.05.2006 19:07:13

Jos sulla on siihen PSA:han pääte ja kaappi niin oletko mikillä kokeillut nauhoittaa koskaan?

Juu,olen toki.Meidän kotisivuilta löytyy biisit, joissa on kaikki kitarat soitettu tuolla minun räkkisetillä.Käy sieltä kurkkimassa...
www.witheredwithin.com
Mika_K
14.05.2006 22:47:05 (muokattu 14.05.2006 22:48:45)
mie oon huono ettiin noita käytettyjä tavaroita.. :( kertokaapas jotain nettisivuja joista vois katella noita vermeitä? ebay on siinä ja siinä että uskallanko ostaa sieltä mitään :/

Sinnikkyyttä vaan, kyllä niitä löytyy ... .

eBay, Huuto.Net, jne. Kyllä eBaystä uskaltaa ostaa ... varsinkin EU:n alueelta. Kunhan katsoo myyjän palautteen. Monet kaupat oon tehny ja aina on onnistunu. Italiasta on kalliit postikulut, Saksa on OK.

Just tuli toinen Mesan 1x12" Thiele RoadReady jenkeistä ehjänä perille (Olen onnesta soikeena). ;D Toi tulli ja ALV vaan mökötyttää, kun jenkeistä ostaa.

-M-
Through the centuries, flames have had a mind-calming effect ... the sweet bluish glow of the tubes has the similar effect. -M-
Juustonaksu
14.05.2006 23:03:47
Just tuli toinen Mesan 1x12" Thiele RoadReady jenkeistä ehjänä perille (Olen onnesta soikeena). ;D Toi tulli ja ALV vaan mökötyttää, kun jenkeistä ostaa.

Paljonka nuo tulli jne muuten on sitten loppupeleissä noin karkeasti siihen ostohintaan päälle? Meinasin vaan joskus tilailla sieltä jenkeistä niin pitäneepi laskeskella nuo tullit sunmuut pashat siihen päälle. :) Samaten UK:sta ja ties mistä haluakaan tilailla.
ReBeat
14.05.2006 23:09:11

Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole.
Juustonaksu
14.05.2006 23:10:35
http://www.tulli.fi/fi/03_Yksityish … ran_tilaaminen_ulkomailta/index.jsp

Kiitoksia. Saat ihan plussan kun olen näin pirteällä tuulella. =) +
Mika_K
14.05.2006 23:14:59 (muokattu 14.05.2006 23:16:57)
Paljonka nuo tulli jne muuten on sitten loppupeleissä noin karkeasti siihen ostohintaan päälle? Meinasin vaan joskus tilailla sieltä jenkeistä niin pitäneepi laskeskella nuo tullit sunmuut pashat siihen päälle. :) Samaten UK:sta ja ties mistä haluakaan tilailla.

Tulli oli muistaakseni 4,5% kitarakaapeissa (kaiuttimissa). Tulli ja ALV lasketaan aina rahditetusta hinnasta eli mun tapauksessa 400 USD kaapista, 68 USD rahdista = 468 USD ja käännös EURoiksi ... tulli ja ALV teki n. 104 EUR ja silti kannatti. :)

e: http://ec.europa.eu/taxation_customs/dds/fi/tarhome.htm

-M-
Through the centuries, flames have had a mind-calming effect ... the sweet bluish glow of the tubes has the similar effect. -M-
Juustonaksu
14.05.2006 23:18:14 (muokattu 14.05.2006 23:18:32)
Tulli oli muistaakseni 4,5% kitarakaapeissa (kaiuttimissa). Tulli ja ALV lasketaan aina rahditetusta hinnasta eli mun tapauksessa 400 USD kaapista, 68 USD rahdista = 468 USD ja käännös EURoiksi ... tulli ja ALV teki n. 104 EUR ja silti kannatti. :)

-M-

Jahha. No täytynee aikanaan sitten kaivaa nuo tarkat luvut ylös ja laskeskella. :) Joskus kyllä olen yön pikkutuntien filosofisten aivoriihien aikana tullut tulokseen, että lähes poikkeuksetta jää voitolle noissa laitteissa, kuin jos kotimaasta ostaisi. Riippuen tietenkin siitä, ostaako uutta vai käytettyä.

Uutena varmaan enemmän. Käytettyjäkin voisi katsella kyllä tokitoki. :)

Edit: Annanpa sullekin lussan, kun olet niin avulias aatu.
Mika_K
14.05.2006 23:20:35
Annanpa sullekin lussan, kun olet niin avulias aatu.

Kiitän ja murisen. :D
ReBeat
14.05.2006 23:35:00

Pakko on ollut hankkia tavaraa ulkomailtakin, koska Suomessa ei myydä tarpeeksi hyviä välineitä joilla taiteeni tulisi oikealla tavalla kuuluviin. Hoho
Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole.
HeavyMachinery
14.05.2006 23:45:38

Pakko on ollut hankkia tavaraa ulkomailtakin, koska Suomessa ei myydä tarpeeksi hyviä välineitä joilla taiteeni tulisi oikealla tavalla kuuluviin. Hoho

Hienosti sanottu... :)
Yks - Kaks - Kolo - Me : savolaista polyrytmiikkaa.....
Deranged
15.05.2006 13:12:37
Eli kaikennäköistä aina Iron Maidenista Sepulturaan saakka pitäisi irrota. Saisi olla monipuolinen vehjes se etunen :)

Minä olen tuutannut himassa Engl E530 etusen signaalia wanhan Dynacordin Eminent IIT lauluvahvistimen (4 kanavaa, teho 80W, pääte toteutettu putkilla) läpi 4x12" kaappiin ja toimii kerrostalossa. Lähtee soundin puolesta Dark Funeralit, Rammsteinit ja Maidenit.

Osta multa se Dynacord pois, tilasin 15w putkivahvarikitin kokeilumielessä niin en tarvitse enää Dynacordia. Torilta löytyy.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)