Aihe: Muusikoiden.net sähkökitara; kimppatilaus ammattilaiselta
1 2
Hanok
13.05.2006 15:36:02 (muokattu 14.05.2006 12:13:32)
Käyttäjä flattopguitar ilmoittaa että keskustelu tästä aiheesta jatkuu tuolla:

http://kitara.myfreeforum.org/

Siellä on kerrottu mm. Matti Nevalaisen ajatuksia ideasta.

Foorumi vaatii rekisteröitymisen, mutta sen jälkeen pääsee kirjoittamaan sinne.

EDIT: Tarkennetaan. Viestejä pääsee kyllä lukemaan rekisteröitymättömänä, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.
Tompsi
13.05.2006 15:41:00
Muuten hyvä idea, mutta en minä ainakaan haluaisi samanlaista custom buildia kun muilla.

Niinpäs. Eikös se custom-höpöilyn idea ole nimenomaan rakennuttaa yksilöllinen kitara käyttäjän toiveiden mukaan? Sarjatuotantoahan on kaupassa hyllyt täynnä.
Miikathebest
13.05.2006 20:27:31

Ilmeisesti tässä ei ole kyse mistään perussarjatuotannosta eikä täydellisestä customoinnista, vaan jonkinlaisesta Muusikoiden.net special edition -mallista.
Hei sinä!
jarkk0-
13.05.2006 20:31:35
Sehän tois kitaralle tietysti arvoo. Vain 10 kappaletta teetetty Suomen parhaiden muusikoiden valitsemista osista tehtyjä kitaroita. Nyt vain 36milj euroo
Rock'n Roll
Joees
13.05.2006 20:37:01
Sehän tois kitaralle tietysti arvoo. Vain 10 kappaletta teetetty Suomen parhaiden muusikoiden valitsemista osista tehtyjä kitaroita. Nyt vain 36milj euroo

Hoho. Tää oli hilpee.
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
rosberg
13.05.2006 22:39:57
tilaakohan kimurantti tuolta kepin? heheheh
miksi?
Super-Jari
14.05.2006 00:30:01
Ilmeisesti tässä ei ole kyse mistään perussarjatuotannosta eikä täydellisestä customoinnista, vaan jonkinlaisesta Muusikoiden.net special edition -mallista.

Mun mielestä tuo on helvetin hieno idea. Jos vain on mahdollisuus niin lähden mukaan.
joukov
14.05.2006 00:49:11
Tuolla foorumilla oli mainittu kitaran nimiehdoitukseksi Telecaster/Stratocaster. Luulen, että tuosta voi tulla jotain ongelmia. Eikös nuo ole Fenderin omia suojattuja tavaramerkkinimiä?
fox
14.05.2006 00:57:43

Tuolla foorumilla oli mainittu kitaran nimiehdoitukseksi Telecaster/Stratocaster. Luulen, että tuosta voi tulla jotain ongelmia. Eikös nuo ole Fenderin omia suojattuja tavaramerkkinimiä?

Saattaapa olla, luulen.. 8) Ejjaksa rekkautua, niin en ole selvillä jutuista.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
Härski
14.05.2006 01:08:21
Jos joku m.netin specialedition- kitara joskus tehdään, niin sen nimi on oleva Hohocaster.
hullu_ukko
14.05.2006 01:10:16
Jos joku m.netin specialedition- kitara joskus tehdään, niin sen nimi on oleva Hohocaster.

miksei DADAcaster?
NO ANTEEKS!!! ''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005!! mun kitarassa on talla-kerhon jäsen nro:1. Satan's got me by the balls!
Härski
14.05.2006 01:12:39
miksei DADAcaster?

Koska Dadan tietää vain dadaajat/sitä inhoavat, mutta Hoho on kaikkialla. Hoho = m.net.
Miikathebest
14.05.2006 01:43:54 (muokattu 14.05.2006 01:54:14)

Minusta tuntuu siltä ettei tää olis nyt mikään M.netin speciaalikitara :(

Mutta jos se olis "stratocaster", niin olisko siinä sitten vaahtera/leppäpuut ja lukoton vibratalla?

Miten olisi joku plektrasuojaton kaarevakantinen kahdella soololovella varustettu malli?
Vai oliko tässä haettu juuri sitä että kopioitaisi jostain valmiista soittimesta suomalainen erikoiserä?

Minä tykkäisin sunburstloimukannesta http://www.musictechbrasil.com/bass … _guitarra/strato_acabado/STF3SB.jpg
Tai sitten vähän toisenmoiset värisävyt.

EDIT: Ensin kirjoitan että olisi M.net special-edition, mutta sitten että tota ei olisikaan... kertokaa joku!

Onko se muuten vieläkin virallisesti: "HOho!"
Hei sinä!
Härski
14.05.2006 01:57:38
Onko se muuten vieläkin virallisesti: "HOho!"

Ei, vaan Hoho. HOho on siitä tehty custom- malli. Ilmaisee ratkiriemukkaammin.
Miikathebest
14.05.2006 02:09:59

Ei, vaan Hoho. HOho on siitä tehty custom- malli. Ilmaisee ratkiriemukkaammin.

No sittenhän tää custom-kitara vois olla HOhocaster.
Hei sinä!
Kimmo72
14.05.2006 02:14:10
Sori vaan, mutta mä en näe tässä mitään järkeä!? Yhtähyvin kaikki 20 (?) vois ostaa samanlaisen tehdasvalmisteisen kitaran. Tai sitte se pitää tosiaan olla joku M.net signature malli jossa myös se "muusikoiden.net" teksti tulee ilmi.

Ehkä olen liian gänässä..
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)