Aihe: Schecter kitaroista kyselen
1 2
J.RA
12.05.2006 22:15:08
Soundatassa oli yks tai jopa kaksi vasuria seinällä. Eipä noita nyt sen enempää ole vasureina näkynyt, vaikka Schecter taisikin mainostaa tekevänsä kaikkia malleja vasureina pientä lisähintaa vastaan.

Valmistajan sivuja kun tiiraili, niin näytti kyllä ihan mukavalta! Tiedä sitten onko todellisuus synkempi.. Yksi seiska vasuri täälläkin oli käytettynä myynnissä..
-Sellasta se vaan on-
ESTERI-MIES!!
13.05.2006 13:43:00
itellä on tuo c-1 blackajck, tykkään tosi paljon ja en oo kertaakaan katunut ostoa.
Seynour Duncan JB´59 on tosi hyvä mikit. mä tykkään.
se näyttää hyvältä, se on hyvä, se tuntuu hyvältä
ainoa huono puoli on että mustaaan kitaraan jää sormenjäljet helposti näkyviin
Juustonaksu
13.05.2006 14:17:24
ainoa huono puoli on että mustaaan kitaraan jää sormenjäljet helposti näkyviin

Kun omistin kiiltävällä mustalla maalatun kitaran niin aika-ajoin pyyhin sitä mikrokuitusäämiskällä millä lie. =) Lähtee kaikki epämääräiset tahmat pois. Tosin tulee melko helposti saman näköiseksi, mutta mieluummin sitä käyttää 10 sek päivässä pyyhkäistessä sitä, kuin antaa sen tulla ihan hirveän näköiseksi niistä kaikista jäljistä. Ainakin joskus, kun kattoo porukan kiiltäväpintaisen mustan kitaran kuvia niin kaikki jäljet siinä varmaan 10v ajalta. Hyhh.

Meikäläisenkin seuraava hankinta olisi jokin Schecter. Mielessä C-1 Classic ja jotain niitä muita, mutta ovat niin pirun kalliita eikä taida suomesta saaha. Classicia puolestaan ei näy käytettynä, paitsi sitä sinistä väriä on torilla jollain ollut myynnissä. Suomessakaan en ole törmännyt siihen Antique Amber -väritykseen, mihin itse olen mieltynyt. Porvoon Aofsoundissa vissiin sellainenkin väri roikkui seinällä. =)
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)