Coyote_FH 02.05.2006 02:36:57 (muokattu 02.05.2006 02:39:28) | |
---|
Tokain Love Rock/Les Paul tuli hankittua pahimman Led Zeppelin-fanituksen aikaan. Jackson Dinkyn ostin ihan vain sen takia a) koska niitä vasuri-Kramereita löydy mistään... (nyt en vaihtaisi vaikka maksettais.) b) koska se sopii kuin hanska mulle. |
Jake.e 02.05.2006 05:42:05 | |
---|
Olen aina meinannut ostaa kitaroita jonkun vaikutuksesta, mutta aina on ennen ostoa osunut silmään joku kitara joka istuu käteen paljon paremmin kuin se joka piti ostaa. I keep the bible in a pool of blood
So that none of its lies can affect me |
Antroid 02.05.2006 08:28:55 | |
---|
En. En tiennyt ketään joka olisi soittanut McCartylla ennen kuin ostin sellaisen. Nyt voin todeta, että onhan niitäkin, esim. PRS itse...:) |
jogo3000 02.05.2006 08:40:44 | |
---|
En suoranaisesti kenenkään yksittäisen kitaristin vaikutuksesta. Viime aikoina tosin on vaivannut Firebird-GAS Steve Gainesin innoittamana. Lisäksi Rickey Medlocke on saanut minut halajamaan Exploreria tahi tallahumpparilla varustettua Stratocasteria. Loppujen lopuksi kuitenkin haen aina soittimen, joka soveltuu omaan soittoon parhaiten. Hyötähyviää. Kahakkättee. Myötämöykkynee. |
StoRBa 02.05.2006 09:43:03 | |
---|
Veikkaisin että herra Vailla oli osuutensa Jemin hankintaan. |
IommI 02.05.2006 09:49:57 | |
---|
Mun mummo soitteli banjoa ja ajattelin ostaa Ibanezin. Pyhä pietari sanoi aikoinaan rokkarille... tänne et hevillä pääse... |
P2 02.05.2006 09:51:46 | |
---|
Jäsen Kjukan vaikutuksesta ostin nykyisen straton, koska siltä sen halvalla sai. Myykää mulle matkakitara! |
PJS 02.05.2006 10:06:13 | |
---|
Knopfler, Gilmour, Clpaton, Hendrix, Corgan, SRV, PJS... Eli halusin liittyä Stratocasterilla soittavien suuruuksien joullooon aikanaan. No itseasiassa sain ensimäisenä sähkökitarana straton joululahjaksi ja en oo sen jälkeen oikeen osannu muun mallisilla skeboilla soittaa--->adaptaatiota. Seuraavaks hankin telen, oon testannu ja silläkij osaan soittaa. Lähinnä kai kyse on siitä, että noissa on jostain syystä se Fendermäinen tuntuma (omituista, mistä mahtaisi johtua). jos yrittää gibson-maisilla kitaroilla soittaa niin yleensä se alkaa tökkimään sen kaulan osalta. Liian lyhyt kaula ja liian löysät kielet. En tykkää. Sitten kun on varaa ostan Musarin Axis Super sportin Night time with PJS @ 62.183.214.174:8000, online aina kun minäkin olen. |
tommiot 02.05.2006 10:10:07 | |
---|
Oli tarkoitus ostaa JEM777VDY Steve Vain vaikutuksesta, mutta kun se meni nenän edestä niin ostin myyjän vaikutuksesta hänen kaverinsa RG:n. |
Hallowed 02.05.2006 10:54:40 | |
---|
Nykyään tekisi mieli hankkia tuollainen American Fat Strato tai Ibanez Destroyer, nämä herra Adrian Smithin innoittamia |
Exhausted 02.05.2006 11:26:50 | |
---|
En mielestäni. Kyllä AC/DC:stä pidin pienenä mutta en enää vuonna 2001 kun SG:n ostin. Santana ei ole ollut suosikkikitaristeja, vaikka soitan hänen signaturekitaralla. Kurt Cobainin innoittamana maalasin aikanaan Stratoni mustaksi pleksiä myöten, mutta jätin valkoiset mikit. |
Werde 02.05.2006 11:57:14 | |
---|
Tokain LP:n ostin aikoinaan In Flamesin ja muiden lessulla soittavien metallibändien innoittamana. Tällähaavaa tekee mieli jotain Hammett-signature stratoa pääkalloinlayilla (yksi sellainenkin tosin ollut taannoin telineessä), kun on Metallican tuotanto kovan treenauksen alla. Ja Wylden soittoa kun katselee niin LP-kuume nostaa aina päätään. Kyllä sitä aina hankinnalleen hakee lisämojoa seuraamalla ketkä kyseisen mallisella kitaralla soittelevat. Eri asia on sitten että vaikuttaako se loppuviimein ostopäätökseen kovinkaan paljoa. "Raha ei tee onnelliseksi vaan sen käyttäminen" |
McNulty 02.05.2006 13:12:29 | |
---|
Tällähaavaa tekee mieli jotain Hammett-signature stratoa pääkalloinlayilla (yksi sellainenkin tosin ollut taannoin telineessä), kun on Metallican tuotanto kovan treenauksen alla. Ja Wylden soittoa kun katselee niin LP-kuume nostaa aina päätään. Kamat aina sen kitaristin mukaan mitä sattuu reenaileen? Tulee kovasti vaihdoksia... Suosittelen että ostat kerralla yhden hyvän ja monipuolisen soittimen niin ei tarvitse aina olla vaihtelemassa :) Kyllä sitä aina hankinnalleen hakee lisämojoa seuraamalla ketkä kyseisen mallisella kitaralla soittelevat. Eri asia on sitten että vaikuttaako se loppuviimein ostopäätökseen kovinkaan paljoa. Omituista että sinun kitaravalintoja ohjaa joku ihan muu, jota tuskin tunnet ja jonka soundia et kuitenkaan saa vaikka kuinka vetelisit samoilla kamoilla. Nyt lopetat tuollaisen hihhuloinnin ja keskityt olennaiseen, ei ne kamat vaan se tatsi, fiilis ja meininki! "I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake |
Swan 02.05.2006 13:22:17 | |
---|
http://koti.phnet.fi/swan/tulitikku.jpg Kyllähän sitä tuli etupäässä Gary Moorea ja Slashia mietittyä tuota hankkiessa. Tuo kaulamikki puolestaan vaihtui P-94:ään siksi, että Tom Morello riffittelee yksikelaisella kaulamikillä. http://koti.phnet.fi/swan/sarvukka.JPG Jaa? Tästä en osaa sanoa, onko jotain tiettyä kepittäjää ollut vaikuttamassa. Tai no joo, halusin päästä leikkimään Dimebagiä floikan kanssa, mutta silti säilyttää monipuolisen saundivalikoiman H-S-S-mikityksellä, ja tämä käveli sopivasti vastaan silloin. Porukka olikin kerinnyt Charvelia hehkuttamaan siinä määrin, ettei hirveästi tarvinnut miettiä tätä hommatessa. Once lady Yuna fixes her hair, we leave. >-)))> #26 Tori: Engl Screamer + Z-5 |
McNulty 02.05.2006 14:09:58 | |
---|
Porukka olikin kerinnyt Charvelia hehkuttamaan siinä määrin, ettei hirveästi tarvinnut miettiä tätä hommatessa. Nätti Charvel... oletko ollut tyytyväinen? Minulla on tosiaan '86 ja '88 vuosilta olevat Charvelit. Omassa kuvassa on tuo '86 Kahler-varusteinen Charvel uuden ilmeensä kera... piti vähän modailla :) "I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake |
fox 02.05.2006 14:17:24 | |
---|
Yleensä olen ostanut kitarat sen kitaran vaikutuksesta, esim. ovat pikkuruisella äänellä sanoneet "Osta minut..." Tosin eräs kitaristi vaikutti pahoin 80-jotain, myyjän ominaisuudessa, kun olin 12-kielistä sähkistä kovin vailla. Sai ostamaan lankun, ei puoliakustista, Ibanezin, ei Gibsonia. Siitä se sitte lähti, kiinnostus Ibanez Artisteihin. |
saha 02.05.2006 14:21:32 | |
---|
En ole ostanut. Jokainen kepukka on tullut ostettua hetken mielijohteesta. >-)))> #2 oulumiittingiä tuosa about 20.5. tarkasta backstagelta! |
Swan 02.05.2006 14:24:00 | |
---|
Nätti Charvel... oletko ollut tyytyväinen? Aluksi kaulan leveys oli lievä shokki, mutta totuttelun jälkeen sangen hyvän tuntuinenhan tuo on. Uusien säätöjen jälkeen tuohan soittaa itseään. Tallan ja mikit kyllä tulen tuohon vaihtamaan. Baseplatesta ovat parit intonaatioruuvin kierteet korkanneet, tallapalat katkovat kieliä ja ne pikkuiset kieliä puristavat palikat vaativat ruuvitalttaa liikkuakseen. Ei ole tämä talla juurikaan huoltoja nähnyt ilmeisesti. Lisäksi tallamikkinä oleva SD Invader jyrää nuo sinkut alleen, minkä vuoksi tällä ei oikein keikkaillakaan vielä pysty. Mietin mikkien kanssa kahta eri vaihtoehtosettiä: 2x Kinman Woodstock + DiMarzio EVO 2 tai EMG SA-SA-89. Periaatteesa jälkimmäinen sopisi idylliin paremmin, mutta jyräisikö se puolestaan Tokain passiiveineen alleen? Minulla on tosiaan '86 ja '88 vuosilta olevat Charvelit. Omassa kuvassa on tuo '86 Kahler-varusteinen Charvel uuden ilmeensä kera... piti vähän modailla :) Että semmoseen viiluun päädyit. Ei köppäsemmän näköinen. Meinaatko bindaukset tehdä vielä? Once lady Yuna fixes her hair, we leave. >-)))> #26 Tori: Engl Screamer + Z-5 |
Tuomas. 02.05.2006 14:47:00 | |
---|
En oikeastaan.Ihan tietämättä mistään mitään kokeilin kitaroita ja otin parhaan tuntusen. V.U.K #34? |
Kaihua 02.05.2006 14:52:52 | |
---|
Satuinpahan kuuntelemaan bodomia siihen aikaan ku uutta kitaraa kattelin. Jacksonin RR-X sitte sattu sopivasti tulemaan vastaan..... Kummallista ku pari kuukauttaa aikasemmin vannoin etten ikinä koskiskaan sellasen kirveeseen. Niin se mieli muuttuu.. :D ''Mut hei, sellasta se monesti on...'' |