Ekku01 02.05.2006 20:19:01 | |
---|
Itse olen pähkäillyt myös jotain stydimpää mikkiä stratoon tallamikin paikalle. Mielessä ovat pyörineet kolme vaihtoehtoa: Hot rails, Dimarzion HS3 ja Duncanin JB jr. Osaisiko joku kiteyttää lyhykäisesti (tai miksei pitkästikin) näiden erot suhteessa toisiinsa? HS3 on käsittääkseni enemmän yksikelainen dummy coililla kuin humbucker, mutta onko tuossa sitten paljon eroa tavalliseen single coiliin, siis muutakin kuin hurinattomuus? |
The JUMALAUTAs Son 02.05.2006 22:05:20 | |
---|
Ow-kow lisään vähä infoo tilaa ainakin sieltä löytyy sille humbberille ja pää-asia että se istuis myös pleksiin ja olisi kokobunkkeri koska ostan ne minit myöhemmin keskelle ja eteen "Luke. Du moste göra en hund." "Jå De gör jag" |
oiva tumpeloinen 02.05.2006 22:19:10 | |
---|
Ow-kow lisään vähä infoo tilaa ainakin sieltä löytyy sille humbberille ja pää-asia että se istuis myös pleksiin ja olisi kokobunkkeri koska ostan ne minit myöhemmin keskelle ja eteen Jos mä tosta nyt oikein ymmärsin, niin sulla on siis "uima-allas" siellä pleksin alla? Tai ainakin Humbuckerin kokoinen kolo tallassa? Sitten sun pitää vain ostaa uusi pleksi ja mikki. Kannattanee ottaa se pleksi mukaan ja painella kauppaan. Ne on samankokoisia, mutta niissä on kahta eri väliä kiinnitysruuveilla. Siis niillä ruuveilla, jotka kiertävät pleksiä ja kiinnittävät ne runkoon. Ei tarvitse sitten porailla ylimääräisiä reikiä bodyyn (vaikka ne ylimääräisetkin jäävät sinne pleksin alle. |
Ekku01 02.05.2006 22:35:43 | |
---|
Kannattanee ottaa se pleksi mukaan ja painella kauppaan. Ne on samankokoisia, mutta niissä on kahta eri väliä kiinnitysruuveilla. Kyllä niitä pleksejä on niin monta erilaista kuin valmistajaakin. Itsellä on tuossa Sagan, Fenixin ja Fenderin 11-ruuviset pleksit ja kaikki erovat hiukan toisistaan. Saman valmistajankin eri plekseissä saattaa olla eroja. Itsellä ainakin on ollut niissä mitä Millbrookista olen ostellut. Fenderin omat tietysti sopivat Fenderin kitaraan parhaiten, mutta niissä on myös Fender-hinta. Eipä tuo itseäni ainakaan ole haitannut jos sinne alle jotain ylimääräisiä ruuvinreikiä on jäänyt. |
oiva tumpeloinen 02.05.2006 22:48:41 | |
---|
Fenderin omat tietysti sopivat Fenderin kitaraan parhaiten, mutta niissä on myös Fender-hinta. Eipä tuo itseäni ainakaan ole haitannut jos sinne alle jotain ylimääräisiä ruuvinreikiä on jäänyt. Enpä mä noita muita valmistajia edes ajatellut......kyllä niitä erilaisia välejä varmastikin löytyy. Ajattelin itse vaan pleksiä, jonka itse aikoinaan ostin. Silloin oli pelkästään Fendereihin kahta erilaista pleksiä, jenkeille ja japseille. |
Ekku01 02.05.2006 23:01:59 | |
---|
Enpä mä noita muita valmistajia edes ajatellut......kyllä niitä erilaisia välejä varmastikin löytyy. Ajattelin itse vaan pleksiä, jonka itse aikoinaan ostin. Silloin oli pelkästään Fendereihin kahta erilaista pleksiä, jenkeille ja japseille. Aattelinkin että varmaan Fenkkuja tarkoitit. Ostaja saattaa kuitenkin mennä kauppaan jossa ei Fenkun tarvikkeita myydä, jolloin eteen voi tulla jos jonkinlaista pleksiä tarjolle ;o) |
The JUMALAUTAs Son 05.05.2006 15:29:10 | |
---|
Jos mä tosta nyt oikein ymmärsin, niin sulla on siis "uima-allas" siellä pleksin alla? Tai ainakin Humbuckerin kokoinen kolo tallassa? nii-i. se ei ole sellanen slotti vaan allas jossa keskimikki myöskin on ja kaulamikille oma loota johon sais myös humbberin ja oma kitara sattuu olemaan squierin stratti jonka pleksissä on vain 9-riekää joten taitaa mennä sähan alle jos vaikka muokkaisi sen sopivaksi yea. "Luke. Du moste göra en hund." "Jå De gör jag" |
StJerky 05.05.2006 16:00:43 | |
---|
|
olli8 08.05.2006 18:49:22 | |
---|
Onko kellään kokemusta Dimarzion PAF mikrofonista? Sen vissiin pitäis olla 50 luvun humbukkereitten mukanen systeemi ilman hurinoita. |