Jytäurpo 29.04.2006 14:44:17 | |
---|
George L on parasta tuohon hommaan. Laatu maksaa. |
Jungleman 29.04.2006 14:46:52 | |
---|
Ostin pari viikkoa sitten pari välipiuhaa Tammer-pianosta (siis Tampereella), piuha oli Cordialia, plugit Reaneja (Neutrikin Kiina-kamaa), ovh vähän alle 5 € / kappale. Ihan käypäisiltä vaikuttavat, yleensä käytän George Älliä enkä ainakaan oitis huomannut soundin huonontuneen olennaisesti ;-) Luulisi noita saavan muistakin F-liikkeistä. Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 |
Dr. Muff 29.04.2006 23:44:01 | |
---|
"Jos kesäkuussa on järven jäällä hevosen paskaa, tulee kylmä kesä" - vanhan kansan viisaus |
re infecta 06.05.2006 11:33:51 | |
---|
Tilasin kanssa yhden. Saas nähä. Pääseepähän harmittelemaan jos on priimaa. Tulikos piuha jo perille? Minkälainen oli? |
Dr. Muff 06.05.2006 13:00:23 | |
---|
Tulikos piuha jo perille? Minkälainen oli? Ei. Läks vasta torstaina. Varmaan ens viikolla tulee. Kahtellaan sitten. "Jos kesäkuussa on järven jäällä hevosen paskaa, tulee kylmä kesä" - vanhan kansan viisaus |
re infecta 06.05.2006 14:47:20 | |
---|
Ei. Läks vasta torstaina. Varmaan ens viikolla tulee. Kahtellaan sitten. Jeps, kiinnostaa itseäni kovasti kun olen tilaamassa isommankin erän. Olisi tosi kiva, jos voisit kirjoitella tänne kommentteja piuhasta, kun se saapuu. Kiitos! |
Vainhaalee 06.05.2006 15:11:15 | |
---|
Oletteko itse käyttäneet tuollaista juotoshommissa? Toi juotospasta on ihan ehdotonta, ilman ei tule lasta eikä paskaa... Tehdään myös tinalankaa, jossa tuo pasta on jo valmiiksi tinassa... Se on hyvää! Hail to the King, Baby! |
pardy 06.05.2006 15:27:38 (muokattu 06.05.2006 15:28:51) | |
---|
Ite oon tykänny käyttää näitä: http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-182703.html Toimivat tosin vaan jos vierekkäin olevissa polkimissa on molemmissa jakit sivuilla ja samalla korkeudella. E: Näissähän on kans se etu ettei polkimet lähe luistamaan alta kun ne on kaikki kiinni toisissaan. |
Dr. Muff 11.05.2006 16:21:43 (muokattu 11.05.2006 21:00:14) | |
---|
Jeps, kiinnostaa itseäni kovasti kun olen tilaamassa isommankin erän. Olisi tosi kiva, jos voisit kirjoitella tänne kommentteja piuhasta, kun se saapuu. Kiitos! Noni. Tänään tuli paketti, eilen en ollut kotona kun lähettipoju oli käynyt. Miks ne käy varottamatta keskellä päivää?? Ihan tosta fyysisestä olemuksesta sen verran notta vedonpoistaja on erillainen. Eli näissä halvemmissa on metallisiivekkeet jotka on taitettu piuhan päälle, Neutrikeissahan sen muoviholkin väkäset pureutuvat piuhaan. Neutrikkien vedonpoistaja on varmaan tehokkain mitä on, paksujen piuhojen kanssa se voi aiheuttaa ongelmia. Niillä saa piuhan herkästi lyttyyn. Piuha on pehmeähköä eikä pistä paljoa hanttiin vaan taipuu, toisin kuin esim Cordiali jota tossa verrokissa on. Sanoisin että voisin ostaa enemmänkin, hinta on naurettava. Laitoin looppiboxiin piuhan yksinään ja tein sokkotestin. Mitään eroja en oikeastaan kuullut. Monen piuhan kohdalla olen kuullut. Omat korvat riittää minulle. Ja suosittelen muitakin luottamaan omiin korviinsa. Ja sitten loppuun vielä: Tämän tutkimuksen tekeminen maksoi minulle 400€ (kamerapuhelin), piuha 1,60€, verrokkipiuha 8€. Et jos laitan tilinumeron ni laitatteko sinne paljon rahaa? EDIT: Twinklen pyynnöstä kuvat poistettu. "Jos kesäkuussa on järven jäällä hevosen paskaa, tulee kylmä kesä" - vanhan kansan viisaus |
Nääppä 11.05.2006 19:01:03 | |
---|
Sain 4 johtoo pedalin mukana joka makso 50 C: ajjjaaaa |
Twinkle 11.05.2006 20:22:37 (muokattu 11.05.2006 20:24:16) | |
---|
Ja sitten loppuun vielä: Tämän tutkimuksen tekeminen maksoi minulle 400€ (kamerapuhelin), piuha 1,60€, verrokkipiuha 8€. Et jos laitan tilinumeron ni laitatteko sinne paljon rahaa? Emme. Voin laittaa sinulle 1,6 euroa rahaa jos mittaat sen spektrometrillä, teet sille taajuusanalyysin, tarkastelet sen fyysistä kestävyyttä, kirjaat testitoiminpiteesi ja siihen liittyvän teorian, maksat palvelintilasta ja -kaistasta. ...tai jos edes otat valokuvat mistä saa jotakin selvää.
|
re infecta 11.05.2006 22:56:54 (muokattu 11.05.2006 23:52:07) | |
---|
Noni. Tänään tuli paketti, eilen en ollut kotona kun lähettipoju oli käynyt. Miks ne käy varottamatta keskellä päivää?? Jep, kiitoksia! Ihan ei selvinnyt, että olivatko Warwickit Cordialia ja Neutrikia vai jotain vain look-a-like -kopioita? |
Dr. Muff 12.05.2006 00:10:25 | |
---|
Jep, kiitoksia! Ihan ei selvinnyt, että olivatko Warwickit Cordialia ja Neutrikia vai jotain vain look-a-like -kopioita? Näköispainoksia vaan. Piuhassa lukee Warwick ja plugissa RockCable. "Jos kesäkuussa on järven jäällä hevosen paskaa, tulee kylmä kesä" - vanhan kansan viisaus |
Jäärä 12.05.2006 08:45:19 | |
---|
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
Bald Anus 12.05.2006 09:26:24 | |
---|
Kullakselta niitä saa 1-2 eurolla. Ai et digaa mun paskast? No, tos on kusta!
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
Dr. Muff 12.05.2006 12:01:32 | |
---|
Mulla on efektien välipiuhat Leemiltä. Suhtkoht edullisia, plugit ovat aika ohkasia eivätkä vie juurikaan tilaa ja tuntuvat hyvälaatuisilta. http://www.leem.co.kr/eng/products_ … opup/cable/cable_purpose_hot_ll.htm Noita mullakin on pari pedaalien välissä. Ja nekin on musta hyviä. Joskaan mä en ainakaan saanut niitä 1-2€lla, vaan taisivat olla ovhltaan jotain 7-8€ ja vitosen taisin maksaa. "Jos kesäkuussa on järven jäällä hevosen paskaa, tulee kylmä kesä" - vanhan kansan viisaus |