Aihe: Boss DD-20 Giga delay vai Line6 DL4?
1 2
Ziggy Bubba
04.10.2007 17:55:14 (muokattu 04.10.2007 17:57:18)

Joo,
ite tartteisin valtavasti semmosta ominaisuutta että kun soitan jotain esim sointukiertoa sun muuta pohja räpellystä niin että pedaali jäisi toistamaan tuota aikaisemmin soitettua ja voisin soittaa itse siihen päälle esim. sooloa tai muuta (bändissä kun ei ole kuin yksi kitaristi siis minä). olen kuullut että tuossa giga delayssä olisi sellainen mutta kun delaypedaali minulla on jo joten en viistisi laittaa rahaa.. turhaan(?) jokatapauksessa kertokaapas viisaammat tyhmemmälle että mikä tämmöinen ominaisuus on ja mikä se on nimeltään ja onko sitä muissa pedaaleissa jne..
-kiitos

Taidat kaivata looppipedaalia, sillä onnistuu juuri tuommonen homma just eikä melkein: http://www.thomann.de/fi/boss_rc20_xl.htm

Kannattaa muuten bändihommissa muistaa sitten se, että tuommosella kun laittaa vaikka kitaran soinnut kiertämään looppia, niin sitten tempon määrä tämä kierto, ei rumpali. Klikin päälle tuo onnistunee helpoiten, mutta sen kanssa soittaminen ei ole kaikkien mieleen..
I was a great drummer and now I'm nothing, just like Phil Collins! -Bart Simpson
Ana
04.10.2007 22:04:35
Onko kellään hajua miksi Line6 lopetti noiden räkkimallisten modellereiden tekemisen. Luulisi moisilla olevan kysyntää. Vai oliko ne niin kalliita?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)