myrtonen 28.04.2006 14:32:19 | |
---|
Elekää rikkoko niitä vehkeitänne ni ei tartte itkeä! "Ei helvetti, nythän mä voin tehdä vaikka mitä." |
arc 28.04.2006 14:49:36 (muokattu 28.04.2006 14:50:11) | |
---|
ei mittää sittenkää. |
Tinmo 28.04.2006 14:49:42 | |
---|
Elekää rikkoko niitä vehkeitänne ni ei tartte itkeä! Minä sitten pidän hänenlaisistaan henkilöistä, ettekö tekin? "You're my wife now!" |
myrtonen 28.04.2006 15:25:54 (muokattu 28.04.2006 15:31:57) | |
---|
Minä sitten pidän hänenlaisistaan henkilöistä, ettekö tekin? Minäkin pidän huumorintajuisista henkilöistä. Harmi, ettei niitä tällä palstalla ole. Mutta myöntäkää, tämä: Ostin new yorkista sans ampin etu asteen. Tulin himaan ja kytkin kiinni ja se pimahti tietenkin kun on eri sähköt. on jo silkkaa huonoutta. Niin. Sitä tässä kärjistän, että moni ns. turha huoltotoimenpide olisi voitu välttää, jos laitteen ostaja olisi lukenut käyttöohjeen tai ottanut asioista etukäteen selvää. Koskee esim. putkivahvistimia, ulkomailta ostettua elektroniikkaa ja muuta sellaista. Jatkakaa. "Ei helvetti, nythän mä voin tehdä vaikka mitä." |
Hotlicks 28.04.2006 16:32:52 | |
---|
Tossa huoltohommassa kannatta aina muistaa se, että soitinliikkeet useimmiten hoitaa kaikenlaiset huollot alihankintana. Kitaran ja vahvistimen huolto saattaa tästä syystä kestää eri ajan. Ei silti, jos se huoltoliike ei hoida hommiaan, niin se täytyy vaihtaa. Mun ainoa huono kokemus (toistuva...) mm:n kanssa oli se, että vaikka kuinka erikseen aina pyysin kustannusarviota (joka siis minulle soitettaisiin ennen korjauslupaa), ei sitä koskaan saanut. Vietäessä luvattiin, mutta seuraava yhteydenotto oli aina "tää olis valmis". Paperillekin se kirjattiin, mutta ilman tulosta. Kestossa, eikä työn jäljessä ei sinänsä ole kyllä ollut valittamista. Tästä viisastuneena olen jättänyt välikädet pois ja soitan suoraan jo tutuksi tulleelle korjaajalle, jos en itse pysty korjaamaan. KYLMÄ KAHVI KAUNISTAA, MUTTA MAHA EI KESTÄ NIIN PALJON KUIN NAAMA VAATIS. |
Tinmo 28.04.2006 16:34:53 (muokattu 28.04.2006 16:35:20) | |
---|
Omasta mokasta tässä topicissa näyttäisi kärsivän vain yksi, kun taas esimerkiksi oma tapaukseni ja moni muu ovat selviä valmistusmokia tms. Myönnä itse (nimim. myrtonen), ettei ensimmäisellä viestilläsi ollut muuta tarkoitusta kuin pään aukominen. Muuten, minulla on paljon kestävä huumorintaju ja erittäin pitkä pinna, mutta osoittamasi vähäpäisyys on liikaa. Kiitos & kuulemiin. "You're my wife now!" |
HeavyMachinery 28.04.2006 17:25:55 | |
---|
Omasta mokasta tässä topicissa näyttäisi kärsivän vain yksi, kun taas esimerkiksi oma tapaukseni ja moni muu ovat selviä valmistusmokia tms. Myönnä itse (nimim. myrtonen), ettei ensimmäisellä viestilläsi ollut muuta tarkoitusta kuin pään aukominen. Muuten, minulla on paljon kestävä huumorintaju ja erittäin pitkä pinna, mutta osoittamasi vähäpäisyys on liikaa. Kiitos & kuulemiin. Douh ! Herkkä nahkasta sakkia..... Yks - Kaks - Kolo - Me : savolaista polyrytmiikkaa..... |
msormune 28.04.2006 17:38:15 | |
---|
Kaveri vei kitaran huoltoon ilmoittaen että kitaran elektroniikassa on ilmeisesti maadoitusongelma kun mikit hurisee. "Ai maadotus mikä?" kuului vastaus. No siinä hetken selostettuaan myyjälle, mikä maadoitusongelma on, tämä otti kitaran vastaan ja kirjoitti lappuun, että maadoitus ongelmasta aiheutuva hurina pitäisi korjata. Eikö sitä olis itse kannattanut kokeilla tuota maadoitusta kotona jollain pikavirityksellä tyyliin "johto+teippi"? Jos kerran osaa selittää myyjälle, minkä luulee olevan vikana? |
Guitar Hero 28.04.2006 17:50:41 | |
---|
Asiantunteva myyjä olisi varmasti osannut heti kättelyssä sanoa, ettei kyseessä ole maadoitusongelma- tai edes tiennyt, mitä se tarkoittaa. Ainakin sieltä olisi voitu soittaa ja kysellä asiakkaan mielipidettä, kun ongelma ilmeni hintavammaksi kuin mitä luultu mistäpä sitä voi tietää, miten pitkään sen mahdollisen "maadoitusongelman" kanssa joutuu taistelemaan.. mä olen saanut sellaisen käsityksen, että jos hinta menee sanotaan yli 100e, niin silloin korjaajat soittavat ja kyselevät, että "onkohan tätä behringerin od:ta järkeä lähteä korjailemaan". tietysti, jos korjaaja on kertonut jo kättelyssä, että summan x tulee tasan maksamaan korjaus, niin silloin tuosta lipsuminen vaatisi puhelinsoiton. Come to the dark side. We have cookies |
pekurides 30.04.2006 20:55:31 | |
---|
no juu:) Homma taitaa toimia samoin kuin muuallakin, että ulkoistetaan,ulkoistetaan! Mutta sen verran sanoisin kun ei liikkeissä enää paljoa omia asentajia ole niin parempi viedä suoraan sille huoltajalle kun maksaa liikkeelle "hakista" väliin kun kuitenkin sille samalle reiskalle kaikki kamat kiikuttavat:) Tosin joutuu ottaa selvää kuka niitä korjaa. Niin ja pikkusäädöt voi kyllä opetella tekemään itsekin. ...niinkuin toi potikan vaihto!!! pari pikku kolvausta ja mutterin vääntöä pitäisi kyllä basisitilyakin onnistua:) |
McNulty 30.04.2006 21:41:48 (muokattu 30.04.2006 21:42:54) | |
---|
Onko laitteenne Musamaailmassa huollossa? Ei ole koskaan ollut, eikä ole koskaan menossakaan. Yksinkertaisesti minulla on erittäin huonoja kokemuksia asioinnista suoraan tuon firman kanssa. Nekin rojut mitä Musamaailman listoilta olen ostanut (lähinnä Duncanin mikkejä), olen hoitanut paikallisen musaliikkeen kautta. MM Retail nimittäin antaa ihan paskoja alennuksia, palvelu on mielestäni heikkoa ja tosiaan toimitukset ja muut aikataulut pettävät AINA! "I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake |
king kong 01.05.2006 21:19:49 | |
---|
Joo totta on koko teksti. Mun mielestä musamaailman toimintaa tässä tilanteessa ei voi puolustella millään. Paskaa palvelua, paska meno. Se mikä mulle olis luultavasti riittäny olis ollu se että ne olis SOITANUT sieltä edes kerran. "terve, nyt tässä laitteessa kestää." tai jotain. Mutta kuten me kaikki tiedämme puhelimella soittaminen ON vaikeaa :) |
king kong 01.05.2006 21:25:27 | |
---|
Tuo myrtonen ei näytä tajuavan koko asian pointtia ees. Ja mä olen kyllä ihan huumorimielellä tota asiaa katellu. En vain meinaa voida uskoa että ns noin tasokas kauppa toimii noin paskasti. Minähän saan vaikka kusta mun laitteeni sisälle ja viedä sen korjattavaks. |
Tinmo 01.05.2006 21:36:23 | |
---|
Niin ja pikkusäädöt voi kyllä opetella tekemään itsekin. ...niinkuin toi potikan vaihto!!! pari pikku kolvausta ja mutterin vääntöä pitäisi kyllä basisitilyakin onnistua:) Totta tämäkin, mutta tällä kertaa olikin takuuhuolto kyseessä. "You're my wife now!" |
Tinmo 05.05.2006 19:33:56 | |
---|
Sitä pitikin vielä kysymäni, että kun olette vieneet vaikkapa justiin takuuhuoltoon tavaraa, niin ovatko kuittinne jääneet liikkeeseen? Itse en löydä omaani mistään, enkä voi uskoa että olisin heittänyt moisen menemään. "You're my wife now!" |
Niq 05.05.2006 20:12:34 | |
---|
Jos kyseessä on takuuhuolto, niin pyytäkää tilalle uutta laitetta, jos vanhaa ei pystytä korjaamaan ajallaan. Eivät varmasti anna heti, mutta kuukauden odotuksen jälkeen painutte kuluttaja-asiamiehen pakeille. Yhteydenotto häneltä luultavasti laittaa vipinää punttiin. "I have a cunning plan" -Baldrick |
BigPapa 06.05.2006 00:50:52 | |
---|
Onko laitteenne Musamaailmassa huollossa? Ei ole. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |