Aihe: Fender Custom Vibrolux Reverb vs. '65 Deluxe Reverb
1 2
McNulty
24.04.2006 16:11:34
Joo, siellä on vaan 2 kaiutinliitäntää (yht. 8ohm) ja liitäntä jalkakytkimelle. Ei oo efektilooppia tms. modernia tsydeemiä.

Hyvä homma... nimittäin en mitään "modernia" odotakaan. Vintage/roots-meininkiin ja mahdollisimman simppeli ja yksinkertainen.

Siinä on kyllä tuo putkitremolo ja putkireverbi varsinaista deluxea mutta nämähän ovat makuasioita.

Nämä ovat yksi syy myös miksi DRRI on minun suosikki-listalla. Hintakin on mielestäni kohdillaan.

Tuota Jensenin elementtiä moititaan yläpään kireydestä mutta mun makuun se kyllä sopii hyvin. Silti tekisi mieli päästä kokeilemaan vaikka jotain alnico-elementtiä rinnalla.

Minulla on tällä hetkellä 2x12" kaapissa Celestion V30 elementit ja kenties tulevaan Avatarin 2x12" ajattelin Greenbackit... Jensenin 12" voisi toimia meikäläisen tarkoituksissa varsin hyvin ja monipuolistaa soundipalettia entisestään.

Tavoite minulla on se, että tuon heviräkin + 2x12" Framuksen ohelle saisin n.20W "vintage" combon heleän soundin kera sekä UralTone Jr. nuppimallisena 2x12" greenback-cabin kanssa. Mitä enempi saundeja, sen parempi :)

Täällähän oli taannoin keskustelu, jossa oli erilaisia ääninäytteitä DRRI:stä ja elementeistä. Omat näytteet olen jo ottanut netistä veks mutta jos on tarpeen niin voin laittaa takaisinkin. Kai ne on mulla vielä jossain tallella.

Helkkari... meni minulta sivusuun tuo keskustelu. Jos joku muistaa ja viittii linkittää niin kiitoksia. Myös soundi-sampleja voi laittaa minulle tulemaan esim. mailiin tai sitten linkittää niitä --> madventures AT gmail DOT com
"I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)