Aihe: Miksei "post your rig" aiheita?
1 2
januszian
20.04.2006 23:12:40

No, jos tämä aihe sitten vasta paljasti mulle tuon artikkeli alueen niin johan se jo sen takia kannatti... tattista vaan.
"Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles. http://www.zilakka.com
Jucciz
21.04.2006 01:11:05
No, jos tämä aihe sitten vasta paljasti mulle tuon artikkeli alueen niin johan se jo sen takia kannatti... tattista vaan.

Jep, artikkeleissa kamat on listattu. Sinne vaan penkomaan.
kalamies#11 >-)))>
« OSTAKAA! · räpellystä »
N33m0
21.04.2006 01:53:39

tollasia kamathreadeja ois varmasti paljon enemmän (ja paljon mukavampi lukea) jos näihin threadeihin pystyisi suoraan pistämään kuvan pelkän linkin sijasta (niin, ihmiset ovat laiskoja)
slow music for slow people
januszian
21.04.2006 03:00:48 (muokattu 21.04.2006 03:09:00)

Tuli vaan mieleen että oli foorumi mikä tahansa niin etsimistoiminnolla harvoin löytyy JUST sitä mitä haetaan...

Sääli sinänsä... Ite ainakin turhaudun monesti sen äärellä.
"Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles. http://www.zilakka.com
Tietysti Pauligin
21.04.2006 12:47:35 (muokattu 21.04.2006 12:47:53)
Komppaan kyllä tuota juccizken pitempää kirjoitusta.

Yhtä helvettiä olisi jos täällä voisi lisätä kuvia viesteihin. Hyh, olen miettinytkin että hyvä että näin ei ole. Selatkaapa joitain foorumeita joilla niin voi tehdä, onko selkeän/nätin näköistä? Yyh
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
rosberg
21.04.2006 13:59:17
syy miksi aloin tätä foorumia seuraamaan oli juuri aivan erinomainen selkeys ja kuvien puuttuminen. avataritkaan eivät ole animoituja (olen kyllä tehnyt omastani animoidun giffin mutta ei toimi mikä on vaan plussaa). linkkiä jos haluaa kuvia, samalla latauskuorma pysyy pienenä ja muutenkin homma toimii hyvin.
miksi?
mikko1
21.04.2006 15:36:06
Selatkaapa joitain foorumeita joilla niin voi tehdä, onko selkeän/nätin näköistä?

On.
Jormaz
21.04.2006 15:42:15
Selatkaapa joitain foorumeita joilla niin voi tehdä, onko selkeän/nätin näköistä? Yyh

Chilifoorumilla ainakin toimii.

Olen ehdottanut sitä että omista tiedoista saisi ruksia _päälle_ semmoisen toiminnon että kuvat latautuisivat tekstin lomaan. Siis se ei olisi oletuksena päällä. En ymmärrä miksi ehdotus tyrmätään, eikä luonnollisesti ylläpidon toimesta, tosin ylläpidon riesahan sen koodaaminen olisi. Ei kuormittaisi edes serveriä.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Jormaz
21.04.2006 15:43:41
syy miksi aloin tätä foorumia seuraamaan oli juuri aivan erinomainen selkeys ja kuvien puuttuminen. avataritkaan eivät ole animoituja (olen kyllä tehnyt omastani animoidun giffin mutta ei toimi mikä on vaan plussaa). linkkiä jos haluaa kuvia, samalla latauskuorma pysyy pienenä ja muutenkin homma toimii hyvin.

Animoidut avatarit oli aluksi käytössä mutta se meni täysin perseilyksi joten loppui ansaitusti.
In Goth We Trust!
sihvoh
29.04.2006 10:18:23
Komppaan kyllä tuota juccizken pitempää kirjoitusta.

Minä myös, sillä jos kuvia olisi mahdollista pistää jokaiseen kirjoitukseen, loppuisi palvelimelta levytila joka toinen kuukausi... Lisäksi jokainen voi todellakin järjestää halutessaan itse omat sivustot (ilmaisia web-tiloja löytyy), joista voi linkittää kuvat näihin kirjoituksiin.
I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars...
Jormaz
29.04.2006 10:20:46
Minä myös, sillä jos kuvia olisi mahdollista pistää jokaiseen kirjoitukseen, loppuisi palvelimelta levytila joka toinen kuukausi...

Eihän niitä muillakaan foorumeilla upita sinne serverille. Pistetään pelkkä linkki.
In Goth We Trust!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)