Aihe: Gibson LP Studio (kullattu)?
1 2 3 4 5
Stanley.Climbfall
21.04.2006 13:07:10
Muuten onks ton uuden Studion (eli semmosen mitä nyt kaupassa myydään) mikit mistää kotoisin? Harmi ku Musakaupassa ei o Studioo testattavana vaikka ne myyvät sitä tilauksen mukaan.
Zakk
21.04.2006 13:22:23
Muuten onks ton uuden Studion (eli semmosen mitä nyt kaupassa myydään) mikit mistää kotoisin? Harmi ku Musakaupassa ei o Studioo testattavana vaikka ne myyvät sitä tilauksen mukaan.

Ihan ok mikit on. Samat kuin esim SG standardissa. Ei niitä nyt ainakaan testaamatta kannata vaihtaa, ei ees tunnu kiertävän pahemmin. Esim mun Classicin mikit kiertää hitosti helpommin, tosin on hieman "kuumemmat"..
"Where there's a whip there's a way"
Stanley.Climbfall
21.04.2006 14:39:04
Ihan ok mikit on. Samat kuin esim SG standardissa. Ei niitä nyt ainakaan testaamatta kannata vaihtaa, ei ees tunnu kiertävän pahemmin. Esim mun Classicin mikit kiertää hitosti helpommin, tosin on hieman "kuumemmat"..

Jooh nyt vaa o kasattava toi raha ku toi kitara himottaa todella paljon :) Pitää viel tarkistaa pääsenkö testailee tota Studioo ton yhen tyypin luonna joten seki mysteeri ratkeaa :) Sil taitaa olla 2004 malli joten kai se o sama ku noi mitä o nyt myynnissä kaupoissa?
Stanley.Climbfall
22.04.2006 01:17:08
Onko n. 1200e uudesta Studiosta paljon (kaupasta ostettu eli kai kova kotelo tulee messiin)?
Ziggy Bubba
22.04.2006 05:40:03

Onko n. 1200e uudesta Studiosta paljon (kaupasta ostettu eli kai kova kotelo tulee messiin)?

Kuulostaa aika hyvältä hinnalta. Kovan laukun pitäis tulla mukana.. Pääsetkö testaamaan ennen ostoa?
www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet!
Stanley.Climbfall
22.04.2006 20:57:09
En tiiä vielä. Kauppiaan mukaan niillä ei o Studioo kaupassa ollenkaan mutta yks tyyppi myi huuto.net:ssa sitä ja kuulema sitä voi tulla testaamaan.

Kyllä sitä pitää kokeilla ennen ostoo ku kuitenki ei o mistään taskurahasta kiinni. Jos ei muuta niin sovin kauppiaan kaa että ne tilaa sen ja sit ostopäivänä testaan vielä sen "oman tulevan" ja jos tuntuu hyvältä ei muuta ku rahat tiskille.

Himottaa ihan hemmetisti toi Studio harmi vaa ettei o viel tarpeeks rahaa kasassa muuten oisin oisin jo tilanu sen :)

Lisää kommentteja vaa...
Stanley.Climbfall
24.04.2006 12:51:27
Kertokaa vaa lisää kommentteja. Viikon sisällä meen testaa tota Studioo joten kirjoittelen omat kokemukset varmaan ens viikolla :p
fox
24.04.2006 13:14:08

Kuulostaa aika hyvältä hinnalta. Kovan laukun pitäis tulla mukana.. Pääsetkö testaamaan ennen ostoa?

Samalla linjalla olen, todennäkösesti normi-hinta.. Tuo pennun -95 viininpunanen Studio on ihan hyvä peli kyllä, tosin kaula on pikkusen paksumpi kuin noissa suuresti suosimissani 60´s profiilikkaissa. Ei se mikään halko siltikään ole, ja tottumiskysymys tämä täysin on. 95 tehdyissä tuo mikkiswitchi lienee vielä kaikissa tuo Switchcraftin pitkä tai vähän lyhyempi saman valmistajan, sittemminhän niissä on tuota lyhyempää eri valmistajan vipukytkintä käytetty, uudemmissa. Toimivia toki, mutta hieman alttiimpia kosketushäiriöille, vallankin jos kovin vemputtelee. Tahtovat löystyä ja taipua kontaktiliuskat.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
Stanley.Climbfall
24.04.2006 18:44:33
Jepjep. Toi kaula on aika oleellinen juttu, pitää olla silee kaikin puolin, tarpeeks kapee että siihen saa kunnon otteen jne.. joten tätä ei auta muu ite testaamaan...

Aattelin Studion kaveriksi ostaa Rolandin Micro Cuben joten kai tolla yhdistelmällä ees jonkun soundin saa aikaiseks? :p
Ziggy Bubba
24.04.2006 18:50:53

Aattelin Studion kaveriksi ostaa Rolandin Micro Cuben joten kai tolla yhdistelmällä ees jonkun soundin saa aikaiseks? :p

Vaikka eri luokan vehkeitä noi Studio ja Kuutio ovatkin, niin kyllähän siitä soundia saa irti. Mutta jos haluat Lespasta enemmän irti, tuo purkki ei ole kaikkein eläväsimmästä päästä. Ihan kuriositeettina: Cuben hinta on 10% ton Studion arvosta... Kyllä se jotain kertoo :)

Jos et ääriheviä vetele niin tuo Voxin AD-sarja vois olla passeli. Kitara ja soitto vaikuttaa jo reilusti enemmän.. Käyttäytyy enemmän putkivahvareiden tavoin.
www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet!
Stanley.Climbfall
24.04.2006 23:34:10
Vaikka eri luokan vehkeitä noi Studio ja Kuutio ovatkin, niin kyllähän siitä soundia saa irti. Mutta jos haluat Lespasta enemmän irti, tuo purkki ei ole kaikkein eläväsimmästä päästä. Ihan kuriositeettina: Cuben hinta on 10% ton Studion arvosta... Kyllä se jotain kertoo :)

Jos et ääriheviä vetele niin tuo Voxin AD-sarja vois olla passeli. Kitara ja soitto vaikuttaa jo reilusti enemmän.. Käyttäytyy enemmän putkivahvareiden tavoin.

Heviä ei todellakaa o tarkoitus soittaa vaikka sitä vois ehkä joskus muuten vaa harjoitella. Tarkoitus o soittaa lähinnä "visky" rockia eli 3 Doors Down, Nickelback ja sit tietysti vähän pehmeämpää Lifehouse jne...

Mitäs sanot?
Stanley.Climbfall
24.04.2006 23:46:17
http://www.thomann.de/thoiw3_artike … sn=4781732792f59c39bc3f05651edf29bc

Oisko tosta sit mihinkää ja onks ton ja Micro Cuben ero oikeesti huomattava? Koska valitettavasti ei o hirveesti rahaa kitaran oston jälkeen ja myöhemmin sit voi hankii noita 200e-> vehkeitä :|
Zakk
25.04.2006 09:22:11
http://www.thomann.de/thoiw3_artike … sn=4781732792f59c39bc3f05651edf29bc

Oisko tosta sit mihinkää ja onks ton ja Micro Cuben ero oikeesti huomattava? Koska valitettavasti ei o hirveesti rahaa kitaran oston jälkeen ja myöhemmin sit voi hankii noita 200e-> vehkeitä :|

Jos käytössä on alle 200e vahvistimeen, niin voisin kyllä suositella katsomaan käytettyjä. Haulla löytyy kyllä paljon ketjuja missä on keskusteltu tän hintaluokan vahvistimista, tai sitten joku voi varmaan luetella.
"Where there's a whip there's a way"
Stanley.Climbfall
25.04.2006 12:28:08
Jotenki en saanu minkänlaista kuvaa tosta Voxin AD sarjalaisista? Joku MicroCuben tapanen/tehoinen riittäis mulle ihan hyvin (en tarkoita MicroCoben laatuinen vaa tehoja/fyysistä koko)

eli onko joku Vox AD 5W parempi yhdistelmä tolle Studiolle kuin MicroCube. Jotenki porukan kommentit o sitä sun tätä ja nyt ku oon lukenu monenki kommentin jäi se vastaus silti saamatta eli yks kehuu sitä toinen tätä ja lopuksi o fifti fifti....

Kertokaa lisää vaa...
joukov
25.04.2006 14:25:43 (muokattu 25.04.2006 14:26:45)
Kun olet kitaran saanut ostettua niin marssit kauppaan ja kokeilet mikä on oma mielipide. Tekniset tiedot varmaan osaat hakea netistä itsekin. Pitäisikö m.nettiläisten nyt päättää mitä ostat?
Fide
25.04.2006 15:30:55

Mulla on Smartwood Studio, joka onttona poikkeaa kyllä soundiltaan noista muista Studio-tuotteista aika tavalla, mutta siitä on artikkeli laitearvioissa, jos kiinnostaa.

Jouduin hiotuttamaan nauhanpäät tuosta tämän kuivan talven tähden, eli rupesi törröttämään jo ihan kivuliaalla tavalla, mutta sekin voi olla tuon Smartwoodin ongelma, koska siinä on lievästi sanottuna eksoottinen otelautapuu.

Kaiken kaikkiaan oon ollut peliin hyvin tyytyväinen ja vakiomikit on mielestäni ihan kevollisest.

Vaffareiden osalta tuolla 200 budjetilla kotisoittoon voisit ihan kurillasi kokeilla myös Ibanezin Valbeen, jolla itse soittelen. Mutta tosiaan osta se kitara ja painu nimen omaan sen kitaran kanssa kauppaan kokeilemaan niitä vaffareita, sillä se selviää.
Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))>
Stanley.Climbfall
25.04.2006 19:50:56
Se on kyllä totta. Parasta ostaa kitaran ja sit sen kaa mennä kauppaan testaamaan muutaman vahvarin.

Kiitos tästäki vinkistä :)

Lisää kommentteja vaa..
tarzan
25.04.2006 20:06:28
Itse olen sitä mieltä että Voxin AD-sarjalaisia kannattaa kyllä ehdottomasti testata. Soittelen kotona 15 wattisella versiolla ja on mielestäni kyllä vallan mainio. Ja ei sille jäänyt kuin n.200€ uutena ostettuna hintaakaan.
"Ehkä pitäisi pikemminkin hävetä niitä biisejä, jotka on vielä tekemättä."
Stanley.Climbfall
26.04.2006 00:50:22
Itse olen sitä mieltä että Voxin AD-sarjalaisia kannattaa kyllä ehdottomasti testata. Soittelen kotona 15 wattisella versiolla ja on mielestäni kyllä vallan mainio. Ja ei sille jäänyt kuin n.200€ uutena ostettuna hintaakaan.

Joo no Vox:ia testaan ehdottomasti. Tehoista en o vielä varma mut semmonen 5-15W vois olla ihan kelpo peli.

Missäs muuten noissa Hesan kaupoissa myydään tota Voxia ku ainakaa Musamaailma ja Musakauppa eivät näytä myyvän mitään versioo :|
joukov
26.04.2006 00:58:45
Viitsisitkö joskus tehdä itse haun foorumilla?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)