Aihe: Suosittele vahvistinta!
1 2
Aksu89
16.04.2006 18:42:12 (muokattu 16.04.2006 18:44:01)
Tuommoiseen hardrock menoon, johon vielä pitäis kohtuu clean saada, olen itse pitänyt Marshall DLS 50-nuppi ja Framus CS 2x12" kaappiyhdistelmästä.
Hintaa tulee n.1000e, jos tuon Marsun nupin jostain halvalla repii.
Miikathebest
16.04.2006 19:04:31

En kyllä screameria välttämättä hardrock karkeloihin ottaisi, ennemmin joku marshall tyyppinen laite, laney gh50l, marsuja on nyt niin paljon että kokeile mitä tulee vastaan, mutta jcm2000 dsl100/50, jcm800, jubilee esim.. orangelta löytyy myös loistavia vaihtoehtoja.

Asiaa!!!
Itse tykkään mursustani enemmän kuin skriimeristä kaikenlaisessa menossa ellei raskasta heviä lasketa.

Lähtisin etsimään jcm900-sarjan sl-äksää...
Reilu vuosi sitten vahvistinta etsiessäni liikkeen ikkunassa lojui kyseinen peli kuukausia, mutta eivät antaneet edes kokeilla, koska oli kuulemma ollut vaan huollossa. Kyseinen puoti kaatui nyttemmin...

JCM 2000 DSL:n monipuolisemmilla ominaisuuksilla ei tee mitään... siinä on käytännössä kuitenkin särökanavassa vain 1 särö(vaikka onkin olevinaan 2 särömoodia), mutta cleanissä löytyy 2 erilaista sävyä, jotka taitavat ilmeisesti olla vain 2 sävyä sen parhaan molemmilta puolilta.

Varmasti pärjäisin paremmin jollain muulla marsulla, mutta nyt yritän vain olla tyytyväinen vahvistimeeni, ettei tarvitsisi alkaa sitä vaihtelemaan.

Osta vanha kunnon marsu, jonka arvo nousee iän myötä.
Hei sinä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)