Aihe: Yamaha DG-Stomp
1 2
Aki
30.03.2006 18:32:07

Ok, kiitoksia aki mittavista samplevarastoista. Eli jos nyt loppuun katon että oonko ymmärtäny kaiken
1) hyvä koitisoitossa
2) hyvät efektit paitti wah
3) hyvät saundit (paitti ehkä ihan kovin hevi?)
4) hyvä hinta/laatu
5) seuraava huommattavasti parempi laite olisi satoja euroja kalliimpi Vox Tonelab SE
6) kestävä
-->osta ihmeessä jos tarvetta on ja et viitti enempää rahaa pakosta kiinni laittaa?

Tuo täsmää täysin omien mielipiteitteni kanssa. Ja ole hyvä.

Ja isona plussana se, että soundiksi voi valita "911"!!! ;o)
http://img88.imageshack.us/img88/6484/yamahadgstomp9114yp.jpg
Boogierooster
30.03.2006 18:35:53
Wihii! Tolla varmaan pääsee ja kovaa... Vanha ja klassinen 007 ei taida onnistua mutta ei se haittaa, enköhän minä näiden pohdintojen jälkeen tuollaisen laitteen jostain skaffaa, kiitoksia kaikille.
Pastilli?
re infecta
31.03.2006 13:00:28 (muokattu 31.03.2006 13:01:49)
Wihii! Tolla varmaan pääsee ja kovaa... Vanha ja klassinen 007 ei taida onnistua mutta ei se haittaa, enköhän minä näiden pohdintojen jälkeen tuollaisen laitteen jostain skaffaa, kiitoksia kaikille.

Hyvä hyvä. Omani sainkin myytyä. Löysin koneeltani vielä yhden Yamaha DG-Stomp -näytteen, jossa treenailen yhtä omaa riffiäni. Äänenlaatu on aika karsea (mikitetty), mutta eiköhän tuosta paljastu tuo Yammun marsumaisten säröjen maailma. Linkki: http://www.mikseri.net/music/play.php?id=197389&type=dl
Boogierooster
02.07.2006 22:42:32
Dodiin, nyt nostetaan, eli pari päivää sitten tuommoisen omistukseeni sain. Aluksi ainekin vaikuttaa ihan mukavalta, vahvistinmallit ja efektit hyviltä. Myös kuulokkeiden kanssa kuulostaa mukavalta. Tosin jos ei noille efekteille missään vaiheessa käyttöä tule niin voi tämän kyllä takaisin kiertoonkin pistää. Ei niissä mitään vikaa mutta kuitenkin ilmankin pärjäilee. Ainoat suuret edut minulle on että voi soittaa kotona vaikka keskellä yötä ja sitten se että laitteessa on viritin.
Mutta täältä tähän.
Pastilli?
koponen
03.07.2006 16:15:22
Kyllä tuossa DG Stompissa on puhtaat ja pikkurosot edelleen ihan markkinoitten kärkeä. Loistava peli jos ei haae ihan äärisäröjä.
Jostakin syystä tänään tuntuu pahemmalta kuin eilen. Ja eilen tuntui pahemmalta kuin toissapäivänä..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)