cruel_destiny 09.05.2006 22:06:18 | |
---|
siis mun ymmärtääkseni classic 30 putket on laitettu sarjaan jolloin yhden poistaminen aiheuttaa koko töösän pimenemisen... myykääs mulle Hiwatt Custom 50 vahvistin, myös näitä uudempia hi-gaineja saa tarjota... :D |
Order 09.05.2006 22:12:24 | |
---|
siis mun ymmärtääkseni classic 30 putket on laitettu sarjaan jolloin yhden poistaminen aiheuttaa koko töösän pimenemisen... No tuo saattaa toki aiheuttaa pientä ongelmaa :) Tämä siis kokeiltu juttu sekä uudessa että vanhassa versiossa, tai ainakin täyttä faktaa eikä vaan mutua? And eternity, my friend, it's a long fucking time. |
superfly 09.05.2006 22:43:32 | |
---|
No tuo saattaa toki aiheuttaa pientä ongelmaa :) Tämä siis kokeiltu juttu sekä uudessa että vanhassa versiossa, tai ainakin täyttä faktaa eikä vaan mutua? Vanhan osalta mutua, kokeilla en ole uskaltanut. Tästä oli aikaisemmin joskus keskustelu ja siellä joku näin lausui asiantuntevaan sävyyn. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Aki 09.05.2006 22:45:41 | |
---|
kuuluu jonkinlaista kolinaa tai sirinää Pitäisköhän tehä Classicin omistajaparoille joku oma tukiryhmä etteivät olisi aivan yksin näiden ongelmiensa kanssa, niitä kun niin paljon kuitenkin on. Sekä ongelmia että parkoja. FAQ: Kuinka tulla toimeen Classic30:sen ongelmien kanssa ilman itsemurhaa. Tuosta on näet puhuttu aika paljon. Sinua palvelee paremmin tämän foorumin hakukone kuin tämä yksittäinen kirjoituksesi. Koitin lueskella vanhoja ketjuja, mutten oikein saanut apua. Vinkki hakua varten, melkein kaikki ko vahvistinta käsittelevät aiheet puivat juuri noita sinun ongelmiasi. |
cruel_destiny 09.05.2006 23:27:12 | |
---|
niin no ite en ole näistä paljon puhutuista ongelmista huomannut mitään vaikka olen konetta aktiivisesti käyttänyt jo viime syyskuusta asti... hyvin toimiva peli mielestäni rokkimenoon... Ja toi mun kommentti oli mututuntumalla kirjoitettu, kun muistelin vanhoja aiheita mitä luin ennen kuin ostin ko. vahvarin... myykääs mulle Hiwatt Custom 50 vahvistin, myös näitä uudempia hi-gaineja saa tarjota... :D |
Vasu 09.05.2006 23:31:30 | |
---|
siis mun ymmärtääkseni classic 30 putket on laitettu sarjaan jolloin yhden poistaminen aiheuttaa koko töösän pimenemisen... Pääteputkien hehkut taitaa olla sarjassa joten ei toimi jos putkia nyppii irti. Eikä kannattaisi oikein kokeilla muissakaan vahvistimissa jos ei ole tietoa että, niin voisi tehdä. |
Order 09.05.2006 23:45:15 | |
---|
Tuosta on näet puhuttu aika paljon. Sinua palvelee paremmin tämän foorumin hakukone kuin tämä yksittäinen kirjoituksesi. Joka olisi palvellut aivan hyvin kun olisit vain vastannut etkä käskenyt käyttämään hakua, varsinkin kun sen jo kerroin tehneeni :) Kysyvä ei tieltä eksy, eikä se mitään maksakaan näin laajakaistojen aikana. Vaan kun jonkin aikaa yritin, niin sainpa kaivettua pari ketjua ihan aiheesta. Oon vaan perinteisesti huono hakusanojen kanssa. No, ilmeisesti siis vika on noissa putkissa kuten vähän arvelinkin aikaisempien muistikuvien pohjalta, huomenna koputtelemaan josko selviäisi. Nyt kyllä nukkumaan, täytyy herätä viideltä tienaamaan rahaa uusiin putkiin. And eternity, my friend, it's a long fucking time. |