Aihe: Helsinki Guitar Show
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Joees
01.03.2006 20:34:24
Joku tulee nastolan läpi/ohi tai jotain niin mä voin tulla messiin.
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
inflames
01.03.2006 21:07:42
Olipas tosi informatiivinen sivu. Yks vammanen sivu vaan. Vai onko mun selaimessa jotain vikaa?
Toivon, että sinne tulis ees vähän enemmän matskua jossain vaiheessa.
Ihmettelen, miten joku on ees löytäny tonne...
'En minä ole pessimisti, vaikka syytä kyllä olisi' -Erlend Loe. Romantikkoitkijä #8
Juustonaksu
01.03.2006 21:22:31 (muokattu 01.03.2006 21:23:57)
Mainiota! Mukavaa, kun asustaa tällä lailla sopivasti 100m Kampin Keskuksesta niin voi poiketa useammankin kerran ihailemaan. =)

Kiitoksia linkistä!

Mielenkiintoisaa. Pitänee valua paikalle. Pääseeks tonne steissiltä tunneleita pitkin? Ei oo tullu hetkelleen stadissa käytyä.

Ei pääse tietääkseni. Ihan siitä Forumin ohi kävelet mäen ylös, Lasipalatsin ohitse niin siitä pääsee sisään. Maan alla on tietääkseni vain ja ainoastaan bussiterminaalit, rahtiterminaalit ja huoltotunneleita.
"Inhimillisen tiedon huipentuma on ymmärtää kaiken maallisen turhuus" - George Byron - Ja vitut, mä haluan kalliimpaa kamaa
tomukka
01.03.2006 21:55:04
Olipas tosi informatiivinen sivu. Yks vammanen sivu vaan. Vai onko mun selaimessa jotain vikaa?
Toivon, että sinne tulis ees vähän enemmän matskua jossain vaiheessa.

Minä laitoin sähköpostilla tiedusteluja kunkin päivän demonstraatioista ja esiintyjistä. Ei oo vielä vastausta kuulunut. Laitan infoo tänne palstalle heti kun vastaus tulee.
ninos
01.03.2006 22:33:18

Minä laitoin sähköpostilla tiedusteluja kunkin päivän demonstraatioista ja esiintyjistä. Ei oo vielä vastausta kuulunut. Laitan infoo tänne palstalle heti kun vastaus tulee.

Hyvä hyvä! Vesi on jo kielellä...

Tuonne kyllä vois saapua itsekkin paikalle vilkaisemaan.
Hampparit<3 -OSTAKEE!-
efunkelist
02.03.2006 00:13:52

Pakko mennä öögaa. Kuinkas moni teistä vie sinne oman kitaransa näytille? ;)
Mikael
02.03.2006 09:28:34

Mä löysin kun pyydettiin sinne töihin. Mukavalta vaikuttaa meininki... mäkin voin postata lisää infoa kun sellaista saan ja eiköhän noi sivutkin tosta kohennu.
Siitä mistä aita on matalin...
Aki
02.03.2006 14:56:46

Pääseeks tonne steissiltä tunneleita pitkin? Ei oo tullu hetkelleen stadissa käytyä.

Taitaa päästä, ensin sitä kaartuvaa käytävää Forumin alakertaan, 2-kerroksesta Nahka-Albertin ja peliliikkeen ohi, jne.

Mutta jos seutu ei ole tuttua niin älä hyvä ihminen temppuile, maan pinnalla 200m suoraa tietä.
Kimmo72
02.03.2006 15:04:45
..Nahka-Albertin..

Repesin jostain syystä..? Noniin jatketaan :)
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
gasser
02.03.2006 15:16:37
Mutta jos seutu ei ole tuttua niin älä hyvä ihminen temppuile, maan pinnalla 200m suoraa tietä.

Tattista, kyllä mä osaan suunnistaa, juu. Tykkään tunneleista, ei oo vaaraa jäädä auton alle.
Köyhyys johtuu omaisuuden puutteesta
32788
02.03.2006 17:17:24 (muokattu 02.03.2006 17:18:07)
Tattista, kyllä mä osaan suunnistaa, juu. Tykkään tunneleista, ei oo vaaraa jäädä auton alle.

Sillä lailla ainakin pääset, että menet metrolla Rautatientorilta yhden pysäkinvälin Ruoholahteen päin, eli jäät Kampissa. Sitten vain siinä päässä laituria, mistä metro tulee, on rullaportaat joita pitkin pääset tonne Kampin keskukseen.

EDIT: Mutta siis tuo matka on niin lyhyt kävellä, etten näe mitään syytä maksaa kahta euroa tuosta.
Kirka Saatana!
Da Make
02.03.2006 17:31:11
Sillä lailla ainakin pääset, että menet metrolla Rautatientorilta yhden pysäkinvälin Ruoholahteen päin, eli jäät Kampissa. Sitten vain siinä päässä laituria, mistä metro tulee, on rullaportaat joita pitkin pääset tonne Kampin keskukseen.

EDIT: Mutta siis tuo matka on niin lyhyt kävellä, etten näe mitään syytä maksaa kahta euroa tuosta.

Metro tunnellin tuoksusta kannattaa maksaa 2euroa.

Pitäähän "HGS" tsekata. Joku hyper GAS tapahtuma taas, mutta menkööt.
Artist
02.03.2006 17:38:03
Jahas, kaippa tuolla täytyy pyörähtää, vaikka pelkään pahasti, että tarve ostaa jotain uutta kasvaa...
"Dance like no one is watching. Sing like no one is listening. Love like you've never been hurt."
Da Make
02.03.2006 17:41:39
Jahas, kaippa tuolla täytyy pyörähtää, vaikka pelkään pahasti, että tarve ostaa jotain uutta kasvaa...

Nimen omaan näinhän se tulee menemään. Toivottavasti siellä on vahvareitakin ja kaikkea kokeiltavaa rompetta.
Artist
02.03.2006 17:45:15
Nimen omaan näinhän se tulee menemään. Toivottavasti siellä on vahvareitakin ja kaikkea kokeiltavaa rompetta.

Jep. Itse toivon, että Versoul kitarat olisivat esillä. Ei siinä mitään, jos semmoiseen iskee tosissaan ostohimo, pitää myydä kaikki muut kamat pois ja kaivella jostain vielä rahaa, mutta kaippa sitä sitten on tyytyväinen.
"Dance like no one is watching. Sing like no one is listening. Love like you've never been hurt."
Executioner
02.03.2006 18:37:05

No voi h*lvetti sentään, miksi tällaisten tapahtumien pitää olla aina jossain Helsingissä? Kuka siellä muka käy/asuu? ...kele
Marttyyrioperaatio: Teloittaja saapuu -demo kuunneltavissa!
Minushuman
02.03.2006 19:04:27
Joku tulee Lahden läpi/ohi tai jotain niin mä voin tulla messiin.
"You name it, I done it." - William Guarnere
JLM
07.03.2006 14:33:35

Toivottavasti ovat saaneet muutaman mielenkiintoisen näytteilleasettajan mukaan. Ihan tuon nykyisen tiedon perusteella ei vielä jaksais lähteä.
tomukka
23.03.2006 10:09:05
T
ommonen posti tuli Guitar show järjestäjältä kun kyselin lisätietoja show:sta
"Heip, yritetään saada mahdollisimman nopeasti!
Katso nettisivut viikonpäästä niin toivottavasti ollaan jo saatu tietoa!
Kiitti,
Klaus"
Tomtom
23.03.2006 10:48:48
Toivottavasti paikalla on myös kaikki kitararompetta myyvät kaupat kalustoinensa. Tuollainen tapahtuma kun kai vähän puuttuu suomesta. Suomen NAMM.
"Less is less- more is more. The idea that less is more is illogical." Y.J.M.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)