SiwamieS 05.12.2007 16:52:29 (muokattu 05.12.2007 16:53:29) | |
---|
Heitetäänpä vielä "budjettiluokan" (muutaman kympin halvempi kuin Duncanin vastaava) suositteluna Kent Armstrongin Hot Rails. Hyväsoundinen ja tehokas mikki raskaampaan(kin) menoon. Varsin tyytyväinen olen siihen ollut stratoni tallamikkinä. Rok. I wanna see movies of my dreams |
hapan 05.12.2007 17:17:31 | |
---|
Heitetäänpä vielä "budjettiluokan" (muutaman kympin halvempi kuin Duncanin vastaava) suositteluna Kent Armstrongin Hot Rails. Hyväsoundinen ja tehokas mikki raskaampaan(kin) menoon. Varsin tyytyväinen olen siihen ollut stratoni tallamikkinä. Rok. Mulla oli toi ennen JB jr:ää, mutta se mystisesti meni särki siten, että siitä tehot meni melkein kokonaan. Kuulosti todella helvetin ohuelta, ohuemmalta kuin puolitettuna. Oli kyllä hyvä mikki, ei siinä mitään. |
Veli Hopea 06.12.2007 14:48:10 | |
---|
Joo kiitoksia ehdotuksista, mutta tuon JB jr:n menin nyt tilaamaan. Mitäs luulette miten toimii noitten perus jenkkistandardin yksikelaisten kanssa, muita mikkejä ei ole nääs tarve, eikä varaa vaihtaa. Onko volyymiero jo liian suuri tallamikiltä muille vaihdettaessa ? Tai pystyisikö mikkien korkeuksilla tuota eroa juurikaan kompensoimaan? Chuck Norris has two speeds: Walk and Kill. |
hapan 06.12.2007 14:54:48 | |
---|
Tai pystyisikö mikkien korkeuksilla tuota eroa juurikaan kompensoimaan? Pystyy. Käsittääkseni kun ne originaalimikit ei ole mitään ihan vässyköitä? |
Kivijalka 06.12.2007 16:36:36 | |
---|
Joo kiitoksia ehdotuksista, mutta tuon JB jr:n menin nyt tilaamaan. Mitäs luulette miten toimii noitten perus jenkkistandardin yksikelaisten kanssa, muita mikkejä ei ole nääs tarve, eikä varaa vaihtaa. Onko volyymiero jo liian suuri tallamikiltä muille vaihdettaessa ? Tai pystyisikö mikkien korkeuksilla tuota eroa juurikaan kompensoimaan? Mielestäni American Standardin mikit ovat aika kuumat jo muutenkin. Itselläni Hot Railsin kanssa sai tasoerot ruuvailtua vielä aivan hyväksyttäviksi ja käsittääkseni kyseinen mikki on vielä kuumempi kuin tuo JB jr. If you ain't a ninja, you ain't shit! |