Aihe: TC Electronics G-major - yleisimmät viat ja huolto Suomessa ?
1 2
McMountainflow
21.02.2006 13:53:45
Mrezzye
21.02.2006 15:31:42

Jo on hankalaa löytää huoltofirmaa, joka tunnustaa osaavansa hoitaa G-majorin ongelmia. Helle sanoi, ettei hoida, pitää soittaa Intolle. Soitin Intolle, josta sanoivat, että soita vaan sinne Hellelle, että kyllä se huoltaa kaikki heidän laitteet.
Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi, niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???

oiva tumpeloinen
21.02.2006 15:34:56
Jo on hankalaa löytää huoltofirmaa, joka tunnustaa osaavansa hoitaa G-majorin ongelmia. Helle sanoi, ettei hoida, pitää soittaa Intolle. Soitin Intolle, josta sanoivat, että soita vaan sinne Hellelle, että kyllä se huoltaa kaikki heidän laitteet.

Soita sille Helle:lle ja kysy sen kaverin nimi Luthmanilta, joka niitä hoitaa. Se kertoi sen mullekin, ja siten pääsin asiassa eteenpäin.
Mrezzye
21.02.2006 19:50:25

Soita sille Helle:lle ja kysy sen kaverin nimi Luthmanilta, joka niitä hoitaa. Se kertoi sen mullekin, ja siten pääsin asiassa eteenpäin.

Intolta sanoivat, että Helle hoitaa KAIKKI heidän huoltonsa nykyisin. Eli heillä ei olisi siellä mitään huoltotoimintaa.
Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi, niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???

oiva tumpeloinen
21.02.2006 20:37:00
Intolta sanoivat, että Helle hoitaa KAIKKI heidän huoltonsa nykyisin. Eli heillä ei olisi siellä mitään huoltotoimintaa.

Kuukausi sitten mä häneltä kysäisin.....tiesi silloin suoraan sanoa kaverin nimen ja suoranumeron.
koponen
21.02.2006 21:05:59
Eihän täällä nyt mene into ja into-luthman sekaisin? Ja noista usb-midi sovittimista niin kannattaa tarkistaa tc:n sivuilta listä laitteista joita eivät suosittele käytettäväksi päivitykseen. Jotain Edirolin palikoita oli ainakin listassa.
Jostakin syystä tänään tuntuu pahemmalta kuin eilen. Ja eilen tuntui pahemmalta kuin toissapäivänä..
oiva tumpeloinen
21.02.2006 21:09:24
Eihän täällä nyt mene into ja into-luthman sekaisin? Ja noista usb-midi sovittimista niin kannattaa tarkistaa tc:n sivuilta listä laitteista joita eivät suosittele käytettäväksi päivitykseen. Jotain Edirolin palikoita oli ainakin listassa.

Onkos ne sitten eri puljut?

Mä aina oon luullut, että Into-luthman:sta sanotaan lyhyesti vain Into. :)

Jos näin on, niin oikea paikka on siis Into-Luthman.
Mrezzye
21.02.2006 21:38:28

Jos näin on, niin oikea paikka on siis Into-Luthman.

Into-Luthmanille soitin kyllä.

koponen
22.02.2006 09:43:02

Onhan ne eri puljut, ihan eri henkilökunta ja edustukset. Toimivat kyllä samassa Into Oy:n rakennuksessa Herttoniemessä ja taitaa itseasiassa olla niin että into-luthman on Into Oy:n tytäryhtiö.
Jostakin syystä tänään tuntuu pahemmalta kuin eilen. Ja eilen tuntui pahemmalta kuin toissapäivänä..
Mrezzye
05.03.2006 19:27:10

Ostin G-majorin. Softa pitäs päivittää. Tietääkö kukaan mistä saa usb -> midi piuhoja?

(... ja suositelkaa midipolkusimia joilla saa käytettyä kaikkia ominaisuuksia ko. laitteesta)

janik
05.03.2006 20:09:13
Ostin G-majorin. Softa pitäs päivittää. Tietääkö kukaan mistä saa usb -> midi piuhoja?

(... ja suositelkaa midipolkusimia joilla saa käytettyä kaikkia ominaisuuksia ko. laitteesta)

Ostitko sen "rikkinäisen"?
Itselläni on behringerin fcb1010 toiminut majorin kanssa oikein mukavasti.
-------------------------Fahrenheit
Mrezzye
05.03.2006 20:13:10

Ostitko sen "rikkinäisen"?
Itselläni on behringerin fcb1010 toiminut majorin kanssa oikein mukavasti.

Ostin muuten ehjän, mutta oli "kaatunut" silloin tällöin, eli mennyt jumiin. Ehkä softapäivitys auttaa.

‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)