Aihe: Tokai Blazing Fire tele
1 2
stimpy
04.04.2023 10:27:13
Täältä löytyy myös yksi blazing fire tele ja kovin on nihkeää tiedonsaanti. Ilmeisen harvinainen maailmallakin. Tokaiforumilta löysin viitteen että blazing fire nimellä olisi musamaailma tilannut kitaroita suomeen. Kaikki pienikin tieto on tervetullutta, ainakin kitarassa työnjälki sekä laatu on ensiluokkaista. Kaulaa ja nauhatöitä kun kovalla silmällä syynää niin karmeempaan jälkeen törmää joissain usa fender valmisteissakin.

https://www.tokaiforum.com/threads/ … g-tokai-strat-with-no-serial.26318/
Laulava Kylätohtori
06.04.2023 23:04:57 (muokattu 06.04.2023 23:10:22)
Mulla on ykköskitarana ollut 20 vuotta Blazing Fire strato. Kaiken loputtoman kitararunkkauksen jälkeen se on edelleen mulla ja ykköskitarana, joten ei se ihan huono voi olla.

Musamaailman maahantuoma ja ostin sen raumalaisesta musiikkiliikkeestä 2001. Eka kunnon sähkökitara. On kyllä erinomainen peli. Hyvä soundi ja muutenkin stabiili. Rautapuoli tosi laadukasta, koska siinä on esim. edelleen alkuperäiset (vintage) nauhat ja tällä on soitettu valtavasti. Tosin nyt ne alkaa olla vaihtokunnossa, mutta tässä välissä on saanut kuoppia paljon vähemmällä soitolla oleviin vehkeisiin.

Eipä tuosta Blazing Fire -merkinnästä ole tietoa löytynyt oikein mistään. Mutta epäilisin, että on juurikin joku Musamaailman tilaama juttu. Mulla on Tokain tele (ei Blazing Fire) ja se on myös jotain Musamaailman erikoispienerää, joka tilattiin aikanaan Raumalle. Musamaailma tilasi (muistaakseni) 6, joista kolme tuli Raumalle ja yksi on mulla, toinen kaverilla ja yksi alkuperäisellä tilaajalla, jota en tunne. Mutta siis näitä on Musamaailmalla ollut.

E. Tämä on replica Fenderin '62 stratosta. Japanilainen, mutta ei ole muistaakseni mitään sarjanumeroita tai mahtoiko olla maaleimojakaan. Ja tämä oli jo kaupassa valmiiksi "Seymourized" eli Duncanin SSL-1:t kaulassa ja keskellä ja JB Jr. tallassa. Teräsblokin olen laittanut ja vaihtanut single coilin tallaan.
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)