Aihe: JCM 800:n ja 900:n erot
1 2
kimurantti1
10.02.2006 00:19:55
Oli pakko äänittää ensi hätään edes kameralla jotain pätkää, kun ei jaksanut viritellä mikkisysteemejä:
http://mp3.jucciz.com/jmp/lespaul.mp3
(...ja tässä sitten ON masteri auki!)

Onko mulla korvissa vikaa vai miksi soundi on noin nenäkäs? Pakko sanoa, että ei ollut ihan parhaasta päästä mitä nyt ko. laitetta olen kuullut. Laitetaan noiden äänityskamojen piikkiin. Saisikos tuosta jossain vaiheessa kunnon näytettä? Ja vaikka boostailtuna jollain pedaalilla?
"Olen oppinut että tämän jutun pääpaino on jossain aivan muualla kuin mediassa ja julkisuudessa." -Antti Tuisku (Nokian Uutiset 1.8.2005)
Jucciz
10.02.2006 00:44:34
Onko mulla korvissa vikaa vai miksi soundi on noin nenäkäs? Pakko sanoa, että ei ollut ihan parhaasta päästä mitä nyt ko. laitetta olen kuullut. Laitetaan noiden äänityskamojen piikkiin. Saisikos tuosta jossain vaiheessa kunnon näytettä? Ja vaikka boostailtuna jollain pedaalilla?

Järjestyy. Soundi on "nenäkäs" varmaankin sen takia, että noissa Fralinin humbuckereissa on aika pureva keskialue, hieman P90:ien tyyliin. Itse tykkään siitä paljon. Kunnon näytettä tulee varmaankin viimeistään ensi viikolla kun kerkeän paremmin äänittelemään.
kalamies#11 >-)))>
« OSTAKAA! · räpellystä »
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)