Latee 24.01.2006 15:50:51 | |
---|
Saakos tuohon Screameriin halvempaa footswitchiä ku Englin omat? |
ilpoliekkio 24.01.2006 16:21:12 | |
---|
Saakos tuohon Screameriin halvempaa footswitchiä ku Englin omat? Saa, tietääkseni. Ainakin Fireballiin ja Thunderiin passaa monet muunkin merkkiset footswitchit. Awaken the suffering |
Latee 24.01.2006 16:33:47 (muokattu 24.01.2006 16:40:49) | |
---|
Saa, tietääkseni. Ainakin Fireballiin ja Thunderiin passaa monet muunkin merkkiset footswitchit. Jees. Hinnakaita enkelin polkimet. Jos joku vielä tietäisi minkä merkkiset käy. Onko tuosta Z-5 olemassa halvempaa versiota? Oisko tämä http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-182724.html |
rokettirollari 24.01.2006 19:25:21 (muokattu 24.01.2006 19:35:48) | |
---|
Mitenkäs, kun tuli hankittua Engl Thunder-nuppi jonka toisen bändin käyttöä varten hommasin. Vielä en ole sille kaappia hommannut, mutta oman Mesan V30 elementeillä varustetun kaapin kanssa soundi on vähän turhan tiukka. Nyt ois mahdollisuus ostaa tutulta halpaan hintaan toinen Mesa 2x12-kaappi jossa myös (tietenkin) V30-elementit. Saisikohan esim. torilla vaihdettua kaksi V30:tä päittäin Greenbackeihin? Englit tosiaan on vähän yläkireitä, muttei mua Thunderissa niin haittaa jos kaapilla vähän kompensoi. V30-elementit taas toimii muutenkin tummasoundisen Lone Starin kanssa kun tauti. Edit: Nyt olisi torilla ilmoitus kahdesta Greenback elementistä hintaan 80e/kpl ja samaan aikaan jollain toisella kaverilla ilmoitus, että "Ostan erilaisia 12-tuumaisia Celestioneita. esim: vintage 30". Saisikohan pari V30:tä menemään kaupaksi 80e/kipale? |
Eemil 24.01.2006 20:06:41 | |
---|
Saakos tuohon Screameriin halvempaa footswitchiä ku Englin omat? Saapi. Hommaa kaksi tavallista footswitchia joissa on kaksi kytkintä stereoplugipiuhalla. Toisen lootan toinen nappi vaihtaa kanavaa ja toinen kytkee boostin päälle/pois. Toisen lootan toinen nappi kytkee kaiun päälle/pois ja toinen soolobuustin (vls) päälle/pois. Japanilaiset koulutytöt liimaa pihevejä päähän ja komodo syö ne.
K100 #2 |
Latee 25.01.2006 06:29:53 | |
---|
Saapi. Hommaa kaksi tavallista footswitchia joissa on kaksi kytkintä stereoplugipiuhalla. Toisen lootan toinen nappi vaihtaa kanavaa ja toinen kytkee boostin päälle/pois. Toisen lootan toinen nappi kytkee kaiun päälle/pois ja toinen soolobuustin (vls) päälle/pois. Jees. Kiitän. |
Spasi 25.01.2006 14:42:22 | |
---|
Saapi. Hommaa kaksi tavallista footswitchia joissa on kaksi kytkintä stereoplugipiuhalla. Toisen lootan toinen nappi vaihtaa kanavaa ja toinen kytkee boostin päälle/pois. Toisen lootan toinen nappi kytkee kaiun päälle/pois ja toinen soolobuustin (vls) päälle/pois. Mitenköhän saisi silleen kuin on Z5:ssa että on neljä eri kanavaa 1.higain/lead 2.logain/lead 3.higain/clean ja 4.logain/clean? Tällä hetkellä mulla on marshallin perus footswitchi jossa on kaksi kytkintä. Toisella vaihdetaan lo/hi gain ja toisella lead/clean. Mutta ongelma on siinä että kun vaihtaa higain/leadistä logain/cleaniin niin pitää molempia nappeja painaa ja siitä johtuen aika usein menee väärä kanava päälle... |
Antti1 25.01.2006 14:50:29 | |
---|
No jos haluat ne Z5:n ominaisuudet, niin meneppä kuule kauppaan ostamaan sellainen. Mulla oli aikoinaan Z5, mutta myin sen pois, koska se oli turha laite. Mun ei tarvii kytkeä kaikua, volaboostia ja kanavatkin vaihtuu kaksinappisella halutulla tavalla, kunhan on kenkä jalassa. "Paskat soundit bändikäyttöön, hyvät soundit sängynlaitasoittoon." -Fortune |
JuSu 25.01.2006 14:57:26 | |
---|
Mitenköhän saisi silleen kuin on Z5:ssa että on neljä eri kanavaa 1.higain/lead 2.logain/lead 3.higain/clean ja 4.logain/clean? Tällä hetkellä mulla on marshallin perus footswitchi jossa on kaksi kytkintä. Toisella vaihdetaan lo/hi gain ja toisella lead/clean. Mutta ongelma on siinä että kun vaihtaa higain/leadistä logain/cleaniin niin pitää molempia nappeja painaa ja siitä johtuen aika usein menee väärä kanava päälle... I feel your pain, brother.... Mutta tuo ei enää onnistu perusfootswitcheillä. Hanki Z5 tai midiohjaushässäkät. Valitettavasti ei ole kuitenkaan ilmaista tuo lysti. JuSu I'm afraid of the candle but live for the flame. |
BenGlenton 25.01.2006 16:01:24 | |
---|
Kerran se Z5:n hankinta kirpaisee mutta kyllä se sitten palkitseekin, kun on rahan menetyksen aiheuttamasta ensijärkytyksestä toipunut. Harmi tosiaan että se on niin kallis, mutta kyllä se on ainakin mulle hyödyllinen. Jokaisen Screamerin (tai Blackmoren) ostajan kannattaa tosiaan tarkkaan harkita tarvitseeko Z5:ä välttämättä. 200 eurolla saa paljon kaikkea muutakin kivaa. Silloin tällöin noita liikkuu käytettynä, eli silmät tarkkana! www.supremecourtband.fi |
Antti1 25.01.2006 16:07:28 | |
---|
Jokaisen Screamerin (tai Blackmoren) ostajan kannattaa tosiaan tarkkaan harkita tarvitseeko Z5:ä välttämättä. Joo, todellakin. Mä huomasin käyttäväni vain yhtä moodia molemmilta kanavilta tuosta vahvistimesta, niin ei tuo Z5 enää tuntunut mielekkäältä vempaimelta. Kaiku on mun musiikkityyleissä ylipäätäänkin melko turha asia, lo-lead soundaa vaan heavya selkeämmältä ja sooloboosti on liian suuri. Kaikenkukkuraksi sen polkimen olisi voinut ahtaa vähän pienempään laatikkoon ja madaltaa hiukan hintaa. Ei huvita kantaa nupin levyistä ja helvetin kallista kanavanvaihdinta aina mukana... 23€ löytyi korvaaja tolle. "Paskat soundit bändikäyttöön, hyvät soundit sängynlaitasoittoon." -Fortune |