Guitarist 20.01.2006 08:35:13 | |
---|
Mielestäni VH100R:ssä oli mainio kokonaissoundi, mutta säröjen puolelta ei taivu rankempaan menoon, valitettavasti.. |
Jesus_Plastica 20.01.2006 22:43:44 | |
---|
Mielestäni VH100R:ssä oli mainio kokonaissoundi, mutta säröjen puolelta ei taivu rankempaan menoon, valitettavasti.. Jaa kyllä ainakin Opethilla näyttää toimivan, en sitten tiedä onko tuo sitä rankkaa menoa... |
Guitarist 20.01.2006 23:18:45 | |
---|
Opeth:n kitaristi käyttää vh100r:n kanssa bossin GT-5:sta.. tietääkseni, eikä soittele ite nupin säröillä.. |
tommi_899 20.01.2006 23:40:38 | |
---|
Mielestäni VH100R:ssä oli mainio kokonaissoundi, mutta säröjen puolelta ei taivu rankempaan menoon, valitettavasti.. tuo riippuu siitä minkä itse näkee rankaksi, mielestäni lähtee kyllä hyvät säröt tuosta :) |
Ze Kink 21.01.2006 00:19:08 (muokattu 21.01.2006 00:20:48) | |
---|
Mielestäni VH100R:ssä oli mainio kokonaissoundi, mutta säröjen puolelta ei taivu rankempaan menoon, valitettavasti.. Ai ei vai? Ia Eklundhilla on Vh100r ilman mitään purkkeja ja kyllä on rankka särö. Ja kyllä sitä säröä mun mielestä riitti, kun Levytukussa tuollaista kokeilin. Ja voihan sitä aina boostatakin, jos tuntuu että loppuu kesken. E: http://www.freakkitchen.com/music/organic_01.mp3Siinä Ia vetelee vähän. Kyllä mun mielestä säröä on ihan tarpeeksi. WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani |
efunkelist 21.01.2006 01:02:33 | |
---|
Jonkun verran olen riffitellyt kaverin vh100r -nupilla jonka alla on siihen kuuluva laney 4x12" ja täytyy sanoa että kyllä siitä saa paljon hyviä soundeja ulos! etenkin rokkijuttuja mutta puhdas on myös ärittäin miällyttävä. ja kovempaan mättöön myös aivan ehana. Sanoisin tuota erinomaiseksi laitteeksi rock/hevi-toimintaan, ainoastaan puritaanisempi jazz ja kevytbluusiroso jää ei-vahvuuksiin vaikka niitäkin sillä pystyy tarvittaessa suorittamaan. Mutta tuo 100w tehoja on kyllä sairaasti liikaa niin hinnassa kuin roudattavuudessa ainakaan omaan amatöörimäiseen käyttööni. Mutta jos lavat ja keikat ovat sen kokoiset että joku muu roudaa ja maksaa viulut niin eihän siinä sitten mitään ;) |
Takajeejee 21.01.2006 12:26:39 | |
---|
Ai ei vai? Ia Eklundhilla on Vh100r ilman mitään purkkeja ja kyllä on rankka särö. Ja kyllä sitä säröä mun mielestä riitti, kun Levytukussa tuollaista kokeilin. Ja voihan sitä aina boostatakin, jos tuntuu että loppuu kesken. E: http://www.freakkitchen.com/music/organic_01.mp3 Siinä Ia vetelee vähän. Kyllä mun mielestä säröä on ihan tarpeeksi. Kyllä olisi omiin tarpeisiin ainakin! Pitänee alkaa taas harkitsee tota seuraavaks vaffariks.. Ehkä just tollanen progehtava jotenki hämärästi ja selkee särösaundi. Ja ei luulis jäävän 100w 4x12 kaapilla rumpalin jalkoihin ;) "Bad artists always admire each others work." |
Takajeejee 21.01.2006 12:29:28 | |
---|
Opeth:n kitaristi käyttää vh100r:n kanssa bossin GT-5:sta.. tietääkseni, eikä soittele ite nupin säröillä.. Tai sit oot tulkinnu väärin jotain erimaalaista tekstiä ja tehny omia johtopäätöksiä ;) Entä jos se ottaakin vaan efektit siitä GT-5:sta? "Bad artists always admire each others work." |
hirvma-6 21.01.2006 13:42:34 | |
---|
Opeth:n kitaristi käyttää vh100r:n kanssa bossin GT-5:sta.. tietääkseni, eikä soittele ite nupin säröillä.. Kun tuota Opeth DVD:tä katselee, niin Peter Lindgren näyttäis käyttävän vh100r:ää, mutta Mikael Åkerfeldt gh50L:ää. Vaikea sitten sanoa mitä purnukoita siinä välissä on... |
Ze Kink 21.01.2006 14:12:04 | |
---|
Kun tuota Opeth DVD:tä katselee, niin Peter Lindgren näyttäis käyttävän vh100r:ää, mutta Mikael Åkerfeldt gh50L:ää. Vaikea sitten sanoa mitä purnukoita siinä välissä on... Eikös Åkerfeldtillä oo Gh100l? WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani |
JTL 21.01.2006 18:20:21 | |
---|
Mielestäni VH100R:ssä oli mainio kokonaissoundi, mutta säröjen puolelta ei taivu rankempaan menoon, valitettavasti.. Heh, näköjään taidat sitten vaatia aika älyttömän määrän säröä. Riippuu tietenkin hirveesti kitarasta millä sitä soittelee. http://bedimmed.kypara.net
"Tummaa trashmetallia viiltävällä annostuksella tappavia melodioita!" |
Ze Kink 21.01.2006 19:01:57 | |
---|
Kyllä olisi omiin tarpeisiin ainakin! Pitänee alkaa taas harkitsee tota seuraavaks vaffariks.. Ehkä just tollanen progehtava jotenki hämärästi ja selkee särösaundi. Ja ei luulis jäävän 100w 4x12 kaapilla rumpalin jalkoihin ;) Joo, mulla on tuo kanssa ostoslistalla. Mitään jazziahan tolla ei välttämättä vedä, mutta eipä ole tarpeenkaan, onhan mulla siihen Classic 30. Ia:lla on aika jännä saundi kyllä: http://home.swipnet.se/~w-60651/laney.html WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani |
Da Make 21.01.2006 19:18:06 | |
---|
"Särö ei riitä nyyh".. no silloin kannattaa ostaa se Spider II. Tuossa on sellainen mukavan dynaaminen särö, ehkä hieman yläkireä (british) mutta asiaan voi varmasti vaikuttaa myös etusputkien valinnalla. Precenseä saa pitää aika pienellä. |
VoodooFish 18.02.2006 15:40:10 | |
---|
no jos ei säröt riitä jollekkin ni käykää osteleen bossin mt-2:kkosia muutama kymmenen ja laittakaa ne jonoon siihe kitaran ja nupin välille ni eiköhä siinä sitte oo tarpeeks säröä teille säröhimottajamaanikoille |
Theknob 03.03.2006 03:23:41 | |
---|
olis tämmöinen myynnissä tuolla torilla Tsekkaileppas http://www.theknobband.net jos kolahtaa melodinen punk tyyliin Nofx, Green Day.
Jos taas Gamma Ray, Helloween ja Rhapsody kolahtavat, tutustu http://www.celesty.net |
Peer 18.03.2006 19:25:52 | |
---|
Missäs kyseisiä nuppeja myydään? Levytukku on ainoo paikka missä oon törmännyt noihin mutta sieltäkin ne on tällä hetkellä loppu. rock |
nikkisuicide 08.01.2017 17:47:54 | |
---|
Itse olen vetänyt pelkästään VH100R:llä nyt vajaat neljä vuotta ja se on kevyesti paras vahvistin mitä olen koskaan omistanut! Puhdas soundi on humbuckereilla kieltämättä vähän tummanpuoleinen, muttei niin tumma että se livenä haittaisi. Asian saa myös korjattua pienellä kaiulla ja/tai chorusilla vallan makoisasti. Soitan rankemman luokan rokkibändissä, joten hirveästi ei noita välimuotosäröjä tule studiokokeiluja lukuun ottamatta käytettyä. Se on edelle maininutta kompaten varmasti erinomainen AC/DC-tason rokkiräimätykseen, mutta ei sillä mitään paljon sitä rankemaa pysty vetämään. Tosin nautin itse soundista suunnattomasti Blues- ja funkjuttuja räpeltäessäni! Vahvistimen heittämällä paras puoli on sen high gain-ominaisuudet. Ääripääsärö on kyseisessä vahvistimessa mielestäni täysin vertaansa vailla! Se on rapea ja kulmikas, mutta samanaikaisesti myös miellyttävän pehmeä ja itse myös nautin siitä hieman nasaalista ominaissoundista, koska se tuo minulle mieleen vanhempien Marsujen räkäisen luonteen. Myös ihan pikkuruinen, hallittu määrä vanhanaikaista moottorisahafuzzia tuo vahvistimen soundiin todella miellyttävän ja omintakeisen särmän! |