Feggy 20.01.2006 22:13:07 | |
---|
Tervetuloa kerhoon, ja onnea! Ei sen säätäminen mahdotonta ole, tai edes vaikeaa. Tarvitsee vain pari pikku oivallusta - koulukuntia tosin on useita ;-) Mietinpä tässä, josko jaksaisin viikonloppuna väsätä pikku artikkelin tuon tallan ja vibran säätämisestä, kun se tuntuu varsin monia JM/Jaguaristeja askarruttavan. Hmm... Erinomainen idea! Ja onnea vain Janille ja tervetuloa Jaguaarikerhoon! Vinkiksi mainittakoon, että misskitara-kisassa ei ole vielä yhtään Jaguaria...yksi jazzmaster sentään löytyy... "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
- Vaaralliset lelut: Kaunis laulu |
Jani The Rock 20.01.2006 23:05:51 | |
---|
Erinomainen idea! Ja onnea vain Janille ja tervetuloa Jaguaarikerhoon! Vinkiksi mainittakoon, että misskitara-kisassa ei ole vielä yhtään Jaguaria...yksi jazzmaster sentään löytyy... Jeps, kiitti vaan! Mielelläänhän sitä sitten ilmoittaisi Jaggen missikisaan, mutta kun ei oo sitten minkäännäköstä kameraa. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
Corba 21.01.2006 18:51:40 | |
---|
Mietinpä tässä, josko jaksaisin viikonloppuna väsätä pikku artikkelin tuon tallan ja vibran säätämisestä, kun se tuntuu varsin monia JM/Jaguaristeja askarruttavan. Hmm... Artikkelia kehiin vaan... Plussaa ropisee... Twist! Beat! - Tulta ja tunnelmaa!!! |
Chemo 22.01.2006 20:41:26 | |
---|
No nyt tulee se Jaguaari taloon sitte. Vaude, onnea! Testasiks ikinä sitä mun Jaguaariani? Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
Jani The Rock 22.01.2006 20:45:53 | |
---|
Vaude, onnea! Testasiks ikinä sitä mun Jaguaariani? Thänx! Enpä tullut sitä testanneeksi. Oli vähän sellanen pelko, että olis alkanut tehdä mieli omaa... 8) Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
jnummeli 01.02.2006 11:46:21 | |
---|
Olen ollut 3-Color Sunburst Jaappan Jatzmasterin onnellinen omistaja syksystä. Ainoa käärme, joka paratiiisissa luikertelee on tosiaan se talla. On menny hermot siihen kielten hyppimiseen ja surisemiseen. Voisiko joku siis antaa sellaisen liikkeen osoitteen, josta tuollaisen Mustang-tallan sais ostettua. Ei kai sen nyt vintage-talla kuiteskaan tartte olla, ihan tavallinenkin käy. Hmm... Niin, että ilmeisesti niitä talloja ei saa Suomesta vaan joutuis tilaamaan jostain kauempaa..? Tuo vintage-guitars.se veloittaisi sivujensa mukaan 500 SEK=53 eur (!) postikuluja Suomen lähetykselle. Mikäli siis oikein ymmärsin. Eli sen kai voi unohtaa heti kättelyssä. |
Feggy 01.02.2006 11:53:29 | |
---|
Olen ollut 3-Color Sunburst Jaappan Jatzmasterin onnellinen omistaja syksystä. Ainoa käärme, joka paratiiisissa luikertelee on tosiaan se talla. On menny hermot siihen kielten hyppimiseen ja surisemiseen. Voisiko joku siis antaa sellaisen liikkeen osoitteen, josta tuollaisen Mustang-tallan sais ostettua. Ei kai sen nyt vintage-talla kuiteskaan tartte olla, ihan tavallinenkin käy. Hmm... Niin, että ilmeisesti niitä talloja ei saa Suomesta vaan joutuis tilaamaan jostain kauempaa..? Tuo vintage-guitars.se veloittaisi sivujensa mukaan 500 SEK=53 eur (!) postikuluja Suomen lähetykselle. Mikäli siis oikein ymmärsin. Eli sen kai voi unohtaa heti kättelyssä. Oletko kysynyt Musa-Fazerilta? "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
Keefster 01.02.2006 11:57:24 (muokattu 01.02.2006 11:58:00) | |
---|
Tuo vintage-guitars.se veloittaisi sivujensa mukaan 500 SEK=53 eur (!) postikuluja Suomen lähetykselle. Lienee tuollaisen tallan voisivat nätisti pyytäessä laittaa muullakin kuin ekaluokan lentopostilla… No sehän sopii kuin satula lehmälle. |
jnummeli 01.02.2006 14:52:27 | |
---|
Oletko kysynyt Musa-Fazerilta? Soitin Fazulle ja kuulemma 80 euroa pyytävät moisesta. Pikkasen on ylihintaa mun mielestä.. |
Feggy 01.02.2006 15:00:45 | |
---|
"Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
Jungleman 01.02.2006 15:13:32 | |
---|
Soitin Fazulle ja kuulemma 80 euroa pyytävät moisesta. Pikkasen on ylihintaa mun mielestä.. http://www.millbrook.fi/Tallat_sahkokitarat.htm Selaa vähän alas. 48€. Mutta: noista kuvista näkee, kuinka palat ovat liian kapeita, niissä on n. 0,5 - 1 mm väliä. Eivät pysy paikoillaan vaan seilaavat sivusuunnassa - vire ei pidä. Olen testannut, ja nuo toimivat huonommin kuin alkuperäiset JM/Jaguar -tallapalat. Peekele, kai minun on pakko kirjoittaa se artikkeli sitten. Tänä iltana yritän, vaan en lupaa mitään... Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 J-boy #5 |
Feggy 01.02.2006 15:23:30 | |
---|
http://www.millbrook.fi/Tallat_sahkokitarat.htm Selaa vähän alas. 48€. Mutta: noista kuvista näkee, kuinka palat ovat liian kapeita, niissä on n. 0,5 - 1 mm väliä. Eivät pysy paikoillaan vaan seilaavat sivusuunnassa - vire ei pidä. Olen testannut, ja nuo toimivat huonommin kuin alkuperäiset JM/Jaguar -tallapalat. Peekele, kai minun on pakko kirjoittaa se artikkeli sitten. Tänä iltana yritän, vaan en lupaa mitään... Sama muuten silmämääräisesti koskee noita Allpartsin talloja. Jospa kuitenkin kysyisit niiltä ruotsalaisilta paljonko vintagetalla postikuluineen tekisi? Ehkä tuo postihinta koskee vintagekitaroita, jolloin vakuutus tulee mukaan... "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
jnummeli 01.02.2006 15:29:50 | |
---|
Sama muuten silmämääräisesti koskee noita Allpartsin talloja. Jospa kuitenkin kysyisit niiltä ruotsalaisilta paljonko vintagetalla postikuluineen tekisi? Ehkä tuo postihinta koskee vintagekitaroita, jolloin vakuutus tulee mukaan... Jeps. Laitoin sähköpostia sinne Ruotsiin. Kaipa se vintage-talla juu paras olisi. Kiitokset vaan kovasti kaikille asiantuntijuudesta! |
tomukka 10.02.2006 14:14:51 | |
---|
Hetkellisen mielenhäiriön ja innostuksen saattelemana lähti rahat lapin polttajien tilille. Odotusta siis... Jazzimasteri MIJ tulee toivottavasti piakkoin kotiin. Pääsee vittuuntumaan siihen tallaan. Miten lie tuon laukun kanssa? Perinteiseen straton laukkuun ei tuo Jazzmaster vissiin mahdu, mutta onko kokemusta, meneekö Straton kantopussissa? Näihin kuviin, näihin tunnelmiin... |
Listen 10.02.2006 14:45:58 | |
---|
meneekö Straton kantopussissa? Squier Jagmaster mahtuu ainakin Thomannin topattuun sähkis-gig bagiin, straton pussista en tiiä. "Se taitaa olla juuri se jätkä, joka jo pienenä
pisti useammin kuin kerran kielensä jäätyneeseen rautatankoon."
(Radiopuhelimet) |
Feggy 10.02.2006 15:58:31 | |
---|
Hetkellisen mielenhäiriön ja innostuksen saattelemana lähti rahat lapin polttajien tilille. Odotusta siis... Jazzimasteri MIJ tulee toivottavasti piakkoin kotiin. Pääsee vittuuntumaan siihen tallaan. Miten lie tuon laukun kanssa? Perinteiseen straton laukkuun ei tuo Jazzmaster vissiin mahdu, mutta onko kokemusta, meneekö Straton kantopussissa? Näihin kuviin, näihin tunnelmiin... Mä ostin semmoisen kahdenkympin reppumallisen laukun. Siihen menee ainakin Strato, Jaguar, Jazzmaster ja Les Paul. Shake some action. |
tomukka 24.02.2006 18:34:23 | |
---|
Eilen saapui kotiin Jazzmaster CIJ. Nätti kuin mikä ja 12-54 kielet kun laittoi niin jo alkoi soimaan. Mahottoman hyvin vireensä säilyttää, eikä kieletkään pompi tallassa niin kovasti kuin ennakkoon odotin. Soittotatsini onkin aika kesy. Kitarassa on vain yksi seikka (lattialle putoilevan kammen lisäksi) mikä häiritsee ja sekin on kosmeettinen, nimittäin häikäisevän valkoiset nupit ja mikin kuoret. Olisikohan kukaan relicoinut muoviosia esim. kahvilla, teellä tai kokiksella vintagemman näköiseksi, jotta kauankohan niitä uskaltaisi litkussa liotella? |
tomukka 24.02.2006 18:37:34 (muokattu 24.02.2006 18:37:53) | |
---|
Eilen saapui kotiin Jazzmaster CIJ. Nätti kuin mikä ja 12-54 kielet kun laittoi niin jo alkoi soimaan. Mahottoman hyvin vireensä säilyttää, eikä kieletkään pompi tallassa niin kovasti kuin ennakkoon odotin. Soittotatsini onkin aika kesy. Kitarassa on vain yksi seikka (lattialle putoilevan kammen lisäksi) mikä häiritsee ja sekin on kosmeettinen, nimittäin häikäisevän valkoiset nupit ja mikin kuoret. Olisikohan kukaan relicoinut muoviosia esim. kahvilla, teellä tai kokiksella vintagemman näköiseksi, jotta kauankohan niitä uskaltaisi litkussa liotella? Edit: ...niin joo ja näyttää mahtuvan juuri ja juuri tuohon straton Gig Bag:iin |
piupau-kolibri 03.04.2008 16:06:54 | |
---|
Terska, nyt ei kyllä enää kestä hermot. Jatkuvalle kielten särinälle ja pomppimiselle on laitettava loppu! Onko sattumalta kukaan löytänyt Suomesta näitä mustangin vintage-talloja? Ja jos on niin mihin hintaan? Ja jos ei ole, vaan ulkomailta, niin mistä ja paljolla? Toinenkin epäkohta on kuherruskuukauden jälkeen löytynyt. Toi tippuva kampi on pirun mälkki homma. Onko joku keksinyt siihen jotain järkevää niksiä? Hyvä kaveri siitä tulee, mutta jumankavita on se vähän hankala! |
RHirvela 03.04.2008 19:57:31 | |
---|
Terska, nyt ei kyllä enää kestä hermot. Jatkuvalle kielten särinälle ja pomppimiselle on laitettava loppu! Onko sattumalta kukaan löytänyt Suomesta näitä mustangin vintage-talloja? Ja jos on niin mihin hintaan? Ja jos ei ole, vaan ulkomailta, niin mistä ja paljolla? Toinenkin epäkohta on kuherruskuukauden jälkeen löytynyt. Toi tippuva kampi on pirun mälkki homma. Onko joku keksinyt siihen jotain järkevää niksiä? Hyvä kaveri siitä tulee, mutta jumankavita on se vähän hankala! Itsellä ainakin toimii pirun hyvin, kun laittoi buzz stopin ja tuon millbrookin mustang-tallan. Nykäsin vielä teippiä niihin tallan tappeihin, niin pääsi eroon siitä tallan lonksumisesta. Tosin tuo teippaaminen ei kai muistaakseni oo kovin suositeltavaa jos vibrakampea käyttää. "...engages the VIBE circuit, this gives the player the sound and feel of a stadium gig" -Laneyn joku manuaali |