Aihe: Ibanez 2006 @ Levytukku
1 2
Tietysti Pauligin
14.01.2006 01:51:25 (muokattu 14.01.2006 01:52:32)
ARX300 oli kyllä ihan mukavan näköinen. Njää, enpä tiedä muuten kun en ole kokeillut. Eikä ole levytukku ihan lähellä. Kivalta se näyttää.

Eikä noista nyt mikään rumakaan sinänsä ollut.. Ei tässä muuta osaa noista sanoa kun ei mitään tietoa.
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
Invader
14.01.2006 02:28:54
Ihmeellisen köppäisen näköiset nuo kaarevat kannet noissa. Näyttää ihan joltain ilmapalloilta. Tuo EW20 sitävastoin kyllä herättää kiinnostusta.
Tai sitten ei..
PIM
14.01.2006 04:18:14
Ihmeellisen köppäisen näköiset nuo kaarevat kannet noissa. Näyttää ihan joltain ilmapalloilta. Tuo EW20 sitävastoin kyllä herättää kiinnostusta.

Kannattaa sit käydä tsekkaan. Mä tein ostopäätöksen kolmessa minuutissa vaikka en ollut edes menossa ostaan mitään. Toisin olin jo pidempään kuolannut sitä edellistä B-bandillista mallia, jossa olin mm. perinteisempi soololovi.
...ttu tätä elämää, yhtenä päivän autokuume ja toisen GAS...
Artist
14.01.2006 12:51:59
Tuo ARX300 on kyllä hienon näköinen. En uskalla mennä testaamaan, kun kuitenkin tekisi sitten mieli ostaa se pois...
Aki
14.01.2006 13:27:04

Mua pelottaa. Toi ARX300 saattaa testireissulta tarttua mukaan jos se kerta on hyvä.

Suuri harmi ettei Ibanez tällä hetkellä tee Blazeria tai muuta stratotyylisempää laitosta. Se olis takuulla semmonen, mitä vois varauksetta suositella niille kaikille jotka ettii stratoa alle 500€:lla. Kaverin Blazer '95 (~300€ käytettynä) on ihan ällistyttävän hyvä strato. Juuri sopivasti sellasta vintagesärmää ja rouhetta.
Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!!
Ziggy Bubba
14.01.2006 13:29:06

Kyllä nuo ARC-mallit vaan miellyttää meikäläisen silmää, sanokaa mitä sanotte. Noh, mun mielestä noi Yamahan AES:t on eri hienoja :)

Ja tuosta suunniteluosaston ideapulasta: Ibanez kuitenkin tekee omia mallejaan eikä kopioita, vaikka esikuvat onkin nähtävissä. Tuo AXS32 on muuten toinen varsin hieno malli... Ja kun SG-henkisistä kapuloista puhutaan, myös ESP:n Viper on mun mieleen.
www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet!
Mustikkamuffinssi
14.01.2006 13:51:06
Ihan nättejähän nuo ARC:t ja erityisesti ARX:t oli. Lapa vähän kumma. Semmoinen tai Artcore tai Artist tyylinen lapa olisi hienompi. Artist ARX:iin, ja Artcore ARC:hin.
Don't forget, kids... The faster you download, the bigger your penis is.
Artist
14.01.2006 14:34:23
Ihan nättejähän nuo ARC:t ja erityisesti ARX:t oli. Lapa vähän kumma. Semmoinen tai Artcore tai Artist tyylinen lapa olisi hienompi. Artist ARX:iin, ja Artcore ARC:hin.

Jep, ARX castle headstockilla, niin alkaisi rahat polttamaan taskussa jo melko pahasti.

No, jos joskus tarvitsen edullista humpparikitaraa, niin tiedänpä mistä hakea.
Shredator
21.01.2006 11:17:28

Mun mielestä nuo Ibanezin uudet mallit, erityisesti RG:t oli turhan vaisuja. Oli vissii liian kovat odotukset...Saisivat palata takavuosien flamed top-viimeistelyyn tylsien yksivääristen sijaan! Toivottavasti edes tuota RGT42FM-kitaraa saa kohta Suomestakin..
Nuke 'em!
-K-
21.01.2006 11:39:03
Mun mielestä nuo Ibanezin uudet mallit, erityisesti RG:t oli turhan vaisuja. Oli vissii liian kovat odotukset...Saisivat palata takavuosien flamed top-viimeistelyyn tylsien yksivääristen sijaan! Toivottavasti edes tuota RGT42FM-kitaraa saa kohta Suomestakin..

Joo, MTM-1 ihan hieno peli idealtaan (fixed edge). Tuo seven inlay vaan aika ruma, ei toki niin korni kuin biisiin HATE. Myös SZ4020 mallisto näyttää ihan lupaavalta. 27" seiskaa kiinteällä tallalla odottelen ibalta vieläkin. Toki noilla specseilläkin pari iban seiskaa löytyy, saatavuus vain toooodellla huono.
Suus kii tai paan sut pesähän !!!
Aki
21.01.2006 14:24:24

Kävin tuota ARX:ää testailemassa. Se on paljon enemmän LP:n soundinen mitä kuvittelin. Soundi on terve, elävä, vahva, eikä tukkoinen niinkuin joissain testaamissani Epin tai Tokain LP:ssä. Siinä oli aikalailla kaikki mitä LP:ltä kaipaisin. Ja hintaa 345€/450€. Harmi etten tartte LP:tä. Toivottavasti LP:tä harkitsevat pystyvät katsomaan hieman muunkinnäköisiä kuin sitä perinteistä LP:tä.

AWD82T herätti kiinnostukseni aika vahvasti. Se oli perhana hyvä soitin, todella herkkä soittodynamiikalle, jopa tehtaan 9-kielillä. Nyt sitten keksimään se tarve.
Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!!
Souldaemon
21.01.2006 15:10:12

omistan itse ARC-300DVS:n. en ole vielä ehtinyt hirveästi testailemaan muuten kuin että kokeillessani(useita päiviä) kyseistä kitaraa liikkeessä, ostin sen heti poies :)
mie vaan!
Äpäkkä
23.02.2006 17:51:03
http://www.thomann.de/thoiw3_artike … sn=017a8f4de623adf22b520c22fa31dc9c

Kellään kokemusta ylläolevasta kitarasta?

Mitenkä tuommonen soveltuu raskaampaan musiikkiin, onko mikit miten hyvät? Onko hyvä soittaa(tai se varmaan pitänee itse testata), pitääkö talla hyvin vireen, vaikka sillä temppuilee jne. Vai suositteletteko samasta hintaluokasta jotain muuta kitaraa, vaikka muulta valmistajalta?
Ziggy Bubba
23.02.2006 21:58:05

Mitenkä tuommonen soveltuu raskaampaan musiikkiin, onko mikit miten hyvät? Onko hyvä soittaa(tai se varmaan pitänee itse testata), pitääkö talla hyvin vireen, vaikka sillä temppuilee jne. Vai suositteletteko samasta hintaluokasta jotain muuta kitaraa, vaikka muulta valmistajalta?

Juu, kyllä soveltuu raskaampaan musaan.. Sanoisinko että jopa loistavasti. Mikeillä saa mun mielestä oikein pätevät junttasäröt, mutta puhtaat ovat aika kolkot. Omaan 570:een oon ajatellut vaihtaa kaulaan jonkun hiukan kauniimpisoundisen mikin puhtaita varten (onkos kellään muuten ehdotuksia?)... Kyllähän tollakin kait pärjäis, mutku.. :)

Kaula on todella hienosti viimeistelty ainakin tossa mun yksilössä, sileä ku vauvan peppu :) Tuo kaula on sitten TODELLA ohut, eli kannattaa tosiaan testata ettei tule ikävää yllätystä. Ai niin, virehän noilla pysyy vaikkain tuo floikkatalla on mulle ainakin ihan turha.
www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet!
Nacher
23.02.2006 22:24:02
Suosittelen sitä RG2570 vai mikä olikaan. Satasen tai pari kalliimpi, DiMarzion mikit.
kaikki_taivaan_alla
05.03.2006 14:24:43
Itse omistan tuommoisen Ibanez ARX300:sen. On kyllä unelmapeli.
Soittaminen on helppoa ja ulkonäkö on upea. Kerassaan mahtava peli.
Werde
05.03.2006 15:39:47

Itse omistan vanhempaa sarjaa olevan RG570EX:n, joka vastaa aika lähelle tuota mallia (omakuva). Kerrassaan loistava kitara: ohut kaula, vireen pitävä talla, paras pulttikaulaliitos johon olen törmännyt. Mikit ovat keskitasoa, eivät huonot mutta eivät linjassa kitaran muun laadun kanssa.

Jos kitaran ei tarvitse olla uusi, suosittelen metsästämään tuota vanhempaa 500-sarjaa. Hinnassa säästyy muutama satanen.
"Raha ei tee onnelliseksi vaan sen käyttäminen"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)