Invader 05.01.2006 23:06:58 | |
---|
Pod XT + Model Packit. Niihin soundeihin suhteutettuna mitä tuosta irti saa, tuntuu tuo maksamani hinta tästä lähes puoli-ilmaiselta. Tai sitten ei.. |
Ziggy Bubba 05.01.2006 23:13:23 | |
---|
Pod XT + Model Packit. Niihin soundeihin suhteutettuna mitä tuosta irti saa, tuntuu tuo maksamani hinta tästä lähes puoli-ilmaiselta. Tämän meinasin itekkin melkein laittaa, vaikka mulla ei sitä "old-skool" packia olekaan. Pod XT Livestä mulla tulee soundit lähestulkoon kaikkeen tarpeeseen. Cleanit ja pikkurosot oli eteenkin iso positiivinen yllätys ostaessa, hi-gain osastolla on paljon hyviä soundeja, mutta myös reilusti parannettavaa.. Seuraava Pod voi olla jo aika hurja peli (Pod 2/V-Amp 2 jyrät ja XT:n cleanit kertaa ?) :) www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
minidriver 05.01.2006 23:55:37 | |
---|
Varmaankin melko tuore hankinta Fender Super 112 -putkicombo 250e. Mun mielestä ei hirveä hinta moisesta mainiosta masiinasta... ulkon o lunt ja lumes o kust |
aptv 06.01.2006 00:05:58 | |
---|
|
Kimmo72 06.01.2006 00:10:57 | |
---|
Eipä nyt tuu muuta mieleen ku Tsekki Epiphone Heritage, jonka löysisn panttilainaamosta. Maksoi muistaakseni 250€ ja on kyllä hemmetin hyvä keppi. Voi ihan reulusti verrata Gibsonin Stankkuun. Tästä varsin suuri kiitos kuuluu nimim. Fox:ille joka sai sen mut ostamaaan. En kadu ollenkkaan.... Sori Fox... Se olut on edelleen tarjoamatta :) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
tomukka 06.01.2006 00:16:27 | |
---|
Oon yleensä tehny melko paskoja kauppoja, mutta olen tyytyväinen tuohon Laneyn lc-30:een, josta maksoin 400 euroa. Kiva juttu, että olet ollut tyytyväinen. Taisitpa sen minulta ostaa. Siihen ostokseen olin tyytyväinen itsekin. Maksoin vaan siitä melko lailla enemmän kuin sinä. No aikansa kutakin ja tavaraa pitää kierrättää niin pitkään kun kyse ei ole emännän tavarasta... Itse olen kaikkein tyytyväisin ollut panttilainaamon huutokaupasta ihan summan mutikassa ostettuun Washburn J9 Washington kitaraan. Hintaa kertyi 410€ kovalla laukulla. Jälkeenpäin katselin, että yli tonnin on uutena maksanut. Tuossapa linkki: http://www.guitar.com.au/guitars/el … n/products/guitar/aimages/j9vgb.jpg Toisena huippuostona pitäisin ton Laneyn tilalle hankittua Vox AC-30 tbx styrkkaria. |
kunnasja 06.01.2006 00:19:07 (muokattu 10.01.2006 13:45:35) | |
---|
- Gibson LP Studio - TC G-Force - Mesa 2:50 |
Niskamies 06.01.2006 00:19:52 | |
---|
Mä oon erittäin tyytyväinen Schecter C-1 Classicciin ja Marsun TSL60/1960 läjään. Tuskinpa noita tulee koskaan vaihdettua. More is more. |
oiva tumpeloinen 06.01.2006 00:20:56 | |
---|
Tuskinpa noita tulee koskaan vaihdettua. Just just...... Samaa se isukkikin sanoi toisesta vaimosta. |
Krypto Niitti 06.01.2006 00:22:10 (muokattu 06.01.2006 00:23:25) | |
---|
"Millään kirjoituksellasi ei ole tarpeeksi plussaa." |
Swan 06.01.2006 00:28:52 | |
---|
Tokai LS-70, johon on jälkiasennuksena ängetty Duncan '59 -tallamikki sekä Gibson P-94 -kaulamikki. Tähän mennessä ei ole juurikaan ongelmia tarjoillut. Pitkäikäisin, varmin ja parhaiten soiva kitarani tähän mennessä. Eipä tuon myymisessä mitään järkeä olisi siinäkään mielessä, kun tuosta ei hirveitä summia saisikaan. :) |
Kimmo72 06.01.2006 00:38:05 | |
---|
Tämän voisi myös kääntää ympäri ja kysyä niitä hirveimpiä sijoituksia, mutta ei tällä kertaa.. Ei.... ei sijoitus, mutta miksemme voisi samalla laitella niitä, joita olemme myyneet.. Niin .. Nehän on liikesalaisuuksia. Voisin sanoa, että möin tässä taannoin Ibanezin JPM100P3 mallin kitaran mielestäni erittäin halpaan hintaan. Tai sanotaan edulliseen... Tosin ostaja oli "tuttu" ja annoin vielä kovan keissin mukaan ja maksoin postikulutkin??? Reilua eikö? Mutta en viitsi pyytää kitarasta sitä samaa hintaa, jonka olen siitä itse maksanut. Menkööt halvemmalla... So what? Pääasia on, että ostaja ja myyjä on molemmat tyytyväisiä (luulen) tosin en ihmettele, vaikka ko. kitaraa kaupataan joskus yli sen hinnan, jolla se multa meni eteenpäin, sillä se on kuitenkin sen arvoinen, mutta se on nykyisen omistajan mielipide ja päätös. Jaaha... liityköhän tää aiheeseen mitenkään??? Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Olli S. 06.01.2006 00:42:41 | |
---|
Taloudellisessa mielessä eräs Ibanez, jonka ostin naurettavalla hinnalla ja myin puolen vuoden päästä ihan edulliseen markkinahintaan pois, mutta jäin 100 euroa voitolle. Käyttöarvoltaan nykyiset kaksi kitaraa ja vahvistin ovat olleet erittäin onnistuneita ostoksia, enkä mistään ole maksanut edes keskimääräistä hintaa vaan kytännyt aina saadakseni eniten vastinetta rahalle. Ylihintaa en ole maksanut mistään. Välissä tuli tehtyä pari pidemmällä tähtäimellä harkitsematonta ostosta, mutta aina on oppirahat maksettava. "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. |
Les Fender 06.01.2006 00:51:18 | |
---|
Varmaan toi '72 Gibson Les Paul Custom käytettynä 2700mk. Kitara tykkää kun sillä soitetaan!! |
oiva tumpeloinen 06.01.2006 00:55:10 | |
---|
Tähän voisi mainita kanssa mun (ex-)Engl E580 -etusen. Se oli tosi kova rock/heavy preamp. Mut yhtenä kauniina iltana mä heräsin ajatukseen sen vaihdosta........ |
Kimmo72 06.01.2006 00:57:49 | |
---|
Taloudellisessa mielessä eräs Ibanez, jonka ostin naurettavalla hinnalla ja myin puolen vuoden päästä ihan edulliseen markkinahintaan pois, mutta jäin 100 euroa voitolle Aiheesta taas sivuten... Mä en oo koskaan edes yrittäny jäädä voitolle mistään.. Tietty voisin jotain "kusettaa" mutta kun se ei ole minua. Joskus tässä koitin myydä Rocktronin Prophesyä tonnilla, josta olin muutama kuukausi sitten maksanut 1500€ Yks kaveri meinas ostaa, mutta onneks ei ostanutkaan :) On nimittäin niin hieno laite. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
-Kevin Moore |
atimoc 06.01.2006 01:00:22 | |
---|
Varmaan tämä aikanaan Torilta varsin kohtuuhintaan löytynyt Ibanez Talman: http://mbnet.fi/atimoc/gearpics/talman/talman_01.jpgSen käyttö on vähän kausiluontoista, välillä jatkuvassa soitossa, joskus taas pysyy telineessä pidempään. Kuitenkin paras kokeilemani kaula, persoonallinen ulkonäkö sekä hyvät kevyet särösoundit ja cleanit. "No finish could save the look of that guitar. I would recomend real flames for it." -HC |
okoranta 06.01.2006 01:04:11 | |
---|
Kirpputorilta löysin Aria Pro II CS-250 kitaran alkuperäisen kovan keissin kanssa 130€ ja Off-topiccina samasta paikasta Maya basso, nauhaton Jazz-kopio 35€. Säro EI_OLE efekti -Lasimestari - |
Olli S. 06.01.2006 01:06:48 | |
---|
Aiheesta taas sivuten... Mä en oo koskaan edes yrittäny jäädä voitolle mistään.. Tietty voisin jotain "kusettaa" mutta kun se ei ole minua. Minusta priimakuntoisen RG550 myynti laukun kanssa 400 euroon ei täytä kusetuksen vaatimuksia :) Olin vielä tehnyt kaikki säätötoimenpiteet ja vaihtanut uudet kielet välissä, niin en nähnyt mitään syytä myydä tuon edullisemmin. "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. |
Räbbänä 06.01.2006 01:09:55 | |
---|
Eipä ole kuin yks merkittävä Eli Esp-Ltd Viper 400 hintaa oli 680€. Hyvä kitara mutta kaula kaipais säätöä ja maajohto kiinnittää kun kiertää ikävästi kun laittaa tonea isommalle. Liikkeessä käytin että oisivat kiinni laittaneet ja kaulan säätäneen niin ei osannu. Kaksi päivää myöhemmin ne kysy, että saitko kuntoon? Sanoin, että vika on maajohdossa joka ei ole kytkettynä niin johan se vuosien kokemuksen omaavan myyjän naama venähti :D Se kyllä aika ihmeissään möläytti "Elä saatana! " Hohohoo Eipä enää normaaliin tapaan kysellyt mitä haluaisin ja mitä haluaisin tietää. Muistakaa lapset! Festareilla kannattaa varoa 1) Satu-setiä 2) Namu-setiä 3) Sentencediä. Jälkimmäinen aiheuttaa vakavan hevimusiikin riippuvuuden. Nuo kaksi ensimmäistä voi siis unohtaa. |