Aihe: Cioks vaiko 1-Spot virtalähteeksi?
1 2
Bentley
19.12.2006 05:05:21

Nostatus!

Onko tuo 1-spot toiminu hyvin? Ite olisin ostamassa virtalähdettä ja tuli tuo vastaan ni en ollu uskoa et olisi noin halpa hinta joka riittää useampaan pedaaliin :o

5 pedaalia pitäis saada virtajohtoihin joista suuri tehoisin on Boss chorus ensemble CE-20.
For those who can't be without the music!
jjarvinen
19.12.2006 09:47:54
Itsellä on tuo Cioks Double Jack. Siitä saa virran 7 pedaalia eikä hurinoita kuulu. Suosittelen.
Kiinankeisari
19.12.2006 11:07:38
ja minä puolestani suosittelen 1spottia, tällä hetkellä kiinni 6 pedaalia ja toimii kuin junan vessa. ei mitään huomattavaa surinaa tai muuta, ei myöskään useammalla keikalla ole ilmennyt mitään sivuääniä vaikka aika kirjavissa paikoissa on tullut soiteltua...
"soita silleen makeesti" -Albert Järvinen
skebab
19.12.2006 11:20:25
Mulla on 1-spot toiminu paremmin kun "iso jussi", ts. mun purkeilla sillä tulee vähemmän hurinoita.
Ei muuta kun....lisää paskaa housuun !
-RaT-
19.12.2006 14:09:45
Zau.
Mulla on mennyt n. 8 kuukaudessa nyt kolme 1spotin jakopiuhaa pashaksi, itse vermes toimii kyllä ongelmitta. Syytän itseäni, koska:
-piuhat on kassissa, eivät siis laudan suojissa
-kamojen purku tapahtuu yleensä välillä 3-4 aamuyöllä, en ole enää siinä vaiheessa maailman pedantein piuhankelaaja.
"Äiti, miks toi setä näyttää ihan tädiltä?"
Rämppy
19.12.2006 23:03:43 (muokattu 19.12.2006 23:04:17)
Nyt kun mulla on vajaan vuoden käyttökokemus 1-Spotista, niin enpä keksi moitittavaa. On toiminut mainiosti keikoilla ja treenikämpällä. Saan siitä virrat Line6 delay Modeleriin sekä viiteen "tavalliseen" pedaaliin.
En sitten malttanut olla sanomatta.
jon1
20.12.2006 09:59:04 (muokattu 20.12.2006 10:00:45)
Itse tilasin (Beatmanista) myös tuon 1-spotin ja haaroittimen viidelle. Ei kyllä löydy itelläni mitään moitittavaa kyseisestä kapistuksesta. Tällä hetkellä se antaa virtaa kolmelle Digitechin purkille, Metal Master, Bad Monkey ja Multi Chorus. Itse en omaan korvaan kuule mitään häiröitä, ennen oli patterit, nyt virtalähde, mielestäni yhtä häiriöttömiä.

Edit: Cioksista ei ole kokemusta, mutta silti, mun pisteet menee 1-spotille, halvemmallakin pääsee jo pitkälle!! :)
"Dick and Ted took toy ducks downtown to drown.."
skebab
20.12.2006 10:25:06
Sen verran vielä, että mulla on 1-spotissa 2 haaroitinta (niitä joissa 5 lähtöä) koska otan virrat 6-7 purkkiin - ja hyvin pelaa.
Ei muuta kun....lisää paskaa housuun !
JMP71
21.12.2006 00:44:07
Valmistaja väittää, että 1-spotilla voisi käytännössä ajaa kahtakin linjakuutos-modeleria (ja milliampeereja jää ylikin). Mutta entäs jos on line6-delay + muutama analoginen pedaali. Tuleeko tästä uuden ja vanhan liiton yhdistelmästä yhdellä virtalähteellä ajettuna ongelmia?
Olisihan se fantastista kun keikkalaitumilla pärjäisi koko pedaalilaudan kanssa yhdellä kännykkälaturin kokoisella virtalähteellä.

Virtaa riittää. On ollut kiinni Line6 MM, Boss dd-20 (vie 200mA) ja nippu analogisia pedaaleja päälle. Tarvit vain sen konvertterin line6-vehkeille.

Hmm.. jostain syystä sitä konvertteria ei musamaailman eikä baetmanin sivuilla enää näy kaupattavan.
Alkoholi lyhentää ihmisen ikää, mutta toisaalta ehtii nähdä kaksin verroin. -K.Palsa-
Marzi
21.12.2006 01:00:53

1-Spotille propseja siitä, että niiden johdot on huomattavasti tykympää materiaalia kuin esim Bossin muuntaja/vaihtaja/jakaja -osastossa.

Halpa on, varusteita (polariteettikääntöjä, patteriknipsuja, jakajia, plugiadaptereita ym.) löytyy siihen hintaan, ettei itse VIITSI eikä tarvitse enää kolvata, eikä vie tilaa laudassa.

Eikä pörise, eli stabilointi kohillaan. Ottaisin tuon.
Pidän ääntä, näyn kauas, olen.
masterhat
21.12.2006 01:03:57
voodoolab on kanssa hyvä, jokseenkin hinnakkaampi vaihtoehto. Itselläni ei pahaa sanottavaa Labista. kerran se kirpasee kun sijoittaa
Head like a hole
superfly
21.12.2006 09:41:52
1-Spotille propseja siitä, että niiden johdot on huomattavasti tykympää materiaalia kuin esim Bossin muuntaja/vaihtaja/jakaja -osastossa.

Hyvin on 1-Spotti toiminut mullakin mutta nuo johdot ovat ihan sykkyrällä ja kiertyneitä. Tarvinnee ostaa uusi tuon takia jossain välissä..... Jotenkin liian jäykkää se eriste siinä piuhassa on, se ei palaudu alkuperäiseen muotoonsa ollenkaan.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
McNulty
21.12.2006 09:46:23
Itselläni on Cioks Baby. Miulla hävis pedalboardista ihan tarkoituksella suuri osa speduja kun taloon tuli asiallinen vahvistin. Babya ennen omistin Cioksin Ison Jussin, mutta siitä luovuin aikanaan myöskin. Kummatkin kyllä toimineet minun käytössä paremmin kuin hyvin...
"I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer
Bentley
21.12.2006 14:55:42

Kyllä näköjään kannattaa sijoittaa tuollaseen 1-spottiin ainakin tässä vaiheessa. En mä toistaseksi vielä tarvi voodoota (kun rahaa ei oo :P)

Oliko 1-spotille jotakin sydeemiä jolla sen 9 Voltin saa 18 Voltiksi vai onko se yleensäkää mitenkää mahdollista? Ois kätsä jos sais esim. tuon MXR:n Equn kans kiinni ku se on toistaseks ainut joka vie 18V.
32788
21.12.2006 15:12:31
Oliko 1-spotille jotakin sydeemiä jolla sen 9 Voltin saa 18 Voltiksi vai onko se yleensäkää mitenkää mahdollista? Ois kätsä jos sais esim. tuon MXR:n Equn kans kiinni ku se on toistaseks ainut joka vie 18V.

Ei taida olla mahollista suoraan, koska tossa on tosiaankin vain yksi 9v ulostulo, joka jaetaan sitten useampaan, noissa Ciokseissa on useampi joten saadaan tarvittaessa vissiin vaikka 36 volttia...
Kitarmän
21.12.2006 16:13:08 (muokattu 21.12.2006 16:17:20)
Mulla on tollane 1-Spot ja ei mitään huonoa sanottavaa.. nätti, aika halpa, toimii kun junan vessa.

Mutta onko olemassa tuolle sellasia haaroittimia mistä sais sähköt vaikkapa 3 pedaalille.. Kun tässä keskustelussa on puhuttu että on ainaki 5 haarasia..
Toi 5 ois tässä vaiheessa vielä liikaa.....
Bentley
21.12.2006 23:53:18

Mulla on tollane 1-Spot ja ei mitään huonoa sanottavaa.. nätti, aika halpa, toimii kun junan vessa.

Mutta onko olemassa tuolle sellasia haaroittimia mistä sais sähköt vaikkapa 3 pedaalille.. Kun tässä keskustelussa on puhuttu että on ainaki 5 haarasia..
Toi 5 ois tässä vaiheessa vielä liikaa.....

Kävin tänään hakemassa paikallisesta tuon 1 Spotin ja kysyin haarotinta mukaan. En sit tarkemmin kattonu pakettia ja sain ibanezin 5 haarasen virtajohdon jossa on helvetin isot liittimet.

Mutta siinä kuitenki oli sellaset tulpat et saa laittaa niihin virtaliittimeen jokka ei ole käytössä.
ministeri
22.12.2006 07:26:36
1-spot käytössä. Riittää kuuden pedaalin maltilliselle käyttäjälle nähtävästi hyvin. Kolme taitaa olla enimmillään samaan aikaan päällä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)