Aihe: harley benton hbms25hs
1 2
Juustonaksu
26.12.2005 19:57:56
Ei kai se bannerifirma niitä sivuja sulkenut? Eikös se ollut Twinkle itse? Ymmärsin, että Twinkle ei enää halunnut ylläpitää sivuja kun joku teki sen paskan tempun.

Saattoi olla noinkin. Olisi ihan kiva kuulla henkilöltä itseltään. Toisaalta sivujen lataaminen tuo sen tekstin ja haku-toiminnollakin varmasti löytyy infoa aiheesta. :)

Pidetään peukut pystyssä ja kannustetaan Twinkleä, että saadaan hänet jatkamaan sitä arvokasta toimintaa. Pitäisi keksiä myös joku toimiva lahjoitussysteemi, esimerkiksi pankkitili, minne halukkaat voivat sen pari euroa pistää, jos omatunto näin sanoo. Itse ainakin olisin mielelläni lahjoittanut hänelle siihen rahaa. Ja varmasti ainakin osa niistä 23 000 muusta sivut ladanneesta. (Tuo oli tosin kokonaislatausten määrä, mutta silti, you get the idea).

On se kyllä ärsyttävää, kun jotkut tekevät todella arvokasta tutkimusta vapaa-ajallaan ja vielä itse hoitavat rahoituksen ja sitten joku välkky menee ja pistää stopin hommalle todennäköisesti vain ilkeyttään.
"Inhimillisen tiedon huipentuma on ymmärtää kaiken maallisen turhuus" - George Byron - Ja vitut, mä haluan kalliimpaa kamaa
Twinkle
26.12.2005 22:48:24
Joo, ei se bannerifirma niitä kaatanut vaan minä deletoin koko roskan netistä. Vitutti se jonkun hauska tempaus niin pistin koko paskan helvettiin ja siellä se nyt ainakin jonkin tovin pysyy, ehkäpä lopullisesti kun ei innosta pätkääkään. Olisihan se nyt ollut kiva jatkaa niittenkin tekemistä mutta tosiaan, ei ole varaa eikä intoakaan mihinkään.

Tosiaan, se 23 000+ oli yhteensä artikkeleihin liittyneet uniikit klikkaukset, siihen oli laskuri ja se periaatteessa heijastaa jokaista etusivulta eteenpäin mentyä lukukertaa. Ja tosiaan, sivuilla oli lahjoitusosoite, tilinumero ja vastaavia juttuja, mutta vain yksi lahjoitus tuli koko kuukauden aikana. Sen takia noihin bannerisekoiluihin lähdettiin yleensäkin.
Diabolicum
27.12.2005 19:40:56

Tuossa omassa kuvassa vasemmalla tuo HB:n 7-kielinen.Ei tietenkään mikään kitaroiden timantti,mutta kyllä tuo kunnon vahvistimen kanssa toimii Jacksonin vastaavan rinnalla ilman huomattavaa eroa.On muuten testattu ja kitaroilla oli hintaeroa n 800€ :)
Se riippuu kastikkeesta....
dmntn
27.12.2005 19:47:26

Tuossa omassa kuvassa vasemmalla tuo HB:n 7-kielinen.Ei tietenkään mikään kitaroiden timantti,mutta kyllä tuo kunnon vahvistimen kanssa toimii Jacksonin vastaavan rinnalla ilman huomattavaa eroa.On muuten testattu ja kitaroilla oli hintaeroa n 800€ :)

Mullaki oli joskus tommonen, mutta möin pois, koska siinä vain oli niin paska soittotuntuma ja siihen olis pitäny tehrä paljo suuria muutoksia, että siitä olis saanu jokseenkin toimivan pelin.
Minä täällä moi!
Ukko
27.12.2005 21:43:49

Nyt sanoit syntisesti ja oikeaoppiset kiroavat sinut ikuiseen kadotukseen :/
kuriken
27.12.2005 21:57:49

Sekä m.net rispecti painui helvettiäkin syvemmälle :)
Jos vain olisi aikaa...........,..
rosberg
28.12.2005 09:04:47

multa plussa, sillä harva uskaltaa sanoa tollasta. jos vielä sais kuvia ja testin tai jotain. joku karpo vois lähteä bentonin tehtaalle mnetin varoin tutkimaan lapoja. mä voisin olla vapaaehtoinen.
ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn.
humppahanuristi
28.12.2005 09:16:47 (muokattu 28.12.2005 09:31:30)

http://www.thomann.de/harley_benton ... s25hs_egitarre_prodinfo.html?iwid=3
Onks joku kokeillu ?

Olen kokeillut. Talla on koko kitaran heikoin kohta ja isoin syy miksi kannattaa jättää ostamatta koko keppi. Myyntiteksti antaa ymmärtää että kyseessä on perustalla mutta näin ei oikeasti ole. Talla on oikeasti kelluva jota pystyy vääntää molempiin suuntiin. Huomasin että kitaraa oli erittäin vaikea pitää vireessä huonon tallan takia. Hyvä kun sain pois myydessä viisikymppiä.

Olen kokeillut. Se oli silloin, kun tuo kitara tuli eka kertaa T-kaupan listalle taisi olla 2002 loppuvuodesta tai sitten 2003 ihan alkuvuodesta. Kaverille tilattiin sellainen. Talla ei muuten ole kelluva, kääntyy vain yhteen suuntaan kammella, jos kääntyy. Siinä järkyttävän jäykät jouset. Pysyy vireessä ja kitara on ns. ammattilaisella käytössä (tai nyt se ammattilainen tekee portaita). Jos satuitte 2003-2005 kevät välillä käymään Kaija Lustilan ja Nelinpelin keikoilla, niin tuollaisella kitaralla on siellä hommat hoidettu. Pysyy vireessä, mitä nyt kaveri sen pudotti kerran lattialle ja siinä vähän vire sekosi.

EDIT: No niin löytyihän siitä ihan ääninäytekin.
http://members.surfeu.fi/petteri.s/rokkisoolo_DS1_vs_VOX_Celestion.wma

Tuo on lyhyt pätkä ja siinä on alussa Fender Mex Stratolla ja ~20sek kohdalla vaihtuu tuohon Harley-Bentoniin. Voxin Celestion on vahvarina. Humppabändi vetää rokkia, siltä se kuulostaa mutta eiköhän kitaran sointi sieltä esiin tule.

Toinen on sitten tässä
http://www.kolumbus.fi/petteri.savo … inen/naytteet/galaxie-iltarusko.wma siinä ihan oikeaa tangoa ja ~1min 15sek kohdilla taitaa "kitarasoolo" alkaa, jos ei jaksa koko kappaletta kuunnella. Tämä ei ole kovinkaan hyvä.

Ja en soita itse kitaraa näissä.
En mää keksi mitään uutta...
JanneTheMaster
28.12.2005 13:58:23 (muokattu 28.12.2005 14:02:07)
Tästä kitarasta vaan siinä mieles kyselen ku se on thomannin viime kuun myydyin tuote, lähinnä koristeeksi tilaan tollasen mutta ajattelin kysellä et onko se ihan
soitettava peli.

Ota ny sitten selvää ku sanotaan että kitara on hyvää polttopuuksi ja
humppahanuristin linkis rock-soolo kuulosti ihan hyvältä. Mä voin kitaran
saatuani laittaa oman mielipiteeni kitarasta. Ite oon pian 4 vuotta soitellu kitaraa,
joka on vähän, mutta ekaksi kitaraksi ostin Ibanez Sa160qm kitaran ja
siihen on oon ollu tyytyväinen. Kakkos kitaraksi ajattelin jotai halpaa kitaraa,
että sais sitä ite maalailla ja tiputella lattialle ku en tolle 400€ ibanezille viittiny
mitään tehdä.

Mä uskon että toi HB voi olla ihan hyväkin soitettava. Oon jotain Falcon stratoa kokeillu joskus ja ei sekään miltään paskalta tuntunu.
Lapset älkää ostako huumeita, vaan ruvetkaa rocktähdiksi niin saatte niitä ilmaiseksi
Diabolicum
28.12.2005 14:29:27

Sekä m.net rispecti painui helvettiäkin syvemmälle :)

Enpä väittänytkään sen olevan mikään timantti. Ja tuo soittotesti oli kaverini idea ja hänen mielestään HB:ni on yllättävän hyvä jacksonin rinnalla. Kaulahan HB:ssä on leveä kuin moottoritie,mutta kyllä sillä matalat murinat vetelee missä itse 7-kielistä tarvitsen.Lisäksi tuo HB:oli synttärilahja kavereilta joten hintaansa nähden kyllä toimii :)
Nyt kiinnostaisi hommata Hb:n Les Paul-kopio tms. "rokkenroll"-kitara,joten jos jollain on nurkassa heittäkää viesti.En ala tilaamaan Germaaniasta asti,ku postikulutkin maksaa melkein enemmän kuin kitara.
Vielä anteeksipyyntöni jos HB:n vertaus Jacksoniin pahoitti jonkun Jaakon omistajan mielen ja aiheutti pahaa mieltä.Elämä on laiffia.
Diabolicum
28.12.2005 14:31:24

Oikeaoppiset??? Ai ihmiset joilla on 1750€:n Fenderi ja 5000€:n Buddan vehkeet.....jepjep

Ei saa suuttua,itsehän täällä vertailuja yms. halutaan ja laitoin yhden.Totuus sattuu.....;)
juikka111
11.01.2006 16:47:09
Tuollaiset kommentit alimpaan helvettiin. Mulla ollu Harley bentonin kitara. Se oli aivan soitettava, mutta oli siinä paljon vikojakin. Ja sen mitä olen soitellu jacksoneilla, niin kyllä taitaa benttoni jäädä aika pahasti jalkoihin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)