Nyt puhutaan iiisoista bendeistä :) Ihmettelen muuten minkä takia alunperinkään siirryit käyttämään 11-settiä jos isot bendit on tuntunut liian raskailta. Mun mielestä homma menee niin, että jos soittaessa tulee vastaan tilanne että on liian raskasta soittaa, kannattaa siirtyä kokoa ohuempaan settiin. Kymppisetin ja 11-setin soundillinen ero on niin pieni, että ei oo järkeä alkaa väkisin vääntelemään isoja venytyksiä joihin ei kunnolla pysty kun kielet on liian paksut. Tämä viesti oli 100 % totuus. |
Ihmettelen muuten minkä takia alunperinkään siirryit käyttämään 11-settiä jos isot bendit on tuntunut liian raskailta. Mun mielestä homma menee niin, että jos soittaessa tulee vastaan tilanne että on liian raskasta soittaa, kannattaa siirtyä kokoa ohuempaan settiin. Kymppisetin ja 11-setin soundillinen ero on niin pieni, että ei oo järkeä alkaa väkisin vääntelemään isoja venytyksiä joihin ei kunnolla pysty kun kielet on liian paksut. Se on se saundi. Ja siis nuo perusbendit meni ihan hyvin, ja nuo kestää vähän rankempaakin murjomista katkeamatta. On mulla tuossa tiluskebassa sitten ohuemmat kyllä. Ja siis noilla isoilla bendeillä tarkoitan sitä kahden sävelaskeleen luokkaa. Ei niitä tule kyllä yleensä soitettua, mutta huomasin vaan että menee. WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani |
Tollanen vehje vois olla kätevä esim. telkkua tiiraillessa. Toki sillä kätensä hajottaa jos ei osaa. Kohtuu kaikessa. Joo. Olen koneella istuessani tuolla värkkäillyt, kerran kaksi päivässä jotain treenejä. Jos tuntuu pahalta, niin tietenkin se pitää lopettaa, ei tolla ole tarkoitus hajoittaa mitään. Ja punainen tosiaan minullakin, eli melkoisen jäykkä. WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani |